Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rutger DC zei:De Fransen geven geloof ik de voorkeur aan de Ignis (mijn Frans is niet zo goed), want prettiger in de omgang, comfortabeler, praktischer en goedkoper (haal ik eruit):
https://www.youtube.com/watch?v=6Cu9pPQiAzY
Vind de achterkant van de Ignis wel erg lelijk. Groot voordeel is dan wel die krachtigere 1,2-liter 4-cilinder benzinemotor, dat scheelt op de snelweg enorm met die amechtige 3-cilinders in de Aygo X, i10 of Picanto.
Het scheelt iets van 30 gram uitstoot, dus voor de basis prijs verwacht ik weinig verschil.Interessant ding zo. Maar wat gaat het doen qua prijs? Daar ben ik nog wel een beetje bang voor.
Moderator
Je bent goed in het verkopen van onzin, ondanks de prijs verkoopt hij goed en prijst hij zich niet uit de markt.Voor een A-segmenter grootte heb je dan voor hetzelfde geld een B-segmenter. Dan prijs je jezelf uit de markt.
Het gaat over de vernieuwde. Die wordt nog niet verkocht dus die conclusie kan je niet trekken.Je bent goed in het verkopen van onzin, ondanks de prijs verkoopt hij goed en prijst hij zich niet uit de markt.
Praat er maar omheen, ben je goed in.Het gaat over de vernieuwde. Die wordt nog niet verkocht dus die conclusie kan je niet trekken.
Blijven we een beetje lief voor elkaar in deze steeds harder wordende maatschappij?
Laten we even afwachten wat de definitieve prijzen van de Aygo worden. Als de prijzen 2.000 euro hoger liggen dan de huidige CVT dan zou de nieuwe instapper op 24.260 euro uitkomen. De instappers van de Yaris Hybrid ligt op 25.917 euro. Dat is nog een verschil van ongeveer 1650 euro. Dat is niet heel veel maar wel een bedrag waar je leuke dingen mee kunt doen. Als je binnen Toyota winkelt gaat denk ik ook heel erg meespelen of je een model wel of juist niet mooi vindt.
Het verschil van 2duizend euro werd in de pers genoemd. Dus is niet uit de lucht gegrepen.
Ik ga nergens met gestrekt been in, maar heb genoeg reacties gelezen van jou om een mening te vormen.2k is zeker een hoop geld, maar als het nog geen 10% van de hele som is, je krijgt er wel een grotere en praktischere auto voor terug. Ook wat waard
Verder eens, geen idee waarom Frits er met gestrekt been in gaat...
Het valt nog mee; met 23.750 is de nieuwe slechts 600 euro duurder dan een vergelijkbare oude. Je krijgt er echter veel meer voor. Goedkoop is een a-segmenter al lang niet meer, maar dit is een prima deal.De huidige instapper kost met automaat ruim 23 mille. Gezien de grote stappen die het model maakt, verwacht ik dat we in de handen mogen knijpen met een vanafprijs van minder dan 25 mille…