Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

XBXG zei:Wat een geweldig topic is dit! Goed initiatief, Niels![]()
Henrie70 zei:Dag Niels,
Wat een leuke topic! Ik zal 'm goed volgen. Vooral de Daf vind ik bijzonder.
Toevallig zijn wij bij AutoWeek Classics zojuist begonnen met een soortgelijke rubriek: Uit eerste hand. In Uit eerste hand worden auto's (en hun baas uiteraard) geportretteerd die vanaf nieuw, na soms tientallen jaren, nog altijd bij hun eerste baasje zijn dan wel auto's die vanaf nieuw al tientallen jaren binnen een familie dienstdoen (via erfenis van ouders op kinderen o.i.d. gaan). In het augustusnummer van AW Classics geven wij aandacht aan een (Austin) Princess 2200 HLS die vanaf de aanschaf in 1977 nog steeds bij z'n eerste eigenaar is. Inmiddels hebben we ook bijvoorbeeld een Ford Granada Coupe 3.0 Ghia opgespoord (sinds eind '74 bij zijn eerste eigenaar), een Volga M21 (sinds '68 in eerste hand) en een Rover 3500 (P6) uit 1970 die in '88 van vader op zoon is gegaan. Uiteraard wordt de Brit door de zoon gekoesterd. Erg leuk om daaraan mee te werken, want zo'n auto is echt tot een stuk familiegeschiedenis verworden wat persoonlijke, vaak humoristische anekdotes oplevert.
Goed gedaan, Niels!

XBXG zei:
afentoe zei:Op aanraden bij een ander topic post ik deze auto ook hier. Het is een BMW 318i (E36) van augustus '91 in showroomstaat. RDW zegt eerste eigenaar, hoewel dat kennelijk niet altijd klopt![]()

Citroën DS by Martin de Witte, on Flickr
XBXG zei:Volgens de VWE is de Capri enkele maanden geleden van eigenaar gewisseld.
Alfa Romeo Giulietta Sprint Veloce , DR-66-50 by Danny van de Streek, on Flickr
TD-17-74 by TomsSnapshots, on Flickr
Datsun Laurel 2.4 1981 by Eelco v Manen, on Flickr
2015-09-06_05-56-48 by Eelco v Manen, on Flickr