Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wij hebben met onze Karl wel iets gehad wat vaker voorkwam (volgens de garage). Nu is dat al weer jaren terug en was het private lease, heb ik niet meer helder op het netvlies. Had iets te maken met de rem achter meen ik te herinneren. Kon je wel mee rijden, maar maakte wat lawaai bij het remmen, meer dan je wil. ZoietsEen Opel Karl lijkt me inderdaad een interessante optie, vrij probleemloze wagens, komen hier enkel binnen voor het jaarlijkse onderhoud.
Klinkt als goed nieuws! Bedankt voor de update en nog veel plezier met de Suzuki!De auto is terug. De gecupte banden waren maar een heel klein onderdeel van het geluid. Onder garantie zijn de wiellager(s) vervangen. De auto is voor een Splash daarmee weer mooi stil. Ik heb de advertentie van Marktplaats gehaald en de hoogstbiedende ook geinformeerd. Die bood 1000 meer dan de dealer bij inruil. We gaan verder met de goedkoopste oplossing: door met de Splash tot halverwege 2028.
Bedankt voor het meedenken allemaal en de tips.
Lekkere kwaliteit van die in juni vervangen wiellagers… Of zijn ze door verkeerde montage nu al weer kapot gegaan?Nee Niseko. Dan had je wat aandachtiger het topic moeten volgen. De wiellagers zijn in juni 2026 vervangen maar waren toch weer de boosdoener. Dus garantie op de reparatie. Heb ik geen discussie over hoeven voeren.
Ah Excuus, dat had ik gemist.Nee Niseko. Dan had je wat aandachtiger het topic moeten volgen. De wiellagers zijn in juni 2026 vervangen maar waren toch weer de boosdoener. Dus garantie op de reparatie.
Ja dat ligt aan het soort garantie liggen denk ik. Maar het meest logische zou zijn dat je wel weer voor hetzelfde merk moet kiezen.^^ Wie zal het zeggen.. maar ja, garage zal de claim doorschuiven naar hun grossier, lijkt mij, dus of je dan makkelijk een ander merk lager kan kiezen?