Verzoekentopic deel 3

• Onderwerp starter Onderwerp starter -
  • Startdatum Startdatum
Idd, als je de dikke kont camoufleert met een achterophangend reservewiel, systeem Anglia of Country.

Bedoel je zoiets?

Peugeot_308_SW_Heckshop.jpg

SUBLIEM !!!! (tu)(tu)(tu)

Dat levert je ongetwijfeld extra-punten op bij de volgende wedstrijd(en) ... 8-)

idd, de 308 hatch is nog wel aardig maar die station is zo verschrikkelijk uit zn verband gerukt:S
Erg jammer want ik vond voor de ..8 modellen dat Peugeot mooie auto's maakte.....

Dankjewel BRG, om me per email op dit topic te wijzen! :D

Aanvullend dan mijn verzoek, is er door jullie ook iets te brouwen van een C3P met reservewiel achterop? ;)

Volgens BRG is dat voor jullie geen probleem... :p

edit: op advies van BRG een paar afbeeldingen van het "slachtoffer" toegevoegd.

087250b.jpg

06102008_Citroen_C3_Picasso_2.jpg

Geinig!!! :-D
Het lijkt alleen alsof het diepteperspectief niet helemaal klopt, dus alsof de kap een beetje opengeklapt is. Haha, misschien was dat wel je bedoeling! ;)

Best shoppers,

Ik heb een verzoek voor een simpel klusje.

Zou iemand de bumpers van onderstaande auto in kleur (van de auto) kunnen shoppen?

https://img25.imageshack.us/img25/1489/img4207zx2.jpg

https://img27.imageshack.us/img27/8190/img4209ee5.jpg

In link-vorm ivm grootte. High-res dus ook wat makkelijker werken. :)

Alvast bedankt!

S-J

(Als je nog weer wilde ideeën voor de auto hebt, feel free to experiment.)

Hoi S-J,

Ik heb alvast de achterkant voor je! Klik voor de grote versie!

Aan de voorkant ga ik nog even werken, ik hoop dat ik hem nog af krijg voordat ik weer naar mijn werk moet ;).

Jorn

En hier is de voorkant. Het contrast van de bumper is niet meer zo mooi als dat het was, maar dit lijkt mij goed genoeg om een indruk te krijgen.

Super, bedankt! Snel gedaan. (tu) Ziet er goed uit zo.

Alleen, om toch wat te zeuren hebben :p, je hebt de stootstrips ook meegenomen. Ik had moeten vermelden dat die natuurlijk ongespoten moeten blijven. Oooof de stootstrips aan de zijkant moeten ook gespoten worden. De chromen strip die rondom loopt blijft trouwens ook chroom.

Conclusie: Ik had meer tijd in mijn verzoek moeten steken. ;)

Dus.. nieuw verzoek. :}

- Bumpers in kleur meespuiten
- Stootstrips + chromen strip (rondom) ongespoten laten
- Deurhendels meegespoten
- Witte zijknipperlichten

:T

Alvast bedankt !

Hey,

Heb een verzoekje.

Heb een Jolf V en ik zou er graag BBS LM wielen eens willen onder zien staan. Heb hier en daar fora al een bekeken maar niet direct gevonden dus wil er iemand of meerdere deze wielen onder men wagen shoppen? Het zou 19duim moeten zijn.

P1010001metvwerin.jpg

De BBSen

34y9rp3.jpg

Bedankt alvast

Ik heb een vectra Station en wil er andere velgen onder en zat te denken aan deze. Kan iemand ze er onder shoppen zodat ik weet hoe ze eruit zien?

De velgen van deze
of01_0005922112.jpg

Onder deze auto;
of01_0005859449.jpg

Het gaat om 16" nu zit er 15" onder

Sorry, ik heb echt te weinig tijd om verzoekjes te shoppen op het moment. :( Jammer, zo'n velg-verzoekje is altijd makkelijk scoren. ;)

Tip voor Leon, Dink en andere Verzoekers: zoek alvast de velgen in de goede hoek! Met de plaatjes zoals jullie ze nu posten wordt het lastig om de kwaliteit te garanderen. ;)

Van mijn kant ook een verzoekje.
Ik wil mijn scooter een andere kleur gaan geven, maarja, welke...

news_peugeot_jetforce_c_tech.jpg

Deze scooter is het, ook blauw, alleen dan is het glanzende zwarte aan de voorkant en de 'spoiler' ook blauw. Is er iemand die hem kan shoppen in een paar kleuren? (oranje, zwart, wit, rood, dat soort kleuren...) En graag geen two-tone maar gewoon één kleurtje;).
BvD!

Ah, lekker makkelijke opdracht, gewoon even dat zwarte deel ook blauw maken en dan een sleur aan de hue/saturation knop geven :}

Resultaat:

Thnx Jornoix! Daar kan ik wat mee. :D

@.Marcel: Dan maar niet hip in 2009:p

Hallo shoppers,

ZEN gaat wellicht voor een 307SW uit de stilstaande bedrijfspool.
Kan iemand eens zijn hond zittend op de achterbank van een 307SW shoppen ?

Hond
DSCF1841.jpg

307SW
10.jpg

Hallo allemaal,

Mijn verzoek is het volgende: Een ruige Opel Omega "allroad". Met Allroad bedoel ik eigenlijk zoals Audi het ook bedoelt. Een auto die hoger op de poten staat en wat ruiger is. Wat mij leuk lijkt is bijvoorbeeld een Subaru luchtschep in de motorkap, zijskirts van plastic, extra lichten voor de grill en misschien op het dak enz.... De banden enz maakt niks uit (doe maar wat het makkelijkste is met oog op het verhogen (moeten natuurlijk wel bij de auto passen))

Hier zijn een paar plaatjes: (Andere plaatjes mogen natuurlijk ook. Wel een B2 sedan graag)

f60f5c0439d7beaf92c2293a01dd293e.jpg

0d1a2b045e93c2ff1048126b78fa448f.jpg

d01d3cd1869a0755285c52933e1ce34b.jpg

opelomega200202bil9.jpg

Alvast heel erg bedankt.

Lijkt me wel leuk om te doen, alleen dan neem ik er wel ruim de tijd voor als je dat niet erg vind:p

sjoerd zei:
De 605 lijkt met toch iets comfortabeler voor de hond..
euh? comfortabeler? dat is een sedan met een lager dak. die is dus echt niet comfortabeler.

Als het sarcastisch bedoeld was, was het niet echt grappig ;)

een hond die op de achterbank heel veel hoofdruimte nodig heeft?
zachtere banken, bovendien kan ie daar op liggen...

Genoeg over ZEN, Paco, zes-nul-vijven, drie-nul-zevens en wat dies meer zij. Verzoekje is voldaan, aanvrager is tevreden. Laten we de ruimte hieronder vrijhouden voor nieuwe verzoekjes.

Yellow Cab
Knutselhoekmoderator

Hallo mede-shoppers!

ik benop zoek naar een goede foto van deze auto:

60256614_5_sdSz.jpeg

Ik heb menige sites afgezocht maar helaas niks kunnen vinden,
Zou iemand mij kunnen helpen zoeken? (liefst in zelfde kleur)

Bvd,

Misschien zit hier (klik!) iets tussen? Niet super groot en de kwaliteit is ook niet je-van-het, maar het is beter dan de postzegel die je nu hebt.

Hmm, nee helaas moet een shop-bare foto hebben en de kwaliteit/hoek/belichting helaas niks bij die foto's toch bedankt.

Terug
Bovenaan