Verzoekentopic deel 3

• Onderwerp starter Onderwerp starter -
  • Startdatum Startdatum
Voor Mr. Joost:

img3595cx2ie4.jpg

Práchtig, een Excel op Superturismo's. :}

Heb een vraagje voor jullie.

Willen jullie op een passat CC deze porsche velgen eens shoppen, en liefst ook een deftige verlaging(kas net boven de band)

Kies er maar eentje uit, het zou op een zwarte moetn zijn of een donkere blauwe.

2009_Volkswagen_Passat_CC_NY.jpg

passatcc.jpg

Porschewielen2.jpg

porschewielen.jpg

thanks

Ibiza_boy

Ik heb ook een poging gewaagd, maar dan met andere foto's.
heb je ook een idee hoe het er van 3/4 van achter uit ziet.;)

Oh, en klikken voor 1280X960.:T

hmm, das al lekker zo! heb de combinatie gevonden (a)

bedankt manne! (der mogen der nog shoppen ze(a))

Ibiza_boy

Kijk, de shop van .Marcel is echt een stuk beter... Ik zat nogal met de hoek van de velgen.

Als ik een klein detailke mag zeggen ook al kan ik er niets van. De velgen zijn wrs evengroot als op de donor foto maar de banden op de donor foto is een stuk lager dan op de geshopte versie. Dat geeft een beetje een raar zicht. Volgens mij is ook de voorste velg(met gele remklauw) een tikkeltje groter dan de achterste. Maar ik ben tevreden, ik ben er content mee. :-)

Ibiza_boy

Haha, ik heb de hele zijkant van de band geknipt en geplakt. Ze zijn dus in verhouding even groot als op het origineel.
Stond ook wel zo netjes, anders zag het er erg fout uit, met van die 'fietswielen'...

Ook een poging van mij. Ik gebruik toch liever wallpapers dan zelf meegezonden foto's...

Focus1.jpg

Extragratis Tip: verlagen (heel klein beetje maar ;))

Focus2Laag.jpg

dat zijn andere (nieuwere) st velgen. ik zou die onderste toch wel kopen als ik het geld hadB)

heej bart en marcel,
geweldige photoshopacties!
das precies zoals ze moeten zijn. Tja nu nog wachten tot feb09....
verlagen staat zeker op mijn lijst, maar wil eerst even zien hoe ie wordt afgeleverd. Verlagen kan ook bij een lokale aftermarket zaak....komt er ook weer xenon op.

Ja, als je toch op die manier bezig bent, laat dan ook de spoorbreedte achter een paar centimeter groter worden, normaal ziet het er wel goed uit, maar als de auto verlaagd is wordt toch wel heel duidelijk dat de wielkasten wat onnodig breed zijn, om het even eufemistisch te zeggen.

.marcel: Kan jij mij misschien vertellen waar het origineel staat van de passat cc waar jij die velgen op had geshopt. En dan bedoel ik die laatste foto van de achterkant.

Deeplinken werkt niet bij Netcarshow, dus dan maar even zo:

www.netcarshow.com > Volkswagen > Passat CC (vierde van boven, linkerrij) > Pagina 3, linksonderaan.
;)

Spoedvraag
kan iemand voor mij een illustrator EPS van CS3 naar CS2 omzetten
Let op, dit moet persé met illustrator gedaan worden en niet met photoshop.
PM mij voor een mail adres, dan kan ik het bestandje naar je toezenden.
Mocht dit vanavond niet lukken, dan is het voor mij helaas te laat

Ik zal zo even kijken hoe het moet...

-edit-

Appeltje-eitje.
Laat maar komen dat bestand. Check je PM voor mijn mail-adressen.

het is al gelukt.
Heb hem uiteindelijk kunnen plaatsen in een document, maar was wel een hels karwei.
Nu schijnt het ook dat je van CS3 niet naar CS2 kan andersom natuurlijk wel, maar teruggaan kan bij illustrator helaas niet meer.

Maar Marcel, bedankt dat je het toch wilde doen voor me.

Geen probleem hoor.

Ik kon een EPS CS4 bestand wél omzetten naar CS3, CS2 etc.
Ik gebruik Illustrator CS3.

Ben nieuw hier, ik wou alleen ff zeggen dat ik wat moeite met spelling heb maar wel men best doe om alles zo goed mogelijk te schrijven en typ fouten verbeter ik altijd meteen.
En als je in men profiel kijkt staat er dat ik 52 ben maar dat moet dus 15 zijn.
Hier ff wat bewerkte autos:

11qy1.jpg

BMW 7-Serie

18tc5.jpg

BMW 1-Serie Coupe

Bewerkt met: Tuning Car Studio.

Welkom ;) Je shops mag je in een eigen topic plaatsen. Is de kans dat mensen het zien groter en krijg je dus ook meer reacties. :p
Daarnaast raad ik je aan het vragentopic (klik!) even door te lezen. Staan veel handige tips, foto's, eigenlijk van alles wat je als beginner kunnen helpen.

hooi, is er misschien iemand die voor mij even kan kijken of hij/zij een hoge resolutie foto kan vinden van een bmw X6. graag 1 van schuin achter iets zoals deze, maar dan van een iets betere kwaliteit en dan veel groter. Wel is de hoek perfect en als die even wit zou kunnen zijn, zou het extra toppie zijn.

Alvast heel erg bedankt:D:D

Bijna niet te vinden. Ik heb wel het origineel gevonden op de pers-site van BMW. Maar die is ook niet al te groot.
(alle Hamann-foto's zijn immers shops van het origineel;))

https://mediapool.bmwgroup.com/mediapool/pcontroller/pressclub/public?actEvent=fourMB&filename=P0041071.zip

(zip-file)

oke, bedankt. Het hoeft overigens niet perse een Hamann-foto te zijn. iedere x6 in die hoek als die foto van de link is prima, zolang ze maar goede kwaliteit hebben en groot zijn;)

Hallo,

Hierbij een verzoekje om een witte scirocco te photoshoppen met een zwart dak of/en zwarte moterkap en zwarte spiegels. Mat Zwart of glanzend Zwart (folie) kleur.

De volgende scirocco (znd glazendak ):

https://www.golf5gt.com/userpix/909_scirocco001_2.jpg

Ik kijk uit naar 1 van jullie creaties!

Groet,
Sjoerd

Thanks!

Ziet er toch minder mooi uit dan dat ik dacht..

De zijkant van de moterkap is volgens mij 1 geheel, dus daar ontkom je niet aan als je met folie zou werken..

Groet,
Sjoerd

.Roelovský zei:
Je kan folie toch snijden? Leg je het erop, snij de de zijkanten weg, klaar.

True, kan je nog een voorbeeldje maken met een gesneden voorkantje? en 1 met alleen een zwart dak?

Enne pimpen nee niet echt, het is een lease auto (verwacht januari!) dus meer dan aanpassingen die zo weer eraf gehaald kunnen worden zal het niet worden.
Maar zo'n zwart dak/motorkap leek me wel gaaf en kost ook niet veel. Wilde ook bekijken of de velgen zwart gemaakt konden worden met folie maar heb dat nog nergens gezien.

Beste allemaal,

Ik ben van plan om een Caddy life Maxi te gaan kopen.
Weer een rode!!!
Maar die zie je zo weinig.
Wil eigenlijk dezelfde opties als ik nu heb.
Wie kan van mijn gewone life een Maxi maken????
Heel erg bedankt!!!

2eevli0.jpg

is de mijne

2jd40h4.jpg

voorbeeld Caddy maxi Life

Ik heb even wat in elkaar proberen te flanzen, helaas was je foto een beetje te smal om de achterkant er helemaal op te krijgen:

vpi39e.png

Geeft in ieder geval een beeld.
Alleen de schuifdeur klopt niet en de achterbumper lijkt op die van een Lange Kangoo...
Zal ik een andere foto geven?

Groeten Marcel

Ja misschien is een foto van wat verder weg handiger, maar als ik vragen mag, als ik jouw velgen op die rode Caddy Maxi uit je voorbeeld zet dan krijg je helemaal een goed beeld... Zal ik dat anders doen?

Ja is ook prima en anders de raampjes achter wat donkerder maken, lukt dat?

Groeten en heel erg bedankt,

Marcel

Terug
Bovenaan