Verzoekentopic deel 3

• Onderwerp starter Onderwerp starter -
  • Startdatum Startdatum
Jow manne! JAJa ik ben er nog eens :D tot jullie grote vreugde! :-)

Zou graag twee dingen willen op twee verschillende fotos natuurlijk (a)

Allereerst zou ik BBS LM velgen op men wagen zien, als je goesting hebt mag je 18" en 19" erop zetten. Het belangrijkste is dat er 19 op staat.

Tweede vraag is en volgens mij al eens gedaan maar vind die niet meer trg. Audi A4 velgen op men wagen shoppen als winterwiel wel te verstaan, ne keer in standaard kleur en in mat zwart(als ze erop komen, heb enkele gevonden zou het int zwart zijn, geen werk aan).

De foto waar ik ze graag op zou zien:

P1010010.jpg

de bbs Lm

40457077-18-bbs-le-mans-replica-5x100-o-a.jpg

A4 velgen(vind geen betere :( )

6202.jpg

Alvast bedankt

Ibiza_boy

Hier is de versie met BBS Le Mans-replica's:

p1010010lemansqy3.jpg

... niet echt een fraai plaatje, maar je kunt zien hoe het wordt. ;) Van de A4-velgen vind ik ook geen betere afbeelding, en met bovenstaande donor is niet te werken. :(

Bedankt voor het shoppen! Kvind ze op foto er nie zo mooi opstaan eigelijk :s Kzou iemand moeten vinden die ze onder zijn wagen hft, wil die wel eens passen dan:d kan ik het int echt zien é.

Kga nog eens zoeken voor die A4 velgen.

Deze mss een betere donor?

hpim0918mk1.jpg

Bedankt man!!

Ibiza_boy

Even snel wat voor je geprobeerd, ik ga er vanuit dat de banden ook een partij dikker worden. De hoek is niet ideaal, net als de kwaliteit, maar het geeft in ieder geval wel een redelijk beeld denk ik.

34462pd.jpg

naja, bij nader inzien, kwestie van je ogen dichtknijpen denk ik zo ;)

Hoi graag wil ik 'iemand' verzoeken om mijn beemer te voorzien van wat snufjes , dit om zeker te zijn dat het de auto gaat staan en ik dus niet voor niets megamucho euros ga uitgeven :P

bij deze de foto's (heb eventueel ook grotere , pm me maar als nodig)

Deze bumpers erop :

extra-1-1195811788.jpg

B4voor.jpg

en deze velgen :

S038hs.jpg

op deze auto dus :D

328i-water.jpg

328i-raamspoiler.jpg

328i-waterback.jpg

328i-voorrechts.jpg

tnxs in advance ;)

Binnenkort komen er 17 inchs onder mijn Caddy Life.
originele R-Line Omanyt velgen.
Wie zou ze onder mijn Caddy kunnen zetten zodat ik kan zien hoe ie wordt?
Kan je de Caddy ook een beetje (2/3 cm verlagen) en goed verlagen (6 tot 8 cm)?
D A N K ! ! !

344utn4.jpg

29krvi1.jpg

Bedankt mensen voor het shoppen van de velgen op men wagen. Zou je deze velgen ook in het mat zwart kunne zetten? de kleine wielen dan?

Ibiza_boy

Mensen, vraagje! Zou iemand mij even een heel klein dingetje kunnen shoppen op onderstaande foto?

volkswagenpassatlimousiaa9.jpg

Het gaat erom dat in de regel 'Der Passat und der Passat Variant' de laatste 4 woorden (und t/m Variant) weggehaald worden, en de witte kleur van de achtergrond krijgen. Ik heb zelf pas korte tijd een Apple, en heb zo 1-2-3 nog geen programma gevonden waar het mee kon. Ook in Paint op de computer van m'n vader heb ik het geprobeerd, maar de kleur daarop kwam bij lange na niet overeen.

Bij voorbaat mijn hartelijke dank!

Zo, dat is snel! Lijkt Overtoom wel (tuut-tuut :D)!

Mijn dank is grandioos!

Haha, het was ook maar een paar minuutjes werk. :p Had ook 5 min. na de request gekund :}

Ach, beter 'laat' dan nooit. Hoewel, een half uurtje vind ik nog mooi op tijd hoor! :p

Hier weer even een verzoekje voor Coupé 407, of als iemand anders een soortgelijke banner kan maken als op pagina 6.

Zou ik een banner kunnen krijgen van Koenigsegg, met dezelfde afmeting als de andere uiteraard. Ik heb helaas door de vakantie etc. nog geen tijd gehad om zelf iets te gaan proberen.

Yellow Cab Schreef:
-------------------------------------------------------
> Speciaal voor Cleaned, en om te laten zien dat
> echte verzoekjes wél gehonoreerd worden, ook al
> moet je er soms even op wachten:
>
> https://img71.imageshack.us/img71/8114/toledojq8jz1
> .jpg
>
> ;)

Ik regeer ook een beetje laat.

Maar bedankt!

Zo, de verzoekjes worden persoonlijk, en het is ook nog laat op de avond, dus ik ben blij dat je er maar 1 hebt gevraagd... :p

Nee, even serieus; hier is ie:
koenigseggio9.png

Mensen die wel eens in het tekentopic kijken kennen me vast. Voor shops heb ik toch wat hulp nodig, en nu zeker. Mijn vader is op zoek naar een nieuwe auto, en ik wil hem HOE DAN OOK zover krijgen dat hij een wit parelmoeren Alfa Romeo 159 SportWagon Ti met zwarte (antraciet) velgen kiest. Hij wil 'm echter éérst zien (anders wordt ie waarschijnlijk zwart). Nou kan ik geen (zwarte) auto's wit (parelmoer) maken, vandaar dat ik jullie hulp vraag.

Het gaat om deze twee aanzichten:

https://s2.desktopmachine.com/pics/Alfa-Romeo_159-TI_132_1024x768.jpg
en
https://s2.desktopmachine.com/pics/Alfa-Romeo_159-TI_133_1024x768.jpg

Het liefst zonder type aanduiding achter (Ti mag blijven staan) en zonder chromen spiegels, gewoon ook lekker wit ;)

Ik zou héél erg dankbaar zijn!

Omdat ik niks te doen heb, heb ik maar even snel 2 shops gemaakt, die voor GSnIet en Vanq!sh.

Die van GSnIet (velgen konden er niet op vanwege de verschillende hoeken van de 2 foto's, dus de oude vergroot en platte banden er om gedaan)

328i-water.jpg

Als je de achterkant ook nog geshopt wilt moet je het maar zeggen

Die van Vanqu!sh:
Alfa-Romeo_159-TI_132_1024x768.jpg

Onwijs gaaf, mijn dank is groot!!! (tu) :D

Zou je/iemand het achteraanzicht ook kunnen doen zodat we 'm in dat perspectief ook kunnen zien?

Verzoekje van mijn kant: zou iemand de velgen van de bovenste foto op de Alfa van de onderste foto kunnen zetten? Het liefst zonder gedraaid wiel, maar als dat niet realistisch wordt, mag hij ook wel gedraaid blijven. Graag de onderste ook een klein beetje erbij verlagen. De velgen op de bovenste zijn 18 inch, de onderste 17.

De onderste 147 is namelijk van mij, ik wil wel eens weten hoe die velgen onder mijn auto staan. Ben benieuwd naar het restultaat!

Bospic.jpg

SSA41432.jpg

alfa147sk4.jpg

Achterste velg is misschien iets té groot hier, en ik kreeg t zonder gedraaid voorwiel niet echt mooi :(

Kan iemand de 17 inch Omanyt R line velgen onder mn Caddy shoppen?
danku dankje!!

Nog één vraag: kan iemand deze omtoveren in een grijze? Ik kan op internet alleen maar foto's vinden van deze zwarte met Novitec spoilers en in het zwart valt dat niet echt goed op vind ik. Het dak mag zwart blijven trouwens.

IMG_1173.jpg

img1173as3.jpg

t was moeilijk om m een beetje mooi grijs te krijgen omdat de auto zwart is. Hier in ieder geval het resultaat;)

Had ook een poging gewaagd. ;P moet zeggen dat dit er een stuk beter uit ziet dan die van mij.

Binnenkort mag ik een nieuwe auto gaan bestellen. Hoogstwaarschijnlijk zal dit een Passat variant worden. Ik twijfel echter tussen 3 imitatie velgen velgen (P-131, P-114 en P-172, allen 17 inch). Zou er iemand deze velgen onder een donker kleurige passat variant kunnen shoppen?

foto332.jpg

foto331.jpg

foto334.jpg

Alvast bedankt!

Ik heb een poging gewaagd. Het zijn weliswaar veel te snelle prutshops, maar ze zouden een idee moeten geven:

passat1en2tm5.jpg

passat3bb6.jpg

Ik zou voor de derde gaan als ik jou was.

mijn poging:

Variant1.jpg

Variant2.jpg

Variant3.jpg

Persoonlijk zou ik geen van deze velgen onder mijn passat willen hebben.
Ze hebben allemaal een te hoekig design voor dit model.

Bedankt voor jullie snelle reacties. Keuze van velgen is niet geheel vrij, dus deze 3 waren de 3 mooiste opties en vielen samen met de auto nog binnen het lease budget. Ga waarschijnlijk voor de Variant Comfortline 1.9 TDI. Twijfel nog over de blue motion.

@JoasKever

Dankje! Je krijgt nu een betere indruk van die spoilers en eerlijk gezegd vind ik die niet echt mooi op een 147. Die verlaging komt er vast nog wel een keer, maar voor de rest laat ik hem mooi zoals hij is;)

Hallo allemaal,

Leuk topic dit!!! Ik ga photshop binnen kort ook maar eens proberen maar nu eerst maar eens een verzoekje doen. Op dit moment rijden we een Omega. Ik ben erg fan van de Lotus Omega en zou dus wel eens willen weten hoe een Lotus Omega er uit zou zien als hij onze auto als basis had. Dit verzoekje is gewoon voor de lol dus jullie moeten het alleen doen als je het zelf ook leuk lijkt.

hier wat foto's:

a0c3bf09efb86380cc3f3eb242d0323e.jpg

f60f5c0439d7beaf92c2293a01dd293e.jpg

bc28b4e58dba0f59a6b05c9d1873d8b2.jpg

en natuurlijk de auto waar de looks op gebaseerd moeten zijn±

autowp.ru_opel-lotus_omega_1.jpg

lotus%20omega.jpg

jullie kunnen zelf kiezen welke foto jullie gebruiken.
Weten jullie misschien ook nog een site waar wat tips en trucs op staan???

Groeten,

Lennart

Nog 1 verzoekje. Kan iemand onderstaande velgen (P-449, 17 inch) shoppen onder een donkerkleurige passat variant?

Alvast bedankt.

P-449.jpg

Kijk Rudolf, dát zijn de velgen.

Ik zal ze morgenochtend even shoppen onder dezelfde passat als hierboven, beter vergelijk.;)

.Marcel Schreef:
-------------------------------------------------------
> Kijk Rudolf, dát zijn de velgen.
>
> Ik zal ze morgenochtend even shoppen onder
> dezelfde passat als hierboven, beter vergelijk.;)

Oké, alvast super bedankt! Het hoeft niet heel netjes hoor, wil gewoon een impressie krijgen. Als ze een beetje smoelen, worden het deze denk ik (mits akkoord door werkgever).

Hoe heetten die velgen :O

Zijn echt mijn droomvelgen onder en bordeauxrode Touran Phase I B)

PassatmetR32velgen.jpg

Ik zou heet direct aan mijn werkgever vragen! Als het kan/mag, direct doen!

@Roelof: het zijn de Golf V R32 velgen.

@Coupé: Die OZ zijn echt niet bijzonder of zo. En ook al ontzettend oud, want zolang ik hier al kom, loop jij om deze velgen te zeuren.

@.Marcel: Bedankt! Ik denk dat ik er inderdaad wel uit ben...:D

Na het zien van de foto vanmiddag meteen mijn keuze doorgegeven. Nu alleen nog akkoord vanuit werkgever en hij moet binnen budget vallen. Heb namelijk geen zin om maandelijks ook nog eens een bedrag bij te moeten betalen.

Terug
Bovenaan