Verzoekentopic deel 3

• Onderwerp starter Onderwerp starter -
  • Startdatum Startdatum
opel-omega schreef: zei:
(...) Dit verzoekje is gewoon voor de lol dus jullie moeten het alleen doen als je het zelf ook leuk lijkt.

lotusomega2jt3.jpg

... zo ongeveer? ;)

.Marcel schreef: zei:
Erg netjes YC, erg netjes!

Dankjewel! :D Ik zie nu opeens wat kleurverschil hier en daar, maar goed. Ik was 'n beetje uit m'n routine met Photoshop, maar dit is een lollige manier om er weer in te komen. ;)

Ziet er netjes uit, YC. Persoonlijk zou ik de knipperlichten gewoon oranje houden, het staat goed bij de auto.

Zou iemand voor mij velgen onder een auto kunnen shoppen?

Het gaat om deze velge"n:
oz_crono_ht_mblk_ci3_l.jpg

Onder deze auto.
28.JPG

Als er andere foto`s nodig zijn van hoor ik het wel.

Alvast bedankt!

Wil je nou wéér andere velgen? :p

Naam van de velg? Dan kan ik andere foto's zoeken in de goede hoek. Een foto van de Seat met beide wielen erop zou ook makkelijk zijn ;)

.Timo Schreef:
-------------------------------------------------------
> Wil je nou wéér andere velgen? :p
>
> Naam van de velg? Dan kan ik andere foto's zoeken
> in de goede hoek. Een foto van de Seat met beide
> wielen erop zou ook makkelijk zijn ;)

Ja is weer aan het kriebelen om wat te veranderen. *-)

Het gaat om de OZ Chrono HT, 17 inch en in een donkere kleur.

Zal je dan ook gelijk de achterramen kunnen blinderen?

Is dit een betere foto?

my.php

Wat geprobeerd, ik hoop dat je er wat mee kan. Is wel afschuwelijk om te zien, maar met een beetje verbeelding lukt het wel:P

Ik zie die van GPC. nog niet, kruisje, maar dit is mijn versie:
seatdingcopykh4.jpg

Omdat GPC's linkje het niet doet zal ik de zijne ook even voor je posten:
dscf0022fv6copyfi8.jpg

Thanks! Had wat problemen met Photobucket en Imageshack, die van jou is iig stukken beter. Dat is zeker.

Weer een nieuw verzoek!

Ik ben me aan het orienteren op nieuwe velgen. Wellicht dat ik mijn huidige velgen ga gebruiken als wintervelg of ik koop een paar nieuwe voor de winter. Spediaal voor de winter lijken me wat donkerdere velgen ook wel makkelijk (auto wordt immers niet zo vaak gewassen).

Zo iemand eens volgende velgen op mijn karretje kunnen shoppen?

Alvast bedankt voor de moeite!

auto003.jpg

De favoriet, de S6-velg:
of05_0005369159.jpg

Goed alternatief, de allroad velg:
of06_0005254260.jpg

Leuk kleurtje voor de winter:
e0f2_1.jpg

Hey Ed,

Heb de eerste 2 velgen er even voor je opgezet, vind zelf de S6 velgen ook erg mooi..

velg1ni3.jpg

velg2zx7.jpg

En om te vergelijken:

velgbq8.gif

Heej bedankt (tu)
Ga eens met mijn bandenboer overleggen of 'ie niet zoiets als de laatste foto kan produceren (:B
Moeilijke keus, S6 velg was altijd mijn favoriet maar de Allroad velg heeft ook wel wat.......

Wie kan mijn Caddy verlagen via fotoshop?
Graag een verlagen (40mm) en extreem (80 a 90 mm).
Heel erg bedankt

nld94y.jpg

inwu9f.jpg

40mm:

80mm:

... ongeveer. Je kunt in Photoshop niet opgeven hoeveel mm je wilt verlagen, dus het is 'n schatting. Héél snelle shops, dus let niet op afwerking. ;)

Beste mensen,

Ik heb sinds kort deze auto, nu ben ik druk bezig met het zoeken van andere wielen ervoor. Daarom vraag ik jullie hulp, kunnen jullie 18" Sportec wielen onder mijn Toledo shoppen? Kan dat dan ook met een subtiele verlaging?

het gaat dus om deze wielen:

Leon24.jpg

Leon29.jpg

210320081003.jpg

En dan op deze auto:

DSC01330.jpg

DSC01318.jpg

DSC03124.jpg

DSC03208.jpg

DSC03284.jpg

Alvast badankt:-D

Haha volgens mij kan je net zo goed een 'kont' aan die Leon shoppen (al is de voorbumper wel ietsje anders..), dan blijven de velgen mooi en in de juiste hoek ;)! Maar die shop van Bram is prima, beetje weinig contrast op de velgen en ze zijn niet al te scherp, maar het geeft een goede indruk!

Heel erg bedankt(tu)

Dit is zonder verlaging neem ik aan?

gr van een dankbare Bob

Ow ja daar heb ik even over heen gelezen... :}

Ik zal snel nog even wat prutsen;)

EDIT: was ie al

Untitled-1-5.jpg

Helemaal top, kan je er ook eentje maken vanaf de achterkant zodat je ze ziet met de kont in beeld want daar gaat het om natuurlijk;)

Echt helemaal top, nu weet ik het bijna zeker:p Haal me maar over met een goede shop vanaf de achterkant:}

gr Bob

(als je nog meer foto's nodig hebt hoor ik het wel)

Graag zou ik het onderstaande logo in de foto daaronder verwerkt willen hebben
Het is voor een chemie bedrijf.
Mischien is het mooi om het logo een blauwe waas te geven en dat in de blauwe lucht samen te smelten of iets dergelijks....
het logo moet wel wat kleiner als wat het nu is, dus subtiel in de foto verwerken.
verras me;)

Ik snap de link met auto's niet helemaal, maar aangezien ik toch niets beters te doen had, voilà:

logoooj2.jpg

woow!! vet!

beide zijn erg strak, maar die van b.jong springt er het meest tussenuit.

dankjulliewel

Oh het valt me nu pas op dat het ramen zijn *-) Ik dacht dat het een grote stalen constructie voor een gebouw ofzo was joh :p

Hier iets voor de shoppers die ff niks weten om te shoppen:)

Wat wil ik bij deze coupe laten doen:)

-De auto matzwart
-EG6 wielen eronder in het zwart(15inch)
-amber corners(oranje knipperlichtjes)
-Ver verlagen

Hier wat Donoren/voorbeelden:

IMG_0159.jpg

Deze voorkant kleur/knipperlichtjes/mislampen, misschien kan je deze als donor gebruiken maar dan graag zonder kentekenplaat en EG-squad sticker.Owja wel graag met de lampen uit

IMG_0001-2.jpg

Deze velgen alleen dan in het zwart

De auto die ik graag geshopt wil hebben:

img071testoe8.jpg

Als er nog vragen hoor ik het wel, alvast bedankt iig!(tu)

Met de donor voor de voorbumper kan ik niks (heel andere hoek) maar ik zal hem proberen na te maken ;)

EDIT: Ik hoop dat dit een goed beeld geeft:

img071testoe8.jpg

Ik vind je huidige velgen vetter trouwens :p

Een goedeavond mensen, hier is die vervelende tinman weer met zijn verzoekjes.

Is er hier iemand die zo creatief is dat hij een leuk logo kan verzinnen voor mijn website??

De enigste vereiste is in feite dat ik graag de letters AI erin verwerkt zou willen zien. De rest mogen jullie het maken zoals jullie willen.

Dit logo wil ik dan als banner op mijn forum gebruiken, als logo bij het forum en als logo in de tabbladen waar bij autoweek bijvoorbeeld een rood vierkant staat met autoweek op. Qua afmetingen is de enigste limiet dat de grootste avatar op het forum 120X120 mag zijn ;)

Ik zie wel of er iemand zin heeft in dit verzoekje, in ieder geval alvast bedankt (tu)

Qua afmetingen is de enigste limiet dat de grootste avatar op het forum 120X120 mag zijn

Is het nu een banner of een Avatar die je wil hebben?
Ik kan ook een nieuwe banner voor boven aan je pagina maken, én een avatar...

Is het wat?

Banner: (excuses voor het formaat...)

AutoinformatiefBanner.jpg

AutoinformatiefAvatarcopy.jpg

AutoinformatiefAvatarkleincopy.jpg

Als je iets anders wilt, hoor ik het wel...

Nou ik was het denken aan een logo dat op de volgende plaatsen gebruikt kan worden.

Als ik even de afmetingen aanpas naar 120x120 wil ik hem als avatar gebruiken. En als eerste instantie wilde ik alleen het logo linksbovenin van het forum aanpassen. https://www.autoinformatief.com/Forum/index.php Het PHPBB creating comunities plaatje dus ;)
En als het lukt wil ik hem zo klein maken dat ik hem ook kan gebruiken als logo bij de tabbladen van Internet Explorer.

Ik hoop dat het hiermee een beetje duidelijk is :)

Edit:

Een banner voor het forum wilde ik jullie trouwens ook voor gaan vragen, maar hiervoor moet ik eerst nog uitzoeken of deze banner een bepaalde afmeting moet hebben, of dat elke afmeting gewoon gaat passen ;) Dus als iemand nog creatiever dan creatief is en een logo+banner wil maken mag natuurlijk ook :T

Een goede middag,

Is er iemand in de gelegenheid deze velg(OZ-racing superturismo WRC):

ozracingsuperturismowrcde4.th.png

Onder deze auto te shoppen:

img3595cx2.th.jpg

15/16 inch

Alvast bedankt!

@ .Marcel

Sorry ik zag je creaties nu pas;) Maar de banner is in ieder geval al mooi gelukt (tu) Jammer genoeg zie ik bij de avatars alleen maar kruisjes.

De banner zal ik morgen in ieder geval al gaan gebruiken in de database, in het forum verwerken moet ik nog leren dus dat duurt nog even:}

Ik heb hem net al even op het forum laten zien en daar was een reactie dat men liever een auto erin zag aangezien het geen technisch forum is. Zou je toevallig als je tijd hebt een banner kunnen maken met auto's? En dan het liefst meerdere auto's van meerdere merken.

In ieder geval alvast bedankt (tu)

Terug
Bovenaan