Dames en heren,
Vroeger(3 jaar geleden) kwam ik nog wel vaak in deze hoek van het forum. De laatste tijd eigenlijk vrijwel nooit meer.
Maar ik heb nu een verzoekje aan jullie, misschien dat iemand dat leuk vind om te doen.
Ik krjjg dit weekend weer een nieuwe Vespa LX, het leuke van een vespa is dat je m helemaal aan kan passen aan je eigen smaak.
Dit maal wordt het een zwarte vespa en wil ik m een beetje oppimpen. Om het auto gerelateerd te houden: Het lijkt mij erg cool om deze vespa te combineren met de Porsche GT3(zwart met oranje).
Zou iemand dit voor mij kunnen photoshoppen?
Vespa: (ik zit alleen nog te twijfelen over dat rek voorop en het wordt er sowieso eentje met een hoogscherm)
Porsche
Het gaat dus niet om nieuw kappen enz. Wat met polyester en al die rommel ga ik niet aan de slag. Het gaat dus puur om de kleuren combinatie.
Ik zat zelf te denken:
- Beugels rondom oranje
- Velgen oranje
- Zadel zwart met oranje stiksels/patroon
- Misschien hebben jullie zelf nog ideeën???
Ik heb nu 2 willekeurige foto's gepakt, als je een andere foto van een vespa wilt gebruiken is dat natuurlijk prima! Het gaat er puur om dat ik een goede impressie heb!
Ik zou het top vinden als iemand dat zou kunnen klussen! (ik zelf heb geen photoshop meer en met paint krijg ik t niet voor elkaar)
Alvast bedankt!