Verzoekentopic deel 3

• Onderwerp starter Onderwerp starter -
  • Startdatum Startdatum
Ik wil van de week best banners maken.
moet wel even kijken wanneer ik tijd heb.

Ik wil van de week best banners maken.
moet wel even kijken wanneer ik tijd heb.

Tijd maakt echt niet uit hoor! Als je even niets te doen hebt en je wil zoiets maken zou fijn zijn. Ik heb nu al een paar banners dankzei jullie dus dat heeft niet bepaald haast he;)

Goedemiddag,

Ik moet voor school een opdracht maken waarin ik een nep bedrijf opstart. Wil iemand een logootje voor mij maken?

het ''bedrijf'' heet DroNag, wij vinden de auto die bij u past.

G-KlasseGek schreef: zei:
Ik moet voor school een opdracht maken waarin ik een nep bedrijf opstart. (...)

Welk vak is dat, Frauderen of zo? :}

Even serieus: ik weet niet wat je al over marketing geleerd hebt, maar ik vind DroNag niet echt een pakkende naam voor een autobemiddelaar. Het klinkt meer als één of ander gevaarlijk medicijn. En de slogan 'Wij vinden de auto die bij u past' is ook niet al te sterk...

... maar goed, ik zal vanavond eens een poging wagen.

Ik kijk even of ik tijd heb, en of ik iets mooiers dan YC in elkaar kan zetten. :P

G-KlasseGek reageerde: zei:
Handel en administratie

Geen greintje humor, de stakker.

Zijn de beginletters van de achternamen van mij en mijn ''compagnon'';)

Zelfs als je die namen er verplicht in moet verwerken, had je daar wel wat creatiever mee om kunnen springen. Klein voorbeeldje:

dronaglogo1eg2.jpg

Edit: echte namen. ;)

Ik heb wel humor maar blijkbaar begrijp ik jouw humor niet;)

En namen is niet verplicht maar ik ben niet zo creatief;)

Is een mooi logo(tu)

De andere naam is Nagtegaal;)

Zingt hij ook als een nachtegaal of nog nooit geprobeerd?:}

Nog even over die banners voor autoinformatief.com. Hoe maken jullie zoiets nu? Doen jullie dingen uitknippen van een wallpaper o.i.d. en dan gewoon tekst erin?

Is natuurlijk wat handiger als ik dat zelf een beetje leer doen he ;)

Je zou natuurlijk 'n algemene Photoshop-tutorial kunnen bestuderen, waarschijnlijk zou dat je al een stuk verder helpen.
Maar anders verwijs ik je graag naar het Vragentopic (klik!), waar je vraag beter op z'n plek is én waar je al de nodige tutorials en uitleg kunt vinden. ;)

Als ik jou was tinman, zou ik in elk geval op autowp.ru kijken.
Daar staan bij alle merken ook wallpapers van het logo.

En over het algemeen is het verkleinen, gewenste stuk evt uitknippen en plakken maar!

.Marcel Schreef:
-------------------------------------------------------
> https://i64.photobucket.com/albums/h167/degraafm/Lo
> go-1.jpg
>
> Mijn poging voor het logo.
>
> Let u even op het spyker lettertype ;)

Dat is ook een leuk logo.....

Ik ga even kiezen morgen(tu)

Bedankt(tu)

Mooie banner marcel (tu) Ik ga denk ik van het weekend ofzo eens kijken of ik zoiets voor de andere merken kan maken ;)

Zou je daar nog ergens de naam van de website bij kunnen zetten? (A) Kan ik die gebruiken :T

Hier zijn er ook een paar van mij. Ik heb ze niet allemaal gedaan, maar wel (alfabetisch) tot Cadillac, al staan ze hier niet allemaal.

alfaromeott4.png

bentleyso4.png

Nou, dan komt hier de rest (tot Cadillac dus)

astonmartinua0.png

audiex2.png

bmwan4.png

bugattixx5.png

cadillacvn1.png

Als je dat trouwens wilt kan ik je wel een .psd mailen zodat je ze zelf kunt maken.

Sooooo dat ziet er goed uit zeg :O

Ik heb net de alfa en bentley banner al toegevoegd aan de site, deze ga ik vanavond of in de loop van de middag er nog bij zetten dan ;) Caddilac staat nog niet op de site, maar zal hoogstwaarschijnlijk nog wel komen dus die sla ik oo netjes op.

En wat is een .psd dan?

@ Marcel,

Als je het niet erg vind ga ik de audi banner van coupe 407 gebruiken ;)

Een .psd is een Photoshop-bestandstype dat niet kan worden weergegeven op internet, dus daarom zijn dit .png's, maar het ondersteunt wel layers (lagen), als je weet wat dat betekent in Photoshop.

En kan ik met zo´n psd bestand dan makkelijk dezelfde soort banners maken? Want ik zou dan graag voor alle merken de banners hetzelfde doen als die wat jij hier geplaatst hebt.

Met een beetje Photoshop-ervaring kan dat ja. Maar als je het niet ziet zitten wil ik het ook wel doen hoor. Anyways, hier zijn er alvast weer vier:

ferraring2.png

fordej4.png

maseratipo6.png

peugeotrx0.png

En inderdaad, Peugeot had je ook nog niet op de site. Maar ook dat komt nog waarschijnlijk?

Nou als er iets is wat ik nog niet heb is het photoshop ervaring:}

Dus ik zou het erg op prijs stellen als jij dit nog even voor je rekening zou willen nemen, tot ik een beetje in de gaten heb hoe dat werkt:p

Zou jij dan in ieder geval voor alle merken wat tot nu toe in de database staan een banner willen maken?

https://www.autoinformatief.com/Database.htm

Alvast bedankt ;)

Hallo,

Wie wil voor mij op deze auto:

of02_0005186793.jpg

En dit gebouw:

232_groot.jpg

Het logo shoppen wat .Marcel voor mij heeft gemaakt.
Deze dus:

Logo-1.jpg

En als het mogelijk is de auto ook bij dit gebouw op de stoep zetten.

BVD.
G-KlasseGek

Zo jij hebt je niet verveeld vanmiddag zeg:} In ieder geval hartelijk bedankt (tu)

Zou je ook nog een banner van Renault kunnen maken? Die staat nog niet op de site maar komt er binnenkort wel op;)

Nu niet meer, zoals je zult begrijpen, maar misschien komt er morgen nog wat van. Het is ook maar een minuutje werk, dus...

PS: Zo, ik was eventjes aan het tellen en ik heb er al tweeëntwintig gedaan! Had ik niet eens door, joh :D

Dus? Shelby is zo ongeveer de huistuner van Ford, en je hebt ook niet geklaagd over de M3 sedan, terwijl dat strikt genomen een M Motorsport is. En wat dacht je van de Dodge Challenger SRT, daar heb je ook niet over geklaagd...

Als je trouwens nog wel wat nuttigs van plan was te gaan zeggen over de Ford, ik weet dat het Shelby logo omgekeerd zit, maar dat komt omdat ik het hele zootje geflipt heb omdat dat beter uitkwam.

@Tinman: Een aanrader om de site er professioneel uit te laten zien: een favicon. Dat is zo'n klein logootje in de adresbalk en op tabs (in IE7 of Firefox). Dat is net een kleine finishing touch, en het maakt de site gelijk een stuk professioneler.

shelby en abarth zijn aparte merken.

m is een onderdeel van bmw en srt staat voor street racing technology gewoon een domme naam voor een auto met gewoon een opgeboorde versie van een bestaande motor.;)

Als je het zo ziet is Shelby ook gewoon een domme naam voor een auto met gewoon een getunede versie van een bestaande motor, en M ook, en Abarth ook, en AMG ook... (Abarth in mindere mate, maar ondanks de pogingen van Fiat het imago te veranderen, al vraag ik me af wat er mis mee was, is het gewoon een huistuner.)

Nu niet meer, zoals je zult begrijpen, maar misschien komt er morgen nog wat van. Het is ook maar een minuutje werk, dus...

Kan ik begrijpen dat je het nu wel even gehad hebt met het maken van die dingen:} In ieder geval heel erg bedankt (tu)

Een aanrader om de site er professioneel uit te laten zien: een favicon. Dat is zo'n klein logootje in de adresbalk en op tabs (in IE7 of Firefox). Dat is net een kleine finishing touch, en het maakt de site gelijk een stuk professioneler.

Ja zoiets lijkt me ook wel wat. Maar ik weet niet hoe ik zoiets moet maken:T Ik heb het wel al in mijn boek gelezen over websites maken. Maar ik wou eerst nog een forum erop zetten begin volgende week.

Maar wie weet misschien kan ik daar na eens met zo'n favicon gaan werken ;)

Ow en trouwens dat er een shelby op het ford logo staat boeit toch niet:} Is gewoon een ford mustang dus is goed genoeg:T

Heb ze net even allemaal toegevoegd en zie dat ik van Lamborghini ook nog een banner mis, als je die ook nog zou willen maken een keertje ;)

Als je het echt wilt weten: Ik vind ze niet mooi.
Er zit een heel raar filtertje over je banners heen, waardoor het net een ingescand krantenartikel lijkt.

Nee, dat is een layer style. Ik vind het eerlijkgezegd wel mooi lijken, maar smaken verschillen...

Kan ik begrijpen dat je het nu wel even gehad hebt met het maken van die dingen

Dat niet eens zo erg, maar ik had geen zin om om kwart voor twaalf s'nachts nog van die dingen te gaan produceren.

Dankjewel Coupé 407 (tu) Ik heb deze ook alweer online gezet.

Ik vind die filter wat er dan overheen zit dus ook wel mooi :T ZOals al gezegd smaken verschillen;)

Tjah misschien komt het wel omdat ik niet weet wat je verder allemaal met photoshop kunt doen, wie weet ;)

Het is ook niet veel werk om zo'n ding te maken, want anders was er geen beginnen aan, en dit ziet er gewoon aardig goed uit vind ik.

Zal iemand mijn verzoekje willen doen?

Ik moet de opdracht over een paar weken al inleveren en het zal leuk zijn als het dan ook helemaal af is.

Mijn excuses als dit bericht als irritant wordt ervaren.

G-KlasseGek

(...) Ik moet de opdracht over een paar weken al inleveren en het zal leuk zijn als het dan ook helemaal af is.

Ik ging 'r vanuit dat Marcel het zou doen, omdat het zijn logo is. Als je nou míjn logo had gekozen, was het natuurlijk allang gefikst geweest. :p

Maar goed, ik zal me er zo eens over buigen, ik denk dat Marcel daar geen bezwaren tegen zal hebben.

... eigenlijk moet Coupé 407 met z'n grote waffel (klik!) het maar doen, maar als je daarvan afhankelijk wordt... ;)

Terug
Bovenaan