Verzoekentopic deel 3

• Onderwerp starter Onderwerp starter -
  • Startdatum Startdatum
@ AMG

f85e_27shop.jpg

Ik zou ze wel een maatje groter nemen

f85e_27shop2.jpg

AMG zei:
Mijn post van 20:47 was om even te checken of hier überhaupt iemand kijkt, aangezien er niet echt veel gepost wordt.

Er zijn een aantal mensen die overweg kunnen met Photoshop.
Persoonlijk vindt ik dit één van de leukere topics.

Schapievleesfreak Schreef:
-------------------------------------------------------
> @ AMG
>
> https://img.photobucket.com/albums/v314/abesseling/
> f85e_27shop.jpg
>
> Ik zou ze wel een maatje groter nemen
>
> https://img.photobucket.com/albums/v314/abesseling/
> f85e_27shop2.jpg

Hartstikke bedankt SVP!(tu) Ziet er best netjes uit, ze staan niet verkeerd moet ik zeggen.(tu)
Een maatje groter past inderdaad wat beter, maar de M3 CSL velgen zijn sowieso best groot.

@ AMG: Je moet er wel rekening mee houden dat de CSL-velgen enorm breed zijn, en dus wellicht uitsteken bij die 7-serie. Daar zijn bepaalde wetten bij betrokken, hou dat dus in de gaten. Daarbij kan het natuurlijk ook tot meer verbruik en een verpauperde uitstraling leiden, maar dat terzijde :-)

@ .Marcel
WOW, bedankt voor de super mooie shops!! Als het niet te veel werk is had ik nog een vraagje:)
Zou je precies hetzelfde kunnen doen met deze velgen??
172%20copiaB683E.jpg

Mijn dank is groot:D
Dubz

@ Bandensmoker
bedankt!! ziet er gaaf uit! Super om zo een beetje een idee te krijgen van het een en ander, en dan op de originele foto! (tu)

@ Dubz:
Graag gedaan. Ik vond de velgen toevallig in vrijwel de goede hoek dus dat kwam me prima uit.:)

Wie zou zo vriendelijk kunnen zijn om onder een Audi A5:

Audi-a5_b.jpg

audi_a5_left_side.jpg

deze wielen te wielen zetten Fondmetal 7600:

7600.jpg

nb. Als het plaatje van de audi A5 niet voldoet ga ik wel op zoek naar een ander plaatje, plaatje van de velgen zij aanzicht heb ik niet kunnen vinden

@ 1.8T: Het plaatje van de Audi voldoet wel, liefst in wat groter formaat. Het vervelende is juist dat de door jou gekozen velgen nog niet onder een auto liggen, zonder remschijf op de achtergrond ziet dat er heel vreemd uit.

Ik zal eens gaan zoeken.

Edit: Ik kon dus ook geen plaatje vinden waar de velgen al onder een auto lagen, maar dit is eruit gekomen, om toch een indruk te kunnen geven:

f53pzd.jpg

@Bandensmoker:
Fijn dat het goed uit kwam! Dat scheelde je weer een hoop werk:D

@.Marcel:
Nogmaals bedankt voor al de mooie shops! Wat mij heel mooi lijkt is dikke BBS met het hart zwart, en een gepolijste rand... Maar ik denk dat mijn broer daar niet helemaal fan van is:p Nou alleen nog uitzoeken welke velgen het gaan worden:D

Yellowcab, zou die site bannernaam nog eens veranderd kunnen worden aub?
Nu in carphoto.tk ;)

Dat zou ik afraden, .tk heeft een slechte naam, investeer gewoon in een .be/.nl naam, als het goed loopt.

Het is volledig gratis alleen moet je 25 bezoekers per maand hebben. Daar kom ik gemakkelijk aan!

Dat klopt, dat is ook het voordeel van een .tk adres, maar het nadeel is de advertentiebalk bovenin of de pop-ups. Ik zou ook voor een .nl/.be gaan, die heb je al vanaf €4.95 per jaar

@Empoleon,
1 smsje is genoeg om deze weg te halen (kost uiteraard wel een klein bedrag, alleen hoeveel weet ik niet).

ik heb een verzoekje mijn moeder krijgt een nieuwe auto en daar zitten doppen op mijn vraag is:
deze auto:
206hdigr.JPG

met deze velgen:
6241.jpg

Hallo, een verzoekje. Wie kan/wil voor mij deze wielen onder de Cougar "shoppen".
Eerste wiel (kleine foto) is van Kahn RS-V. Tweede wiel is van het merk Oxigin Crystal CSS
En dan graag "shoppen" in 19"

Dan kan ik eindelijk een keuze maken:-D Bedankt!

kahn_rsv.jpg
Crystal_8_CS.gif

40768361-ford-cougar-2000-16v-96kw.jpg

hierzo: Nadeel is wel dat het studiovelgen zijn op een buitenauto, en dat de velgen niet in een perfecte hoek zitten. Geeft dus niet een enorm goed beeld.

1492li0.png

11qpb3l.png

die laatste is mijn persoonlijke favoriet

Quick RC Schreef:
-------------------------------------------------------
> hierzo: Nadeel is wel dat het studiovelgen zijn op
> een buitenauto, en dat de velgen niet in een
> perfecte hoek zitten. Geeft dus niet een enorm
> goed beeld.
>
> https://i27.tinypic.com/1492li0.png
>
> https://i26.tinypic.com/11qpb3l.png
>
> die laatste is mijn persoonlijke favoriet

Super man! Ben er blij mee. Ik ga ook inderdaad voor de Kahn(2e foto)wielen.
Helaas zijn dat wel de duurste. Maar ja....leef maar één keer. Groetuh.(tu)

U vraagt, wij draaien:

De kwaliteit is niet erg hoog, maar hopelijk wel zo realistisch mogelijk (tov contrastloze basisfoto)

40768361-ford-cougar-2000-16v-96kw.jpg

ford1copy.jpg

ford2.jpg

Ik vind zelf de eerste vele malen mooier. De tweede vind ik een beetje te overdreven "kijk eens hoe dure velgen ik heb". De eerste daarentegen zijn erg stijlvol. De foto's van de velgen zijn trouwens van de sites van de fabrikanten.

EDIT: Ik ben niet meer de eerste zie ik nu...

Die van 024pr geven een realistischer beeld, daarbij vind ik de Kahn-velg ook mooier inderdaad.

en dan mijn laatste verzoek aangaande de T5 van mijn broer!
Zou iemand velgen kunnen vinden met een zwart hart en een gepolijste rand? Bijvoorbeeld BBS velgen, of replica's van het een of ander! Ik probeer mijn broer te overtuigen om zulk soort velgen te kopen maar het zou leuk zijn als hij een idee heeft van hoe het er uit zou zien! Deze foto kan gebruikt worden:
NieuweTransporterT5051.jpg

Als jullie een foto willen van een andere hoek kan ik dat ook regelen! Andere fotos van een zwarte T5 LW zijn ook welkom!
bij voorbaat dank!
Dubz

Hoi medeforummers,

vanmiddag ga ik mijn nieuwe auto ophalen bij de dealer. het betreft een Ford Focus 5 deurs 1.6 16v Trend uit 2004.
De auto ziet er van zichzelf al heel mooi uit, met 15 inch lichtmetaal etc maar toch ben ik van plan er iets groters op te leggen, iets in 17 inch liefst.

nu heb ik een aantal velgen op het oog maar weet nog niet precies wat nu de mooiste zijn. Ik hoop met jullie hulp tot de juiste keuze te komen want er is echt enorm veel keuze...

aangezien ik echt niet handig ben met photoshoppen wil ik aan jullie vragen of het misschien mogelijk is om op onderstaande foto van de auto de verschillende velgen te photoshoppen?

bij voorbaat al hartelijk dank en mocht ik tot een keuze komen na jullie shops volgt uiteraard het eindresultaat snel op het forum!

fordfocushekkertkrade03.jpg

InteractionOrion.jpg

Wolfracewheelsprosprintblackpolishe.jpg

Wolfracewheelsstreetmantis17inch799.jpg

Wolfracewheelstriad17inch649.jpg

fordfocusvanberkel04.jpg

nogmaals alvast veel dank!

grtz.

bubbachuck

p.s.: ik hoop dat de velgen een beetje in de juiste stand staan voor een goede shop.

Velgen staan niet echt in de goede hoek, behalve de eerste.
Komt bij dat als er geen remmen achter de velg zit het niet zo mooi uitkomt.

Als je de namen van de velgen erbij zou kunnen zetten kunnen we velgen met remmen en in de goede hoek zoeken, krijg je ook mooier resultaat.;)

@ Bandensmoker

thanks man, ik ben benieuwd:)

grtz.

bubbachuck

p.s.: de auto rijdt trouwens voortreffelijk!

Wat geprobeerd, maar geen denderend resultaat.
Van twee kon ik geen goede foto vinden, dus het zou fijn zijn als je me of, de naam precies geeft, of zelf een foto zoekt.

shop1.jpg

shop2.jpg

shop3kopie.jpg

Misschien kun je zelf een wat grotere foto maken van je auto. Zal het resultaat ook wat mooier worden en beter zichtbaar.

@ Bandensmoker

thanks voor de shops!

ik zal je alvast de namen geven van de velgen en ik ga meteen even zoeken naar nog wat betere foto's.

de naam van de velg op de eerste foto is: Interaction Orion.

de tweede foto: Wolfrace Pro Sprint black polished.

de derde foto: Wolfrace Street Mantis.

de vierde foto: Wolfrace Triad.

de vijfde foto: Centenial edition Ford 100 jaar.

de foto's volgen nog.

alvast bedankt!

grtz.

Bubbachuck

update: ik heb al een foto gevonden, volgens mij in de juiste stand. het betreft de wolfrace triad:

WolfraceTriad.jpg

update 2: wolfrace street mantis:

image_show2.jpg

@ Marcel,

thanks man! de 2e en 3e foto zien er erg goed uit!

grtz.

Bubbachuck

Terug
Bovenaan