Verzoekentopic deel 3

• Onderwerp starter Onderwerp starter -
  • Startdatum Startdatum
Beste mede-forummers,
bij deze wil ik ook een vraag stellen en hij luid als volgt;
Voor Nederlands moeten wij een magazine/thema nummer maken, nou is mijn onderwerp auto's, het thema is sportauto's. En een hele tijd geleden heb ik een wedstrijd gezien hier in de knutselhoek voor het maken van een Cover. Welke erg mooie resultaten kreeg, alleen nu is dat topic verwijderd. Dus mijn vraag was; Kan iemand voor mij een mooie cover voor een magazine maken?

Als er mensen zijn die hier tijd en zin voor hebben, zou je dan een pm naar mij kunnen sturen? Zodat ik verdere informatie kan geven welke auto's in het magezine komen etc.

Alvast bedankt!
Groeten,
Bas Hofman (ViA)

@ biermagnaat, kijkt u eens:

minitjeshop1.jpg

minitjeshop2.jpg

minitjeshop3.jpg

minitjeshop4.jpg

minitjeshop5.jpg

minitjeshop6.jpg

kwaliteit is natuurlijk r*k met zo'n klein plaatje en 2 keer dezelfde velg met studiobelichting, maar hopelijk geeft een een redelijke indruk. Ik persoonlijk vind de derde velg het mooiste!(tu)

Beste mede-forummers,

bij deze wil ik ook een vraag stellen en hij luid als volgt;
Voor Nederlands moeten wij een magazine/thema nummer maken, nou is mijn onderwerp auto's, het thema is sportauto's. En een hele tijd geleden heb ik een wedstrijd gezien hier in de knutselhoek voor het maken van een Cover. Welke erg mooie resultaten kreeg, alleen nu is dat topic verwijderd. Dus mijn vraag was; Kan iemand voor mij een mooie cover voor een magazine maken?

Als er mensen zijn die hier tijd en zin voor hebben, zou je dan een pm naar mij kunnen sturen? Zodat ik verdere informatie kan geven welke auto's in het magezine komen etc.

Alvast bedankt!
Groeten,
Bas Hofman (ViA)

Ahura schreef: zei:
Niemand die mij wil helpen?

Geduld is 'n schone zaak, MCW. Je hebt je verzoek nog geen 24 uur geleden geplaatst. Niet iedereen zit full-continue op het forum. 8-)

... maar ik zal eens kijken wat ik voor je kan regelen.

Kijk eens!

Versie 1: rode vlakken, witte lijntjes:

mazda51my2.jpg

Versie 2: rode vlakken, witte lijntjes, meegekleurde knipper- en achteruitrijlichten:

mazda52vh7.jpg

Versie 3: rode vlakken, meegekleurde lijntjes, meegekleurde knipper- en achteruitrijlichten:

mazda53xz7.jpg

... en de volgende keer mag je 'n groter plaatje aanleveren. 8-) Gepriegel op de pixel zoals hier levert vaak minder fraaie resultaten op.

vraagje: zou iemand het vlekje bovenin kunnen wegshoppen?

alvast bedankt!

bovenin precies in het midden

hier zie je het beter: https://www.flickr.com/photos/paulvaarkamp/2260748450/

@Volvo is All:

There you are!

Op verzoek kan ik hem leveren in groter formaat.

CarMagazinecopy.jpg

En hier mijn versie. Even klikken voor 'n héél grote door Imageshack lelijk verkleinde afbeelding. :|

... nou ja, de grote versie (2480x3508) kan ik je wel mailen als je daar belang bij hebt. ;)

Marcel snapte niet waar 'ie moest klikken: zei:

Op de afbeelding. ;)

Ik had de 300dpi A4-versie op Imageshack gezet en als link onder de kleine versie gezet, maar kennelijk is dát toch iets te groot, want Imageshack schaalde 'm naar 424x600 px. :( Dus kan ik 't grote plaatje alleen via mail aanbieden.

I like!

Internet op mijn werk functioneerde vandaag niet helemaal naar behoren.
Zijn flink aan het verbouwen, en nu schijnt er een kabel van het netwerk geraakt te zijn...

Nogal rommelig met al die verschillende lettertypes... En ik zie ook niet alle auto's die Volvo Is All op z'n verlanglijstje had staan. Verder wel een fraaie plaat.

Elke maand ga ik naar een oldtimeravond. En nu hadden we afgelopen week een discussie, of er Glas V8 4-deurs sedans zijn gemaakt. Ik weet echter 99,9% zeker dat die niet bestaan, maar iemand anders beweerde van wel. Nu mijn vraag: zijn er hier mensen die een Glas V8 4-deurs kunnen shoppen?

Hier wat plaatjes:
1794-1.jpg

Glas_3000_V8.JPG

glas1.jpg

dingwhiteglas.jpg

glaserati.jpg

BMW3000V8.JPG

Alvast bedankt!

Gr Jeroen

hallo beste mensen ik heb een verzoekje
kan iemand deze buggati in het chroom uit voeren

exuses voor deze nuttloozen verzoekje

VTR, robinho.. zullen we ons beperken tot de wat nuttigere verzoekjes? Jullie vervuilen het topic een beetje (zeker met groot formaat foto's.)

Smith
Moderator

Dat wordt hem dus niet helaas. Ik kreeg net de PM, dus ik ga nog wat knutselen...

Coupé 407

@Coupé 407: Die titel lijkt mij geen mooie titel: autos met Griekse letters betekent zelf of van hem (afhankelijk van de uitgang :p)

Nou en... Het lettertype zag er wel leuk uit, en bovendien denken mensen met supercars toch alleen aan zichzelf of de bezittingen van hem :p

Maar goed, ik heb nu van VIA te horen gekregen dat de titel Car Magazine moet zijn, dus hier is de versie die aan de eisen voldoet (ook al is ie minder mooi): Versie 2

Coupé 407

Coupé 407 schreef: zei:
(...) dus hier is de versie die aan de eisen voldoet (ook al is ie minder mooi)

Inderdaad minder mooi, en ook hier weer 'n wilde massa van verschillende lettertypes. Trouwens, jouw cover had net zo goed de inhoudsopgave kunnen zijn met die hele opsomming erop. Tamelijk onrustig voor je ogen.

Avond,

ook een verzoekje:

deze auto:

of02_0004470300.jpg

met deze velgen:

image001.jpg

ben eens benieuwd of dat een beetje staat.

Alvast bedankt!

Avond,

de velgen stonden niet helemaal ideaal in perspectief, maar ik denk dat het wel een redelijk beeld geeft. Bij deze dus, staat niet slecht als je het mij vraagt:

verzoekdg3.png

ps: Is Heicosportiv niet meer iets voor Volvo?

haha ja heicosportiv is meer iets voor Volvo, maar dat zit er voorlopig nog niet in ;)

ziet er inderdaad niet slecht uit, maar of dit het nu echt is?

twijfel nog beetje...

misschien dat foto nog wat rechter gezet kan worden?

alvast bedankt!

Dat kan. Maar waarom zouden we aan dat verzoek voldoen? Lees de eerste post (klik!) van dit topic eens goed door, en let dan vooral op het gedeelte:

Smith schreef: zei:
(...) Funverzoekjes ("Maak van deze pagani eens een suv, dat vind ik leuk") zijn toegestaan maar zullen in de meeste gevallen minder snel worden behandeld. Probeer deze ook tot een minimum te beperken, zodat nuttige verzoeken niet worden overgeslagen.
(...)

Ik kan me niet voorstellen dat jij met twaalf jaar in het bezit bent van een Golf IV waar je OZ Superleggera's onder wilt laten leggen. Dit lijkt me dus 'n vrij nutteloos verzoekje.

... ik ga toch 's aan Smith vragen of de regels voor 't Verzoekentopic niet wat aangescherpt kunnen worden...

ik kan hier helemaal niks zeggen of plaatsen want dan heeft iemand er weer kritiek op...

hahaha precies hetzelfde plaatsen als een paar posts voor je gedaan is...

naja, het is dat ik me verveelde en snap dat je je niet helemaal begrepen voelt, maar blijf alsjeblieft realistisch nadenken, want op deze manier creeer je niet veel credibility.

171889041197541832114bdwo1.png

zou je nog wel willen vertellen wat je ermee wil doen?

Terug
Bovenaan