Verzoekentopic deel 3

• Onderwerp starter Onderwerp starter -
  • Startdatum Startdatum
@Quick RC: ik wil kijken of ik iets moois zie en dan vraag ik aan iemand of iemand dat er op wil zetten als hij mooi is geworden hang ik hem op mijn kamer.

en uhh Quick ik zag me toch een photoshop van jou en mooi dat ie was....
die van euhh.....Cadillac CTS!

Verzoekje!!

Ik heb vandaag een Audi A3 gekocht! en wil er de nieuwe R32 velgen onder hebben 18''
Zou iemand van jullie aub een shop willen maken, zodat ik een idee heb hoe het er uit gaat zien?

Alvast bedankt he!!!!!!!

Dit is de auto

en ik wil dit type velg kopen (als het vet staat)

LvfAu2XA==.jpg

Tnx! (tu):D

Vind het goed staan, zowiezo in 18'' lijkt het me erg mooi..
Waarschijnlijk deze week even aanschaffen

Toppie (tu):D

Nu weet ik zeker dat ik ze wil.. keer wat anders dan de standaard S8'tjes niet waar?

bedankt!

@ Coupé 407

ik vind juist dat je de mooiste cover hebt gemaakt! me complimenten.

saab-freak

een klein vraagje:
ik heb een folder moeten maken en nu accepteerd de drukker bepaalde dingen niet zou iemand mij kunnen helpen, [pm]

Als je vertelt welke bepaalde dingen zou dat misschien geen slecht idee zijn.

ik vind juist dat je de mooiste cover hebt gemaakt! me complimenten.

Bedankt, maar andere mensen complimeteren is niet de meest zinvolle invulling van dit topic.

ik moest dus een flyer maken, maar de drukker meldde:
-Verkeerde formaat
-Verkeerde resolutie
-Geen CMYK maar RGB
-Geen afloop
-Geen snijtekens
-Plaatjes en logo te lage resolutie.

ik weet niet hoe ik dit moet veranderen, de flyer is in full colour 2zijdig:
[voorkant ] [achterkant]

Hallo medeforumers,
Mijn broer heeft 2 weken geleden een nieuwe T5 bij de dealer gehaald, expres met wieldoppen zodat er een setje mooie velgen onder kunnen!
Hij is er nog steeds niet over uit welke velgen er nou echt mooi onder zouden staan! Hier komtie dan:

1: Nieuwste model Audi S8 velgen, 19", verlaagd (niet op straat), Zelfde velgen 19" niet verlaagd!
2: Nieuwste model Audi RS6 velgen, 19", verlaagd (niet op straat), Zelfde velgen 19" niet verlaagd!
3: nieuwste model Audi RS4 velgen, 19", verlaagd (niet op straat), Zelfde velgen 19" niet verlaagd!
4: Zelf nog leuke ideetjes/opties voor velgen? photoshop er maar op los:D

hier de foto:
NieuweTransporterT5051.jpg

Bij voorbaat dank!!

leXus freak. schreef: zei:
(...) ik weet niet hoe ik dit moet veranderen, de flyer is in full colour 2zijdig:

Dit hoort niet echt in 't Verzoeken-topic hè. Als je 'n vraag over Photoshop hebt, kun je in 't Vragen-topic terecht. Maar zelfs dán: het heeft helemaal niets met auto's te maken!

... en nog een kleine tip van mijn kant: haal de spellingsfouten eruit.

Sorry, verkeerd gepost, maar er zitten hier toch wel wat meer non-autogerelateerde dingen bij??

@ Dubz: Deze velgen vind ik er zelf erg vet onder staan:

Transporter-S3.jpg

S3 velgen B)

Ik heb nog gezocht naar RS4 en RS6 velgen etc. in de goede hoek, maar die kon ik niet vinden...

Hallo Bram_DC,
Bedankt voor de shop! Zijn dit geen oud model RS4 velgen? Deze velgen hadt mijn broer onder zijn T4...
Kijk eens op marktplaats voor die andere velgen, volgens mij heb je daar wel foto's van de juiste hoek!!B)

Heb dus een verzoekje, zou je de velgen op de A4 op mijn wagen willen shoppen. Als je dan nog wil liefst int mat zwart de velgjes. Merciekes!

De A4:

32.jpg

Mijn wagen:

P1260012.jpg

P1260010.jpg

Ibiza_boy

Haha, die Golf van jou hebben we al meermaals onder handen gehad. Leuk om te zien dat je bezig blijft 'm te eh... verfraaien. ;)

... maar met de foto's die je nu aanlevert kan ik weinig moois knutselen. Ik had 't anders best even voor je willen doen, maar door de verschillen in formaat en hoek is 't bijna geen doen.

Dit mss beter? Kan je me anders uitleggen welke hoek je juist wil?

P8170051-border-1.jpg

Ja srr mensen. Wil gewoon dit telkens zien op een fototje, ikzelf kan het niet dus moet ik het aan jullie vragen natuurlijk ;-) Het meeste dat je shopt komt er wel op denk ik(a)

Mvg

Thanks

Ibiza_boy

Bram_DC Schreef:
-------------------------------------------------------
> @ Dubz: Deze velgen vind ik er zelf erg vet onder
> staan:
>
> https://i144.photobucket.com/albums/r168/bram_DC/Tr
> ansporter-S3.jpg
>
> S3 velgen B)
>
> Ik heb nog gezocht naar RS4 en RS6 velgen etc. in
> de goede hoek, maar die kon ik niet vinden...

-- S3??.. Ik denk dat Dubs gelijk heeft..
Trouwens mooie velgen ja(tu)

ow :d het zouden 15duims moeten blijven é ;) (a)

Bedankt al voor de moeite

Ibiza_boy

Hallo medeforumers,
Mijn broer heeft 2 weken geleden een nieuwe T5 bij de dealer gehaald, expres met wieldoppen zodat er een setje mooie velgen onder kunnen!
Hij is er nog steeds niet over uit welke velgen er nou echt mooi onder zouden staan! Hier komtie dan:

1: Nieuwste model Audi S8 velgen, 19", verlaagd (niet op straat), Zelfde velgen 19" niet verlaagd!
2: Nieuwste model Audi RS6 velgen, 19", verlaagd (niet op straat), Zelfde velgen 19" niet verlaagd!
3: nieuwste model Audi RS4 velgen, 19", verlaagd (niet op straat), Zelfde velgen 19" niet verlaagd!
4: Zelf nog leuke ideetjes/opties voor velgen? photoshop er maar op losbig smile smiley

hier de foto:
NieuweTransporterT5051.jpg

Bij voorbaat dank!!

Sorry, ik was een paar dagen weg voor mijn werk...

Jouw aangeleverdem foto stond niet echt in een goede hoek, dus heb ik een andere foto gebruikt.
Maar volgens mij heb je hier wel iets aan:

S8:
S8.jpg

S8+verlaging:
S8verlaagd.jpg

RS6:
RS6.jpg

RS6+verlaging:
RS6verlaagd.jpg

RS4:
RS4.jpg

RS4+verlaging:
RS4verlaagd.jpg

Van jouw keuzes gaat mijn voorkeur sterk uit naar de RS6 velgen.
Maar dit is mijn eigen keuze, mooie BBS-velgen:

bbs.jpg

Verlaging:
BBSverlaagd.jpg

Keurige shops, .Marcel! De kleuren van de velgen komen niet altijd overeen met de rest van de afbeelding, maar verder ziet 't er prima uit.

Goed bezig, zo houden we het 'service-niveau' van het Verzoeken-topic hoog. :D

Hahaha! Het valt ook niet mee om velgen in de goede hoek te vinden...
Al helemaal niet van de nieuwe RS6.

Goedeavond!
Sinds vandaag heb ik een autofotografie forum( https://carphoto.gratisforum.be ) opgestart. Maar reclame is altijd handig dus dacht ik aan een banner. De afmetingen zijn:468x90 pixels en 480x100 pixels.
Het liefst zou ik hebben dat er een speigelreflex instaat met een auto of een deel ervan.
En dan nog vanboven de tekst: carphoto.be en vanonder: Waar fotografie en auto's elkaar ontmoeten.
De URL die erop staat is nog niet ingebruik maar die heb ik nog maar net geregistreerd.

Kan iemand dat voor mij doen? Alvast bedankt!
Groeten,
Dieter

Klinkt als 'n leuke uitdaging! Ik zal 's kijken wat ik voor je kan maken.

... maar als andere forummers ook 'n poging willen wagen: laat je vooral niet tegenhouden, ik 'claim' deze opdracht niet. ;)

Ja!
Enorm mooi. En blauw is ook wat de forum kleur. Ook zeer duidelijk trouwens.
Dikke merci Yellow Cab!!

Ook een mooie banner marcel. ;)
Ik heb nog een vraagje, namelijk: kan de site veranderd wordt in carphoto.gratisforum.be ?
De domeinnaam is wel geregistreerd maar die gaat nog niet direct gebruikt worden maar ik zou wel al moeten beginnen reclame maken. Alvast bedankt!

Het is een forum, een site is voor later. het forum is sinds gisteren avond gestart.;)
https://carphoto.gratisforum.be dat is de URL.

Goedemorgen beste medeforummers!

Zou iemand voor mij BMW M3 CSL velgen onder een BMW 7-serie E32 kunnen shoppen? Ik ben benieuwd hoe dat eruit zou zien. Alvast bedankt!:D

BMW 7-serie E32:
f85e_27.JPG

BMW M3 CSL velgen:
bmwm3csl2pu2.jpg

Uiteraard kan het ook op basis van andere foto's. ;)

Ik heb nog een vraagje, namelijk: kan de site veranderd wordt in carphoto.gratisforum.be ?
De domeinnaam is wel geregistreerd maar die gaat nog niet direct gebruikt worden maar ik zou wel al moeten beginnen reclame maken. Alvast bedankt!

Het bericht viel niet echt op;)

Ik weet het, het was daarom dat ik een domeinnaam had geregistreerd maar ik zie nu dat ik dat niet kan aanpassen 8-)
Dan was ik van plan om een website te maken en zo door te linken maar een eigenwebsite kost wel wat geld:( Dus is het nog effe wachten.;)
Ik probeer nu zo snel mogelijk te groeien zodat ik misschien sponsoring op de een of andere manier zou kunnen krijgen.
Oja, Nederlanders zijn ook welkom hé :D Er is een aparte rubriek voorzien voor miniaturen fotografie. Vandaag aan enkele vragen of ze interesse hebben ;)
Bedankt voor het aanpassen hé;)

Doe ff kalm...

Alsof we allemaal niets beters te doen hebben.
Misschien heb ik morgen even tijd om een poging te wagen, vanavond krijgt mijn vrouw wat 'quality time'.

Met de foto's die je gepost hebt kan ik niet heel veel en ik heb nu geen zin om andere te zoeken :p Morgenavond kan ik wel kijken of ik andere foto's kan vinden.

Ik ben heel benieuwd wat er zo geshopt zal worden, ik heb geduld hoor. Mijn post van 20:47 was om even te checken of hier überhaupt iemand kijkt, aangezien er niet echt veel gepost wordt. ;)

Terug
Bovenaan