Barri
Moderator
Ik kan niet anders dan mij hier bij aansluiten, al heb ik het multimediascherm niet geprobeerd dus ik heb het alleen over de materialen en de beleving.Erik 8409934 zei:Op de IAA uitgebreid de ID3 kunnen bekijken. Inderdaad veel ruimte achterin. Leuk eigentijds exterieur maar binnen enorme tegenvaller. Plastic Fantasic. Krasgevoelige hard plastic deurpanelen en dat is echt de productieversie en geen pré productie zoals sommige uit ijdele hoop verkondigen. Afleidende bediening via middenscherm waar veel functies in verstopt zitten. Nieuwe temperatuurregeling via (haptische?) schuifjes werkten niet of het systeem stond in default. Middenconsole met opbergruimte voldoende maar wederom weer hard krasgevoelig plastic. Blijkbaar moet VW ergens bezuinigen in de productie. Gemiste kans maar wellicht ben ik van een andere generatie en kijk anders tegen auto’s aan. Overigens een paar hallen verder bewijst Honda met zijn olijke E zien dat je ook fraaie interieurs kan bouwen met duurzame gerecyclede materialen. Nee zo’n Tupperware auto zoals de ID 3 komt er bij mij niet in.
Gezien de prijs moet ie het hebben van zijn techniek en concept, en daar kan je toch weinig slechts van vinden. Ben wel benieuwd hoe ie het gaat doen, omdat velen (en daar is op dit forum niet iedereen het over eens) Volkswagen ook associeert met een prima kwaliteitsbeleving.