A
Anoniem
Guest
MC W zei:AutoVisie was bij de presentatie. Wit staat echt prachtig: https://www.youtube.com/watch?time_continue=342&v=dyHOW5XFhJA
Zowaar met "full HD"-lampen! 1:12
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
MC W zei:AutoVisie was bij de presentatie. Wit staat echt prachtig: https://www.youtube.com/watch?time_continue=342&v=dyHOW5XFhJA
MC W zei:Ik vind de auto recht van achteren helemaal niet lelijk. Misschien ben ik door die schaalmodellen er wel aan gewend geraakt. JP2010, die eerste foto is van de concept car..
iDS zei:MC W zei:Ik vind de auto recht van achteren helemaal niet lelijk. Misschien ben ik door die schaalmodellen er wel aan gewend geraakt. JP2010, die eerste foto is van de concept car..
Concept? Ik zie gewoon de hybrideversie ( zie klep op het voorspatbord)
In AutoMotorUndSport wordt er zelfs een uitgebreid artikel aan gewijd waarbij Volvo wordt gezien als een grote concurrent voor Volvo
M. X zei:JP2010 zei:Waaraan zie je dat deze s90 duidelijk voor het nieuwe continent en voor het verre oosten is ontworpen?
Iedere E-segmenter is tegenwoordig niet voor Europa ontwikkeld.
M. X zei:Ik ging ervan uit dat je ruimdenkender was.
M. X zei:Het interieur zou alvast geen grote verassing zijn:
![]()
ab123cd zei:Zo in het echt, wel is waar erg vuil en geen geweldige foto's, ziet de S90 er toch een stuk 'minder' overtuigend uit, zeker met deze eenvoudig ogende velgen. Met name de achterzijde oogt erg zwaar.
De lichtblauwe uitvoering op de beursvloer met (ongetwijfeld) 19"velgen, ziet er een stuk fraaier uit.
ab123cd zei:Jammer van de schuine achterzijde, goed te zien op de bovenstaande foto met de illustere voorgangers. Een rechte achterzijde met een langgerekte derde zijruit had de wagen nog 'langer' doen lijken en in mijn optiek 'chiquer', minder inwisselbaar, meer laten aansluiten bij de roemruchte estates van weleer. Mooie wagen maar had beter gekund.
Rob0032 zei:Van achteren en en profil heel erg 5-serie Touring, maar ik zie dat niet als negatief gegeven.
Rob0032 zei:Echt een prachtige kar. Lekker conservatief vormgegeven, maar toch modern. Knap gedaan, Volvo!![]()
En qua motorisering met maximaal 4-cilinders kan ie het natuurlijk schudden tegen de Duitse concurrentie.
R W D zei:En qua motorisering met maximaal 4-cilinders kan ie het natuurlijk schudden tegen de Duitse concurrentie.
Carfanatic zei:En qua motorisering met maximaal 4-cilinders kan ie het natuurlijk schudden tegen de Duitse concurrentie.
ah daar was je stokpaardje alweer![]()
520d zei:R W D zei:En qua motorisering met maximaal 4-cilinders kan ie het natuurlijk schudden tegen de Duitse concurrentie.
Dat vraag ik me af. Voor mensen die een viercilinder genoeg vinden, is de V90 een prima alternatief voor de Duitse Drie. En mijn idee (niet onderbouwd, geef ik direct toe) is dat er in NL toch veel viercilinders worden verkocht in die klasse.
520d zei:R W D zei:En qua motorisering met maximaal 4-cilinders kan ie het natuurlijk schudden tegen de Duitse concurrentie.
Dat vraag ik me af. Voor mensen die een viercilinder genoeg vinden, is de V90 een prima alternatief voor de Duitse Drie. En mijn idee (niet onderbouwd, geef ik direct toe) is dat er in NL toch veel viercilinders worden verkocht in die klasse.