Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Aan alles komt een eind. Ook aan de Audi A1 en Audi Q2. Ze zijn alleen nog uit voorraad leverbaar.
Van de Audi A1 verkocht Audi de afgelopen 15 jaar verspreid over twee generaties duizenden auto's. Alleen al in Nederland zijn bijna 29.000 Audi's A1 verkocht. Het waren er niet genoeg. De Audi A1 heeft geen toekomst meer. Het premium-neefje van de Volkswagen Polo, Seat Ibiza en Skoda Fabia is niet meer samen te stellen in de configurator van Audi. Wel zegt Audi dat er nog volop voorraadmodellen beschikbaar zijn.
Als ik op de Audi website kijk (direct leverbaar), dan zijn er 81 A1's en 54 Q2's. Dan heb je er eventueel nog staan bij 'jong gebruikt'.die nog flink is, begrijp ik
Het kan zijn dat hij ergens anders heeft gekeken of ook nog tussen jong gebruikt.^^ Je collega schrijft zelf "volop" dus vandaar mijn aanname. Nu zal het arbitrair zijn of deze aantallen veel of weinig zijn.. je zal ze nog maar moeten verkopen.. maar per dealerverkooppunt zijn het geen tientallen meer, zo is het ook.
Ik vind de Model S er nog steeds heel aardig uitzien, maar die paar keer dat ik er een gereden heb (bouwjaar 2015) viel hij me toch wat tegen. Razendsnel natuurlijk maar duidelijk een product van een jong merk met missers die de - anno 2016-18 - gelijk geprijsde concurrentie niet meer maakte. Ongeacht wat ik van de baas van het merk vind is het wel echt een pionier op ev-vlak geweest.
De hybride besteluitvoering is in nl geleverd, stonden best wel veel demo modellen lang te koop op gaspedaal.nl, maar uiteindelijk bijna allemaal weg.^^ de Hyundai Staria. Is die wel ooit écht leverbaar geweest in NL? (in DLD wel).
Welke hybride?
Dit is wel heel bondig, beste collega.![]()