929V6
Asfaltkampioen
Hij zit duidelijk met een driehoek aan de deur vast:
Vandaar ook dat ik de vraag stelde. De verbinding met de motorkap is alleen visueel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij zit duidelijk met een driehoek aan de deur vast:
Inderdaad klopt. Ik was er zelf ook inmiddels er achtergekomen. Na het avondeten ga ik de een Mini opzoeken misschien wel weer die Clubman die ik eerder had.Hij zit duidelijk met een driehoek aan de deur vast:
![]()
Elke inzending bevat toch wel een foto waarop zowel de auto in zijn geheel als de spiegel te zien is? Anders zijn de inzendingen met een detailfoto in het voordeel, dat lijkt me niet echt de bedoeling.
Niet puur daarvoor.was puur om de buitenspiegels mechanisch van binnen te kunnen bedienen met zo'n stengeltje. Met de komst van elektrische spiegels totaal overbodig geworden.

En mechanische bediening bij spiegels op een pootje is nog steeds mogelijk. Zie de bij deze wedstrijd ingezonden Citroën CX en zelfs de Visa had dat bij de hogere uitrustingsniveaus.Niet puur daarvoor.
De montage zal ook voordeliger zijn lijkt me. Het is een zeer sterk punt en het aandraaien van montage materialen vervormt daar nooit het plaatwerk.

Nee, ik zie wel een Cadillac.Ziet iedereen de Caddilac?
Ik zal wel even tellen!Zoals vermeld kan ik niet tellen morgen, iets met Zandvoort![]()
GefeliciteerdOke. Nice om nog eens te winnen. Dank voor al jullie stemmen. Ik heb al wel een idee, maar heel weinig tijd om het uit te werken. Ik gooi alvast een 'ruwe' versie online. Maak hem dan morgenmiddag of avond verder 'netjes'.
Gefeliciteerd!Oke. Nice om nog eens te winnen. Dank voor al jullie stemmen. Ik heb al wel een idee, maar heel weinig tijd om het uit te werken. Ik gooi alvast een 'ruwe' versie online. Maak hem dan morgenmiddag of avond verder 'netjes'.