Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
uwbuurman zei:Dat is geen Transit... Mooi, donderdag!!
Reyner zei:(..)
Maar een XR8, die werd alleen in Zuid-Afrika geleverd! En zo te zien hangen de Zuid Afrikaanse nummerplaten er nog op. Wat is het verhaal erachter?
Durashift zei:^^ Nee, dat blijkt.
Reyner zei:(..)
Maar een XR8, die werd alleen in Zuid-Afrika geleverd! En zo te zien hangen de Zuid Afrikaanse nummerplaten er nog op. Wat is het verhaal erachter?
Pagina 28, vanaf 6 maart, kan je het lezen.
Moderator
Engineer2 zei:OT: geen onbedoelde burn-out doen op je oprit he!
Guus Leferink zei:WoW !!
Die had ik even gemist Wouter, een XR8, wat gaaf man !!!
Ik heb je er al veel vaker over gehoord, maar hem dan ook echt kunnen bemachtigen ....
Je hebt nu een best Ford rariteiten kabinet, zo met de XR8, P100, Festival en de Fairlane
Nu nog een Braziliaanse Ford F1000![]()
![]()
Maar zonder gekheid, gefeliciteerd !!!
Guus Leferink zei:WoW !!
Die had ik even gemist Wouter, een XR8, wat gaaf man !!!
Moderator
uwbuurman zei:Waarom is 'ie van de trailer?
Moderator
Moderator
Janneman zei:Mooi man.
Die Vredessteins zou ik nog eens over nadenken. Je Sierra zal denk ik niet heel veel kilometers maken. Ik hwb inmiddels de ervaring met 2 hobby auto's en de camper dat stilstaan met deze banden behooelijk snel tot een platte kant lijdt en dat rindt niet echt prettig de eerste 10 kilometer.
Moderator
Moderator
Moderator
Guus Leferink zei:Pfffff wat een gaaf ding ….
Ligt hier dezelfde 5.0 in als in de Fairlane?
Moderator
Bobbeltje zei:Echt helemaal geweldig en dat geluid uit een Sierra
Daar heb je straks ongelofelijk veel bekijks mee.
Wouter82 zei:Dank allen, leuk om te lezen![]()
Bobbeltje zei:Echt helemaal geweldig en dat geluid uit een Sierra
Daar heb je straks ongelofelijk veel bekijks mee.
Zou wel kunnen ja. Het uiterlijk zal niemand iets zeggen maar dat geluid zal wel wat aandacht trekken. Het klinkt ook bepaald niet als een Grote Beurt-Sierra met een rioolpijp eronder![]()
Wouter82 zei:(..) dat geluid zal wel wat aandacht trekken. Het klinkt ook bepaald niet als een Grote Beurt-Sierra met een rioolpijp eronder![]()
Specificatie-blad op de vorige pagina zegt 4942cc/4,9 liter.Wouter82 zei:Het blijft toch bizar, een 5.0 in een SierraOh, en het klinkt overigens ook bepaald niet bescheiden
![]()
Moderator
Sjon77 zei:Specificatie-blad op de vorige pagina zegt 4942cc/4,9 liter.Wouter82 zei:Het blijft toch bizar, een 5.0 in een SierraOh, en het klinkt overigens ook bepaald niet bescheiden
![]()
Moderator
ginkelvanmichiel zei:Eén van deze cilinders is gewoon groter dan de hele cilinderinhoud van de Dyane![]()
Moderator
Moderator
Moderator
MWH zei:Wat me ineens opvalt: Wat liggen de voorwielen van de XR8 ver naar binnen! Die enorm brede spatborden laten het juist uit verhouding ogen. Maar ik zie hetzelfde op foto's van andere XR8's, dus het zal wel kloppen.
Moderator
MWH zei:Nee dat snap ik, het ging mij om het naar binnen liggen ten opzichte van die achterlijke verbreder inderdaad.Dat zou volgens mij harmonieuzer tonen als het iets meer in verhouding was geweest...
Moderator
uwbuurman zei:Heerlijk!! Zo leuk om de verschillen te zien! Maar de collectie an sich is ook gaaf!