Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
A3-White zei:Weinig autonieuws, wel mijn passport de komende drie weken kwijt, moet naar de RDW in de UK voor een rijbewijs.....
A3-White zei:Heren, dank u voor de complimenten, de C3 ziet er goed uit, word vertroeteld, maar ook goed bereden.
@pjotr, A-town, Assen??? , denk niet dat dat het word, waarschijnlijk vliegt vrouwlief deze week nog naar NL om een huis te bekijken.......
Jasper XC70 zei:Ik zou voor een A3 2019 gaan... gewoon wat bijlenen...wel meteen een mooie.
A3-White zei:@jasper, geen VAG voor Adrie.
Een mooie Volvo zoals die van jou kan mij wel blij maken.
A3-White zei:Als de zon schijnt en een graad of 12 dan is het de uitgelezen kans om de V8 te laten roffellen.
![]()
Bij thuiskomst altijd even de verlichting controleren, niet alleen dat de lampen het doen, maar ook dat het vacuum gedeelte werkt.
[/url]![]()
En dan toch nog even een bovenaanzicht, de lel van een motorkap, het blijft iedere keer weer de auto waarbij als je wegloopt even omkijkt.
![]()
Was dit het laatste ritje voor dit jaar?
A3-White zei:@engineer, ook bij ons, even knipperen is er trouwens ook niet bij.
Er zit ook cruise control op de auto, werkt ook op vacuum, voor toen best modern, maar relaxed zeer zeker niet. Snelheid gaat op en neer, mooi dat het werkt maar meer ook niet.
Moet nog wel de vacuumschakelaar onder het dashboard bekijken. Hiermee kan je de koplampen direct omhoog klappen, maar bij ons (nog) niet.
Carfanatic zei:Ga je niet wat ver in het delen van prive informatie? Gezondheid van je vrouw, foto's van je zoon, iedere trip. Ik vind het een beetje too much.
Het mooiste: vrouwlief is weer thuis!
A3-White zei:Het mooiste: vrouwlief is weer thuis!
Pjötr zei:WAUW, wat gaaf een vos... Dat is wel heel erg leuk, hoewel uiteraard ik weet het is een roofdier, niet een leuk hertje. Maar wel mooi dat zo'n dier zo dicht bij komt. Dan woon je mooi
Damianw26 zei:Het leven is meer dan alleen auto's, ook leuk om eens wat anders te lezen
Maar toch even auto gerelateerd, loopt zo'n oude v8 niet verder dan 5000 toeren??