Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
235/35Met iets plattere bandjes denk ik? Ben er wel benieuwd naar.
Klopt, is onlangs van werkgever veranderd.
Thanks, maar mijn huidige lader is prima. Alleen geen MID, dat is jammer, maar vervangen vind ik zonde. Dus vraag mij af of je dat enkel doet voor de MID...@Magnifieke malloot , oude lader zal worden vervangen, is 5-10 minuten werk, zelfs geen bedrading aanpassen......
Als je interesse hebt in de oude lader, dan even laten weten, is een Easee Up, 22kW max / 1-3 fase.
Thanks, maar mijn huidige lader is prima. Alleen geen MID, dat is jammer, maar vervangen vind ik zonde. Dus vraag mij af of je dat enkel doet voor de MID...
Ik laad wel meer (dubbele in maart) maar om daar nu voor te vervangen... ERE is nu hot, maar ik moet nog maar zien of dat blijvend is...Yup, enkel voor de MID, wij laden nu een 250-275 kW per maand, vervangen of up-graden![]()
Dank je wel, eens per maand wassen, 1 keer per jaar een goede klei en wax beurt, en altijd droog staan met goede ventilatie.De Vette staat er mooi bij![]()