Pietzoveel
Asfaltkampioen
Mankeerde eraan? Kabeltje achterklep?Garantie gevalletje Tesla word 4 maart gemaakt, wel een dingetje, niet alle Autotrust aangesloten garages willen aan een Tesla werken….
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mankeerde eraan? Kabeltje achterklep?Garantie gevalletje Tesla word 4 maart gemaakt, wel een dingetje, niet alle Autotrust aangesloten garages willen aan een Tesla werken….
.
Vaseline om in ieder geval het plakken van de rubbers tegen te gaan. Die deurhendels hier geen last van, misschien iets dichter bij huis zetten als dat kan?Moeten we wat aan doen, straks maar eens kijken met wat voor een “olijfolie/antiaanvries” we dit kunnen fixen.
Heb er nu al zin in. Echt leuk zo dat dit kan!vandaag afspraak gemaakt voor taxatie van de C3, @Marc 827 3500 mag dit doen op 10 april.
Ik bedenk me net dat ook de tesla frunk word aangepakt, heb gekozen voor reparatie in Tesla, en factuur naar Autotrust, klein beetje eigen bijdrage. Zal er zelf bij zijn, kan ik mooi kijken hoe het in geval van nood kan worden opgelost door mijzelf. Leren we wat van de auto.
Klinkt als Starbucks.kopje koffie, koekje, glaasje water, mooie tafel om aan te werken
Klinkt nog steeds als Starbucks...Euro 40.39
Zitten nu op €16/kg retail prijsJa, dat is een hele goede vraag, wat gaan de asperges doen dit jaar, 12-15 euro de kilo?
Hier 13€.Zitten nu op €16/kg retail prijs![]()
Ingevlogen uit Israël……Hier 13€.
Voor 500 gram...
Welkom in Limburg! Was het wel echte vlaai?Yup, gisteren iets meer dan 500 km, vandaag 675 km, 103 telefoontjes, 2 keer de navigatie gemist, 2 keer getankt, broodje roomkaas, croissant, gevulde koek, 2 koffie, appelkruimel vlaai, want ja we zijn in limburg, broodje tonijnsalade, en op de terugweg bij Drachten een heerlijke file door een kraanwagen met een lekker band.
Zondag naar Rolde met de C3, kijk er zeer zeker naar uit!!
Zekers, meegenomen door een hele echte Limburger???, daarna lunch bij Bickels.Welkom in Limburg! Was het wel echte vlaai?![]()