Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zal ik er een op de post gooien?Ik wacht in spanning op de video. In de supermarkt hier geen AutoWeek...
Kijk dat is alvast 1 extra AW verkocht!Ik wilde vandaag of morgen toch al even langs de locale Bruna voor de staatsloten, zal 'm meenemen!
Ik moest ook erg gniffelen. Lekker laten gaanHet remlicht en alle snuisterijen, heerlijk die reacties.
Geen zorgen, zit meer dan goed in mijn corpulente postuur.Ik moest ook erg gniffelen. Lekker laten gaan
De boutjes, dat kan gebeuren, je kan, en wil, niet alles controleren met wat er aan de auto, je huis, je fiets is gesleuteld, kan je het beter zelf doen.Mooi filmpje, wel slordig van de boutjes van het subframe. Gaan we nog een poule opzetten wanneer je de 5 ton hebt gehaald?![]()
Ja en nee. Ja, het kan gebeuren, maar bij een subframe mág het niet gebeuren. Wil niet zeggen dat je alles moet gaan controleren natuurlijk. Je moet erop kunnen vertrouwen dat de garagist zijn vak verstaat, net als jouw klanten dat met jouw producten doen.De boutjes, dat kan gebeuren
En dat doe ik, helaas hebben ze deze gemist.Je moet erop kunnen vertrouwen dat de garagist zijn vak verstaat.
Het is een leuk stukje geworden Adrie! Het filmpje ook! Had je zelf het blad ook? Ik heb Autoweek gemaild en gisteren kreeg ik 2 nummer 6=en.
Heb jij die vele jaren gedacht dat ik de witte Audi A3 uit 2008 heb gereden omdat ik zo heet? Sorry, was niet de bedoeling.En ik maar denken dat ie Adrie de Wit heet![]()
Toch vind ik dat remlicht ook niet helemaal bij je passen.
Die andere toevoeginkjes zijn leuk en laten zien dat je auto-gek bent.![]()
Zou het snel doen voordat ze je lynchenIk zal hem verwijderen en demonstratief met een hamer bewerken. Dat heb ik Tim overigens ook aangeboden, maar kreeg hem niet zo gek. 2 minuutjes en het is eraf…..
Een beetje dan, moet gewoon goed, betrouwbaar en schoon zijn.Nou, beetje autogek toch wel? Je loopt hier ook al weer wat jaartjes
Precies, en die kleine aanpassinkjes laten het ook zien. Tel daar bij op dat de auto er nog steeds erg netjes uitziet en 1 en 1 is 2![]()
Ja, ik vermoed dat ik morgen door het hele politiekorps en het ICE Autoweek garde word opgewacht.Zou het snel doen voordat ze je lynchen
Cool Runnings!We zijn onderweg naar Milaan.............
![]()
Die dakdragers zijn er niet voor niets!
Carterpan besteld, nieuw euro 345.— ex btw……gebruikt uit 2023, euro 62.— incl btw en levering. Morgen eens bellen met de garage bellen voor montage.
Geef dan ook even door dat ze hun ADAS moeten updaten op het Nederlandse wegbeeld.PS: ik heb 2 april bezoek aan Mazda fabriek en museum, ik zal ze de groeten doen van CX-5 'halve miljonair'![]()
Laat maar weten, is bij mij om de hoek!Ik denk dat ik eerdaags maar eens met de Corvette naar de rollenbank moet gaan
Ik heb laatst m’n Z3 daar gebracht voor een klokje rond keuring (zonder autoweek opname), doen ze echt netjes. Ook leuk dat je na afloop samen nog een uitgebreide ronde doet om e.a. te bespreken en een advies op maat krijgt met wat prio heeft en wat niet alsmede een duidelijk kostenoverzicht.En hoe is het nu om een klokje rond te doen.
Als eerste Carrec - Tim en Joep - kijken naar alles, en voor een aankoopkeuring zou ik bij enige twijfel, of gewoon omdat je het wil, zeker de auto bij hun aanbieden. Kennis en advies is gewoon goed.
Dan Marc Klaver - aardige kerel, en makkelijk mee te praten, alle kennis aanwezig, gewoon een gezellige ochtend geweest.
Dan het publiek - heerlijk om het te lezen, aan de schandpaal die berijder en zo ook de monteur.
Ik denk dat ik eerdaags maar eens met de Corvette naar de rollenbank moet gaan, eens kijken hoe dat is. Met de Tesla durf ik helemaal niets alleen het bezit is al een schande.
Het is donderdag, deemstig weer hier in het noorden van het land. 414.000 km met de mazda, zo over de afsluitdijk, zet de wegen af, laat me stoppen.
Ik ben geen technische kenner, maar na ruim 400.000 km is de auto opnieuw uitgelijnd. Of het nodig was en of ik het verschil voel durf ik niet veel over te zeggen. Het kan geen kwaad, dat is positief.
![]()
Een leesbare foto via whatsapp is ook prima hoor.Zal ik er een op de post gooien?
Helemaal eens. Het is jammer en typisch dat je dat niet leest in de reacties. Maar goed genoeg over gezegd inmiddels hierPrima auto; trouw beestje en een goed baasje die niet beknibbelt en meteen doorpakt, dus die kan nog lang mee. Had ik de interieurruimte nodig, was het ook hier een CX-5 geworden hoor, nu de kleinere broer met een iets pittiger motor.
Je auto ziet er na al die KMS echt nog tiptop uit in het filmpje, en in een erg mooie kleur overigens.
En zo is zien we hoe lekker het is op het forum.@A3 White , als ik het morgen even voor je moet scannen.,,,,,,#kleinemoeite.