Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
A3 White zei:Erik, tussen Groningen en Leeuwarden zijn veel stations, komt wel goed, we hebben nog 6 maanden om iets goeds te vinden.
Smarter? Is mijn avatar nu ook al stuk door de upgrade van de siteA3 White zei:@smarter, ja de randstad is duurder en de veel huizen worden snel verkocht, in Groningen zelf gaat het ook snel. Met de wensen die wij hebben is het ook nog eens moeilijk, vind maar eens een dubbele garage, alternatief een stuk grond bij het huis waarop je kan bouwen. Een boerderij is al snel een schuur met slecht dak......asbest staat zelfs in de omschrijving.
Wie weet komt er wat op ons pad.
Spannend. Zal voor je duimen.A3 White zei:Bod gedaan.........zullen eerdaags wel wat horen.
Ook met een klein vierwielig projectje bezig.........foto’s volgen, laag zwaartepunt, mooi logo.
Mwoah, valt voor die regio wel mee hoor: ziet er zeer goed onderhouden uit, mooi veel natuursteen en ruim perceel met daarop nog 2 schuren. Alles in nette staat van onderhoud. Zie je nog wel eens anders.@meike, mooi maar veel geld, veel te veel, ook voor die regio.
A3 White zei:Staple verder, lijkt allemaal in kannen en kruiken, overdracht begin Mei....
A3 White zei:Staple verder, lijkt allemaal in kannen en kruiken, overdracht begin Mei....
Dan de auto, Mazda 6, Toyota RAV4, Lexus, Citroen Aircross, Focus, Pro-ceed, veel keuze eigenlijk, blijft moeilijk.
A3 White zei:@A4, geslaagd! Ben een blij man.
A3 White zei:@A4, geslaagd! Ben een blij man.
Ik vind zo'n Mito een leuk karretje. Beetje een vrouwenauto maar om er af en toe naast te zitten of hem stiekem meenemen is geen straf. Zegt hij die ook de Seicento keigaaf vondA3 White zei:@A4, geslaagd! Ben een blij man.
@Smarter, gaat wel lukken, de auto voor vrouwlief zal iets van een Mito/C3/Focus/A-klasse worden, 5-8 jaar oud, die paar KM die daar in worden gereden stellen niet al te veel voor, en die paar keer per jaar >100km is dan wel leuk om te doen. Denk me plezier terug aan de Ypsilon en A3 tijd, ging perfect. Auto uit de bijtelling betaald voor deze auto.
En we hebben de Corvette ook nog voor het plezier.