Marc 827 3500
Kilometervreter
Blijft een schitterend model van de Corvette. Platen staan netjes!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
A3 White zei:En dan is de kans aanwezig dat we een Clio erbij krijgen, een jaar of 20 oud, automaat, kleur als die van Nico, zou de daily worden voor zoonlief.
A3 White zei:@peter, geen sleutel......
Wie is handing, 12v / 0.8w LED, hoe lang kan deze op een 38mah batterij werken????
A3 White zei:@nico,
Je bent gezakt, 12v LED op 1.5 batterij doet het niet.......Buur heeft het correct, leuk projectje overigens.
Sleutel is er een met niet alleen afstandsbedieing maar ook keyless entry en start / stop.
Oei ik had er wel zijdelings wat van meegekregen maar dat is wel een smetje idd. Het gaat bij ons voornamelijk om de ruimte. Wellicht dat we nog wel even gaan passen met de PHEV er naast maar zoals ik het nu zie is het te klein. Wel jammer want de CX5 is financieel wel en prima aanbieding en hadden we niet met de hond gezeten had ik me misschien nog wel over die zitpositie heengezet. Het is nu een beetje een optelsom.A3 White zei:Ha Michel, Ik kan met 185 cm een goede zitpositie krijgen, hebben geen hond en de verhuizing was net een vrachtwagen.
Wat ik vervelend vind is het toch wel snel terugschakelen van de automaat op hoge snelheden, even een “helling” op en het toerental gaat omhoog. Gebrek aan koppel mis je dan echt. Verbruik is ook niet florisant, 1:12 is de afgelopen weken In NL het geval, harde wind en 120 km/uur......
Bij mijn auto lijkt het alsof de deuren uit de sponningen worden gezogen, was het eerst >180 km/uur, de laatste keer bij 120 km/uur, wind haaks op de auto en dan achter een vrachtwagen komen tijdens inhalen. Mag geen product eigenschap zijn, dealer doet zijn best, maar reproduceren is een probleem.
Als he kan stekkerren dan zeker doen. Die twee keer per jaar naar de Ardennen lekker op benzine.
Toevallig zag ik er gister 1 rijden. Het oude model vond ik niet om aan te gluren maar de nieuwe heeft wel iets. Heb alleen nog niet gekeken naar de leaseprjzen.A3 White zei:Heb je aan een RAV 4 gedacht? Heeft nu ook CarPlay.......
Qua leaseprijs zo te zien wel te doen. Alleen de Hybride mag maar 800KG trekken dus dan wordt het toch benzine. Vandeweek maar eens kijken hoe de binnenruimte is.A3 White zei:Heeft ook aardige kleuren........ik kom wel kijken als je hem hebt.
Een leaseauto zorgt er niet voor dat je minder pensioen opbouwt. De collega met hetzelfde salaris als jij bouwt exact net zo veel pensioen op als jij. Sterker nog. Door de leaseauto creëer je extra jaarruimte. Dat zorgt er voor dat je meer pensioen/lijfrente op kunt bouwen in privé.uwbuurman zei:En dan het Puntootje als auto buiten werktijd? Prima te doen en scheelt mooi een sloot geld. Ik heb mijn leasekonijnen altijd uit de bijtelling gehouden. Ene keer hadden we een fiestaatje, andere keer een 320d, of wat anders. Maar prima deal, voor het werk alle kosten betaald en voor de beurs mooi geen gedoe. En het scheelt je pensioenopbouw, want het is eerst bijtellen, daarna afdragen.
Dat is zeker waar. Daarom zie ik ook gelijkwaardige auto.uwbuurman zei:Blijft over willen. Wil ik in een auto rijden die niet van mij is, net niet is zoals ik m wil hebben en waardoor ik alsnog een extra auto moet hebben? Of rij ik alles mooi gratis en heb ik voor de rest de tweede auto in het gezin, die er toch al staat? Ik heb nu heel de.leaseauto eruit gedonderd. Nu prive. Kan het uit? Nee. Maar ik rij de auto die ik wil rijden. Blij om.