michel1975
Asfaltkampioen
Sorry lees je bericht nu pas. Lijfrente is een geblokkeerde rekening/polis waarmee je fiscaal vriendelijk voor je pensioen kan sparen. Ben je zo lang weg geweest uit Nederland? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat bestond in 2008 al. De meesten hier kennen ze als woekerpolis.A3 White zei:Michel, 11 jaar.......
Dan ben je er laat mee begonnen. Ik ken er ook zat die er hun eerste en tweede huis mee gekocht hebbenuwbuurman zei:Haha, woekerpolis, mooi woord. Eerste auto en eerste motor mee verdiend.
Hoe oud is die nu dan? Hij mag toch al beginnen?A3 White zei:Nou, aan de auto maar weer, zoonlief ging voordat het ontbijt op tafel was even naar de Clio kijken. Helemaal blij, nu nog een rijbewijs.
michel1975 zei:Dan ben je er laat mee begonnen. Ik ken er ook zat die er hun eerste en tweede huis mee gekocht hebbenuwbuurman zei:Haha, woekerpolis, mooi woord. Eerste auto en eerste motor mee verdiend.
Ik niet overigens. Niet omdat ik ze niet afgesloten zou hebben maar ik ben pas in 2008 in de financiële dienstverlening beland. Toen was het al bekend dat er toch wel wat mis mee was.![]()
michel1975 zei:Wat is er met dat dak gebeurd?![]()
tja, toen zei ik, als je dat nu ook doet om mijn ontbijt te maken........