A3-White: C3 ‘79, CX-5 ‘19, Model 3 ‘19

Mooie opvolger voor je A3, kan je een jaartje de Autobahn mee onveilig maken :)

IMG_5832.jpg

Volgens mij wordt het een C-klasse, vorig model, diesel, station, zwart, en verder............, ik zou het niet weten.

Foto's volgen ergens 08-04, moet even kijken voor een nieuwe laptop, iemand voorstel??

ASUS PRO 70J gebruik ik nu een dik jaar en ben er zeer zeer tevreden over.
17 inch, build in TV tuner, Mediacenter (met afstandsbediening), webcam + mic, SIM kaart module voor draadloos internet via UMTS etc....etc....en voor mij heel belangrijk voldoende (5 !) USB aansluitingen en nog wat andere ingangen.

Nog een paar foto's dan om het af te leren, met dank aan Paul_32

IMG_5798.jpg

IMG_5804.jpg

IMG_5812.jpg

IMG_5818.jpg

rest kan je hier vinden : hier dus wel ff naar beneden scrollen ;)

White,

Mocht je vandaag de weg wel op ???

Zo'n witte bolide valt toch niet op tussen die mooie witte sneeuwvlokjes :LOL:

Of had je het vlaggetje van de fiets van je zoon achterop vastgemaakt :)

Vandaag tegen de 750 km gereden, en wat denk je, een klein beetje file richting hengelo rond 14.oo uur. Was om 19 uur weer thuis, contract besproken, en White is blij.

Dinsdag hoor ik wat voor auto ik ga rijden, waarschijnlijk eerst 2 maanden een A4, en daarna de C-klasse. Bijtelling in DE: 1% bruto per maand van de nieuwprijs van de auto, of % private KM / zakelijke KM, gebaseeerd op afschrijving / brandstofkosten / onderhoud.

Auto was vanochtend zeer wit!! Prachtig, stond alleen bij de verkeerde!! Kutsneeuw, alle auto's wit.

000201E4.gif

Qua bijtelling doen wij hier in NL echt wat fout, zoals met zoveel zaken.
A4 en daarna een C is niet verkeerd, belangrijker is echter wat er over een jaar gaat gebeuren.
Contract goed kis al een dikke plus.

Wanneer kom je weer eens een bakkie halen ??

Vandaag na 3x omgekeerd en terug naar huis de vierde keer eindelijk door kunnen rijden.
Was rond 11.00 op kantoor ipv om 08.00 bij de garage.

Vanmiddag om 16.00 gestopt en vroeg naar huis, lekker de drukte voor.
Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen.

zucht............................

Had niet gedacht dat ik zo'n brullende bak nog eens zou willen rijden, maar als t kon, morgen gelijk weer!:)

Ja vorige model, maar wat het is, zou het niet weten, interesseerd me ook niet al te veel, is toch maar voor een maand of 8.

Goed verdienen, en over een jaartje of 5 weer terug, tokotje kopen/opstarten en dan zien we wel verder.

KM stand : 16.800 km, morgen de laatste rit naar Almelo, alwaar de auto wordt achtergelaten, dan met de trein naar DE, en vrijdag weer terug.

Zal dan wat foto's plaatsen van de nieuwe bolide.

Succes jongen (y)

Mooie toekomst toegewenst :D

en je weet.....koffie staat altijd voor je klaar in Easterwood.

ajajaja, zoonlief zegt: papa de papieren van de A3 niet weggeven!! Als je terugkomt van het klusje dan neem je gewoon de A3 weer. Ja tijd en kinderen, dat is moeilijk voor hun.

Nee, met White gaat alles goed komen, en gelukkig voor de vrijdag staan er altijd afspraken in NL en BE op de planning, dus Red / Avantie!! Koffie wordt zeker gehaald, en zal mijn onberispelijke enthousiasme meenemen.

Morgen de zomerbandjes er overigens eerst nog op, pedaaltjes demonteren, BOSE boxen idem dito, en aansteker.

Voor vandaag, tabee, de PC staat op zolder = kantoor dus daar zal ik niet veel tijd doorbrengen als ik weer eens in NL ben./

Meeuw

Zijn nep Covertjes :)
Heeft die ras verkoper gebietst bij zijn dealer.
Gewoon in die 3 van Ellis klikken en moet je zien hoe goed men die stereo opeens vind klinken.

Bose heb ik ook niet in de 6.
Standaard Sound system is wat mij betreft toereikend.

achja met de bose kan jeje gehoor nog net even iets meer schaden!! daar betaal je dan ook voor.

vertel niks aan meeuw maar de a3 gaan ik net iets kaler maken voor de invoer, velgen eraf en mijn wintervelgen met wieldoppen erop of 17 inch gti velgen!! tja alles voor de bijtelling!

zo, ketelapper is er weer :)

heb ook veel sneeuw gehad, maar dat was de bedoeling!!! heerlijk om dan uit NL drama-files te horen ;) op de pistes was het gelukkig niet zo druk :p
in al die jaren Königsleiten zelden zo wit gezien als deze week :rolleyes: zaterdag was perfect zonnig, zondag en maandag bewolkt maar prima skiën, dinsdag hele godganse dag sneeuw en flinke wind (n) en vanaf woensdag snel beterend tot giga-heerlijke briljante zaterdag (y) wel IEDERE nacht sneeuw gehad, dus wat wil je nog meer om te skiën!!!

White: succes met stap vanaf dinsdag (y)
en dank voor felicitatie maandag jl. :D (ook dank aan Avantie en FASt)

2978487.jpg

2978487.jpg

2978487.jpg

Ook een mooie opvolger. Helaas alleen een handbak. Staat in Leipzig op voorraad.

Das mooi zo (y)

Mooie combinatie met S-line en Audi Exclusive zwart pakket (Grill in zwarte omlijsting etc...)

Passat 130 PK automaat, 189000 km reeds gereden. In mijn bezit tot 14-04 dan naar de A4.

Heb de auto alleen nodig van DE naar NL, woon nu 200 mtr van kantoor, is wel een stuk verder dan voorheen (huis=kantoor),

De witte A6: Nee leder is te licht, kan dan beter ammoretto of zwart zijn.

Verder alles goed, alleen de avonden en nachten alleen door te brengen, niets n

A3-White Schreef:
-------------------------------------------------------
> nee, een zwarte 2.5 tdi

Sorry, A4-Black is al bezet... :D :D :D

Nou heren:
Meende zwart maar het is iets van grijs geworden. Heerlijke V6 2.5 TDI, met automaat: Leder / Alcantare, Xenon (geeft echt veel licht), 16" wieltjes, 213.000 km al op de klok, maar rijd o zo heerlijk.

Zal nog wat foto's maken en zal ze proberen hier te plaatsen, moet alleen even mijn kabeltje hebben, licht op kantoor, waar ken ik dat ook nou weer van.

O ja, ook stoelverwarming, na een weekje DE kan ik de boel dus lekker opwarmen.

Wat niet: cruise control, afdekhoes kofferbak, veel wervelwind bij aanstaan airco (was in de golf en A3 niet merkbaar) en dan zie je toch maar weer wat men verandert en als gewoon aanneemt.

Is dit de beste auto die ik heb gehad, JA, maar op de airco na dan.

Toerental blijft redelijk constant dus ik denk MT. Wel een heerlijk geluid in de wagen, en dat ondanks de 213.000 km!

pedaaltjes nog nodig voor in de A3, als geschenk?

Ik had het al aan E. aangeboden, maar ze wil de auto standaard houden (afgezien van piepers achter, die ik de volgende week ga regelen). Maar bedankt voor het aanbod!

A3-White Schreef:
-------------------------------------------------------
> Nou heren:
> Meende zwart maar het is iets van grijs geworden.
> Heerlijke V6 2.5 TDI, met automaat: Leder /
> Alcantare, Xenon (geeft echt veel licht),

Das de reden dat ik Xenon heb bijbesteld.
Tijdelijke A4 had dat ook en is zeer aangenaam op onverlichte wegen

> 16" wieltjes, 213.000 km al op de klok, maar rijd o zo
> heerlijk.
>
> Zal nog wat foto's maken en zal ze proberen hier
> te plaatsen, moet alleen even mijn kabeltje
> hebben, licht op kantoor, waar ken ik dat ook nou
> weer van.

Zou het niet weten, heb altijd mijn kabeltje bij me :rolleyes:

> O ja, ook stoelverwarming, na een weekje DE kan ik
> de boel dus lekker opwarmen.

Lekker he ! :)

> Wat niet: cruise control, afdekhoes kofferbak,
> veel wervelwind bij aanstaan airco (was in de golf
> en A3 niet merkbaar) en dan zie je toch maar weer
> wat men verandert en als gewoon aanneemt.
>
> Is dit de beste auto die ik heb gehad, JA, maar op
> de airco na dan.

Passen je pedaalcovertjes niet op deze pedaaltjes ??

van harte G (y) klinkt goed! als het geen quattro is, denk ik ook dat er MT automaat in zit. knitterfreie Fahrt!

@meeuw:
pedaalcovertjes had je er toch gewoon op moeten zetten, voordat assistent-meeuw de auto zag :rolleyes: dan was het gewoon origineel zo geweest! ;)

En had ik 50 euri gevangen van meeuw, nu kan ik ze cado doen aan Elvis (man van Ellis??)

Naam blijft white, want anders over 3 maanden max naar C-class black.

A3 White (goede herinnneringen!!) - dus no change in nick name this time (als ik in de US zit : Carmyarmygreen?????? Na drie flessen red africa wijn,.................

Terug
Bovenaan