A3-White: C3 ‘79, CX-5 ‘19, Model 3 ‘19

White

oh wat zijn die ...... stil zal jij dus niet meer meezingen :)

Avantie

Trillingsvrij, ja logisch. de volgende keer niet je vrouw de foto laten nemen maar gewoon zelf doen.
En rijden en fotograferen is toch niet zo moeilijk :rolleyes::LOL:

Zal het hardste schreeuwen om de boel op scherp te houden. Beetje frisse kijk is nooit weg.

Naast een mobieltje krijg ik ook nog een schep voor op het strand.

White,

Laat die put dan wel graven door RED,want zohard heeft die afgelopen week klaarblijkelijk niet gewerkt, kan die weer een paar kilootjes afvallen... :LOL:

Moet zeggen heeft wel wat beweging gehad, printen van een paklijst duurde toch zo een 45 minuten, en 20 A4 tjes verder.

Nee, iets noordelijker, en je kan er goed eten bij tony op de maandagavond. Zou je niet denken als je de plaatsnaam multitaal vrij vertaald.

Hehe, tsjah, daar verschillen wij in qua mening :p Ik reken in tijd.. Alles binnen een half uur, drie kwartier rijden (met normale snelheden) is "in de buurt"..

Sommige mensen klagen over lange dagen, daar snap ik totaal niets van iedere dag is 24 uur, en daarin valt veel te beleven.

ja, soms rij ik 800 km op een dag voor een afspraak, dan is dat zo, als ik het kon veranderen dan had ik dat wel gedaan.

Avantie Schreef:
-------------------------------------------------------
> White,
>
> Laat die put dan wel graven door RED,want zohard
> heeft die afgelopen week klaarblijkelijk niet
> gewerkt, kan die weer een paar kilootjes
> afvallen... :LOL:

Wacht maar....:rolleyes:
Wat al ik lachen morgen :)

Op zondag??

Moet je morgen uurtjes injalen voor het koffiedrinken van afgelopen week, RED, of ben je gewoon het tijdsbessef kwijt doordat je zo hebt gebuffeld in die targa?

Volgens mij is ie echt in de war....:LOL:

Moet-ie een keer echt werken, nou ja werken, koffie, koffie en koffie drinken....:)

Het enige wat ie moest doen is nu z'n eigen koffie zetten, hoeft ie anders ook nooit te doen..:rolleyes:

Was zelfs vandaag nog aan het werk hoor :(
Moest nog ff een paar km. makn met de Yellow Targa ?!?

En daarnet lekker met het gezinnetje uit eten geweest.
Lekker ff bij Cauchos gesmikkeld en gesmuld.
Avantie weet waarvan/waarom :);):T

Volgende week Resto in Willemstad
Avantie weet waarom/waarvan
en zo kunnen we nog 60x BB doen en 60x CC voordat eea weer op is :)

BB = Barend Beer :LOL:
CC= Cauchos :)

Zo drukken wij onze profit uit White :D
Nadat jij je koffie ophad en vast kwam te zittn in de blub heb ik nog een hele leuke klapper gemaakt.

Vakantie plannen zijn bekend (kijk maar in mijn eigen Topic) maar calculeer maar 10.000 km in voor Red in de zomervakantie. Schat dat jij in dezelfde periode max 1000 km weg tuft ?

Onbekend,
het is maar voor een jaartje, denk zo 50.000 per jaar en nog zoiets in het vliegtuig.

zit te denken aan netjets.com

White,

Succes enne kom je terug met de trein of denk je dat je de A3 nog ff mag (mis)bruiken :rolleyes:

Met de auto, heb NL kenteken, straks DE!

Hoorde iets van een E klasse voor een paar weken, en dan wat anders, heb geen idee verder, volgende week US met de baas, zal haar eens vragen wat ze in petto heeft.

Het is uiteindelijk maar een auto, toch?

Yep DE, geen bijtelling!! meer dan drie dagen per week ik het buitenland, en betaling belastingen ook aldaar.

A3-White Schreef:
> Het is uiteindelijk maar een auto, toch?

Klopt! Maar dat je dan in een E-klasse zou moeten........:eek: :cry:

Nee joh, gefeliciteerd (alvast) (y)

White wordt dus zijn eigen auto ontnomen en moet nu voor (on)bepaalde tijd met de taxi. Tja, denk toch dat je er in getuind bent :p

Mercedes Benz
Dat is meer iets voor Circus Renz

Ooit was het Gert die met zoveel woorden
een mooie witte Audi had
Nu gaat hij hem vermoorden

Hij gaat nu in de aannemers bak,
of wordt het toch nog een audi met mooie lak

Het is toch maar een auto?
meent hij dat of is dit nu zijn zure motto?

Fast,
wat ben jij nu voor gast.

Beetje afgeven op een duitser,
mond houden en luister:

Mijn auto is een noodzakelijk iets,
als het kan doe ik het op de fiets.

Vandaag de 13000 volgerenden,
met TMC enkele files vermeden.
De A3 doet zijn werk netjes en stil,
mis wel een goede opbergruimte voor de zonnenbril.

Geweldige rijmpjes!

Enuh natuurlijk alle succes van de wereld he White!

Ik rij nu zo'n 2,5 jaar met DE kenteken.

dsc00027smallya5.jpg

He update king
Voor die bril is een ding

Verwijder een handvat
En hij past in dit gat?

221_0.jpg

:)Mike73 Schreef:
> Leer zit er in :)
>
> Uiteindelijk heb ik de auto maar 4 dagen gemist.
>
> https://www.mikevanveen.nl/leer.jpg

Hoi Mike,

mooi met het lederen interieur, dit maakt de auto vind ik. Bij welk bedrijf is het leder ingebouwd? Bij RGS toevallig? Mijn vriendin krijgt namelijk eind april/begin mei een lease-GOLF V en via de dealer gaat die naar RGS om leder in te bouwen.
In eerste instantie had mijn vriendin en ik ook:) een A3 SB willen rijden maar met alle opties werd die wat te duur, helaas. Maar van een VW FOX 1.2l 3 cylinder naar een GOLF V TDI 105pk met 6-bak is al een hele vooruitgang vinden wij. Bovendien zijn momenteel de optiepakketten van VW op de GOLF heel interessant. Een standaard GOLF vinden we niet veel aan maar nu word het een Comfortline met oa:
-ESP
-Climatecontrol
-Multifunctioneel stuur
-Regensensor
-DVD navigatie
-Lederen bekleding(kleur Amaretto) incl. stoelverwarming
-Pareleffectlak, Black Magic

Nog veel plezier van je A3.

Groeten Nick

ps. Sorry, Audi-rijders dat ik jullie topic kaap met een GOLF;).

Nick,

Ik weet niet waar het leer ingebouwd is...
Auto komt bij Van Mossel Tilburg vandaan en zij hebben dit uitbesteed.

Het leer maakt de auto inderdaad af, ben er erg blij mee en het zit er netjes in (je ziet echt niet dat het achteraf is gedaan). Ik heb er achteraf DVD navigatie in laten zetten en ben er erg blij mee, er kunnen ook twee geheugenkaartjes in met MP3's (denk dat het bij de Golf bijna dezelfde is?).

Volgens mij wordt de Golf ook erg mooi als ik het lijstje zo zie(y)

Nu nog een paar weken wachten:)

Mike73 Schreef:
> Nick,
>
> Ik weet niet waar het leer ingebouwd is...
> Auto komt bij Van Mossel Tilburg vandaan en zij
> hebben dit uitbesteed.
>
> Het leer maakt de auto inderdaad af, ben er erg
> blij mee en het zit er netjes in (je ziet echt
> niet dat het achteraf is gedaan). Ik heb er
> achteraf DVD navigatie in laten zetten en ben er
> erg blij mee, er kunnen ook twee geheugenkaartjes
> in met MP3's (denk dat het bij de Golf bijna
> dezelfde is?).
>
> Volgens mij wordt de Golf ook erg mooi als ik het
> lijstje zo zie(y)
>
> Nu nog een paar weken wachten:)

De GOLF word door van Udenhout in Den Bosch geleverd via PONlease en daar stond een A6 Avant met amaretto-leder op zijn baasje/bazin te wachten. Omdat wij ook die kleur amaretto willen en deze door RGS gedaan is zou de GOLF ook daar gedaan worden.

Een paar weken wachten? Een paar maanden, zeg maar.:( Ik had eerlijk gezegd nooit gedacht nog eens zo blij te zijn met een GOLF:). Als ze niet verplicht geweest was om een auto vd PONgroep te kiezen dan had het wel eens een BMW 118d kunnen worden, als die binnen het budget zou passen natuurlijk.
Sinds 2001 rijden we privé in een SAAB 9-3 van 2000 maar hiervoor hadden we ook een VW, een in 1996 nieuw gekochte GOLF 3 cabrio. Hier hebben we met plezier 100000km in gereden, maar omdat we nog een Triumph STAG(is cabrio) erbij hadden en ik iets heel snels en comfortabels wilde hebben we deze ingeruild op de SAAB met 205pk. Ik moet zeggen dat de GOLF V qua rijden me helemaal niet tegenvalt tov de SAAB, want het koppel vd motor is bijna net zo hoog(250 tegen 280nm) en de wegligging en stuurgedrag beter/sportiever. Wie weet word de volgende lease-auto een dieselcabrio, zou leuk zijn. Tot die tijd rijden we als het lekker weer is in onze Triumph STAG.

@nick,

Heb je mail drie keer gelezen: een golf V is een goede wagen, heb er zelf 165000 in gereden in nog geen drie jaar. Lees dat je niet DSG hebt, dat is nou echt een optie welke de auto nog beter relaxed laat sturen.

Ter info: is de stoelverwarming af fabriek, of via de leerinbouwer? Als het via de leerinbouwer is: let erop dat deze dit via het contactslot laat lopen, anders is de accu leeg als je een nachtje de stoelverwarming aan laat staan.

@fast

Dit handvat is er niet voor niets,
zit in een A3 lager dan op een fiets.

Om mijn goddelijk lichaam niet te veel te belasten,
heb ik dit handvat nodig om te betasten,
Als ik deze doos plaats bij de bijrijderstoel,
dan moet ik mij uitrekken en verrekt mij smoel.

Nee dan maar in de armsteun in een brillenkoker,
of in de asbak, want ben geen smoker.

Aan deze geen modificaties meer,
hij moet weg, en dat doet een klein beetje zeer.
wat ik straks krijg, er is er maar een die het weet,
best lekker een blind date.

@nick 1966
voor achteraf navi meld je maar bij mij via pb!!!o_O

@A3-white
Und bist du jetz Deutsch?
het dichten gaat je de afgelopen dagen goed af.

@Sjoeritz : Nee gaat ook niet lukken binnen 8 jaar.

even up date KM Stand :
Afb001.jpg

Modder?? Wordt White uitgenodigd door carclean voor schoonmaaksessie??
Afb005.jpg

Nat grasveldje en dan stuur draaien en achteruit rijden, ESP uit.

Veel dingen doen voor die paar modder dropjes.

Terug
Bovenaan