Mike73 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Nick,
>
> Ik weet niet waar het leer ingebouwd is...
> Auto komt bij Van Mossel Tilburg vandaan en zij
> hebben dit uitbesteed.
>
> Het leer maakt de auto inderdaad af, ben er erg
> blij mee en het zit er netjes in (je ziet echt
> niet dat het achteraf is gedaan). Ik heb er
> achteraf DVD navigatie in laten zetten en ben er
> erg blij mee, er kunnen ook twee geheugenkaartjes
> in met MP3's (denk dat het bij de Golf bijna
> dezelfde is?).
>
> Volgens mij wordt de Golf ook erg mooi als ik het
> lijstje zo zie

>
> Nu nog een paar weken wachten
De GOLF word door van Udenhout in Den Bosch geleverd via PONlease en daar stond een A6 Avant met amaretto-leder op zijn baasje/bazin te wachten. Omdat wij ook die kleur amaretto willen en deze door RGS gedaan is zou de GOLF ook daar gedaan worden.
Een paar weken wachten? Een paar maanden, zeg maar.

Ik had eerlijk gezegd nooit gedacht nog eens zo blij te zijn met een GOLF

. Als ze niet verplicht geweest was om een auto vd PONgroep te kiezen dan had het wel eens een BMW 118d kunnen worden, als die binnen het budget zou passen natuurlijk.
Sinds 2001 rijden we privé in een SAAB 9-3 van 2000 maar hiervoor hadden we ook een VW, een in 1996 nieuw gekochte GOLF 3 cabrio. Hier hebben we met plezier 100000km in gereden, maar omdat we nog een Triumph STAG(is cabrio) erbij hadden en ik iets heel snels en comfortabels wilde hebben we deze ingeruild op de SAAB met 205pk. Ik moet zeggen dat de GOLF V qua rijden me helemaal niet tegenvalt tov de SAAB, want het koppel vd motor is bijna net zo hoog(250 tegen 280nm) en de wegligging en stuurgedrag beter/sportiever. Wie weet word de volgende lease-auto een dieselcabrio, zou leuk zijn. Tot die tijd rijden we als het lekker weer is in onze Triumph STAG.