A3-White: C3 ‘79, CX-5 ‘19, Model 3 ‘19

Afbeelding039.jpg

Afbeelding039.jpg

White....is dit OFF ROAD ???

Had toch wel een of ander odderpad verwacht waar White tot aan zijn assen door heen jakkert.
Of een rivier oversteek met waterfonteinen die over het dak van White stromen

PS: volgende keer je linker achterdorpel ook mee wassen :)

Oei straks wordt hij vies, maar het blijft een plaatje. Zag van de week een donkerblauwe SB, best nog een lange auto, als niet-Audikenner - zoals ik dus - zou je niet gauw zeggen dat het 'maar' een A3 is. (y)

WOW

Das een stuk beter (y)

Heel mooi White, strak zo dat wit tegen de blauwe Sky.

Die Bi-Colors 14 inch look-al-like zijn wel heel erg schitterend om te zien.
Heb je die speciaal staan oppoetsen, die glimmen echt man :cool:

@Elco / Fastback

Bij deze zijn jullie als huisfotograaf uitgenodigd op de Easterwood meeting!

Valt mij trouwens op dat jullie geen commentaar hebben over de wasbeurt van deze dag, zie nog een aardige veeg op de linkerachterdorpel!

Ja, White wordt met de hand gesopt.

Afbeelding044-2.jpg

Overigens : Wieltjes zijn niet gesopt!!, alleen met hogedruk, op deze ATP wielen zit een nogal dik aanvoelende kunststof, en dan pas het alu. Heb wat cracks in dit kunststof, echter is niet te voelen, maar enkel te zien, lijkt alsof door de bandenwissel de druk van de demonteerhevel hier invloed op heeft. Zal dit eens gaan bekijken bij de wissel naar de zomerbandjes. Dit is begin maart.

White wisselt heel zijn auto....oh nee das pas als hij weer van zomer naar winter overschakeld :)

000200BC.gif

Das heel koud.

Zou naast kontverwarming dan ook een standkachel nemen.
Is je auto lekker warm als je instapt.

Dat is inderdaad heel koud, maar waar was dat? Waar werk je dat je in godsnaam naar zulke koude oorden moet!:)

ik had gehoopt op een echt offroad avontuur :) Zwart modder tegen wit :) maar helaaso_O:LOL:
mooie fotos ;)

Red, heb-krijg dubbele garage thuis en op de zaak, afstandbediening onbekend, en oprit, beetje zoals meeuw, maar dan zonder hek erom heen. Autotjes lekker binnen.

Zojuist even met vrouw- en zoonlief gebabbeld, zien wel wat in een beetle cabrio als tweede auto.

VWB White : Echt off-road zal nog volgen, moet toch een beetje in stijl afscheid nemen.

Man, gaat er steeds beter uitzien aan jouw kant.
Beetle Cabrio (y)

neeeeennnnn niet tegen mijn vrouw zeggen.....

Als je off-road gaat spreken we wel samen af.
Kan altijd nog proberen je met 4-wheel drive je uit de blub te trekken.
en als we samen vast zitten kunnen we altijd nog Avantie roepen om ons er uit te halen.

Ik geloof dat ik een stukje v/h verhaal gemist heb :rolleyes:
Zit er een emigratie in de planning?

White wordt verBANnen :)

Heb je trouwens al foto's van je toekomstige potentiele keuzes.
Wijken de modellen nog veel af van de Euro versies ?

White: dat is geen off road he :rolleyes: Afgezien van het feit dat ie beroerd is gewassen ;) Is ie niet eens smerig geworden zo te zien..

@red - wit is wit.

Eis ; Europese auto, airco, navigatie en stoelverwarming.

@BBG ; zal het morgen eens wat bonter maken.

Heb je de foto's van de binnenkant niet gezien zeker :)
Die wagen was binnen nog smeriger dan mijn garage....

:);)

Klopt red, afgelopen week iedere ochtend ontbijt in de auto gehad,

lagen nog drie kolbertjes in, 4 stropdassen, en 2 verdwaalde raamkrabbers.

A3-White zei:
@Elco / Fastback

Bij deze zijn jullie als huisfotograaf uitgenodigd op de Easterwood meeting!

Ik had 't heel graag aangenomen, 't lijkt me best een mooie meeting te worden. Maar ik zit in Het Hooghe Noorden, en nog zonder rijbewijs.. Wel met een capabele camera en -betwistbare- kennis van fotografie. Maar daarmee kom je niet in Oosterhout..

Je hoeft niet te gaan dubbelposten hoor white :p Maar komen er niet nog meer mensen uit het hoge noorden?

@ A3-White

Fantasische wagen !! Geen standaard zilver of zwart echt een mooie keus.

Wat is de totale levertijd geweest. Dus moment van bestellen tot rijden ? Ik heb bij Pouw Zwolle ook een A3 SB besteld moet echter +/- 6 mnd wachten (n)(n):( wel supergoed geholpen door de verkoper !!

beetje lang alwa

mid september besteld, wk 01 / 08 geleverd.

Kan ook zijn dat je het nieuwe model gaat krijgen!!!!

A3-White Schreef:
-------------------------------------------------------
> beetje lang alwa
>
> mid september besteld, wk 01 / 08 geleverd.
>
> Kan ook zijn dat je het nieuwe model gaat
> krijgen!!!!

Nieuwe model ?? De auto is door Pouw begin December besteld bij Pon maar ze hebben me niks vertelt over een nieuw model. Wat is er anders aan dan ?

ALWA:

Heb de mijne begin november besteld en half januari opgehaald. Ze gingen toen uit van ca. 10 weken levertijd.

Volgens mij komt in juni 2008 de A3 met facelift, zie ook:Autoweek

@White:

nog plannen deze week :confused: mijn planning:
- dinsdag naar Groningen retour
- woensdag tussen 7.30 en 10u in Eindhoven op kantoor, dan Den Haag
- donderdag tussen 7.30u en 12u op kantoor, dan Utrecht
- vrijdag op kantoor en 16.00/16.30u vrijdagmiddagborrel in Oosterhout :)

ik kan helaas niet tot nauwelijks van kantoor weg :( mocht je in de buurt zijn...

@ Mike73

Die levertijden zijn idd dramatisch, als ik dat had geweten had ik er nooit 1 besteld. Maar goed de krabbel is nu eenmaal gezet. Baal er wel van dat de dealer niets heeft gemeld over een facelift. Beetje jammer .....

@ White

Wat dan ?? Ben je die wagen nu alweer zat ?

Terug
Bovenaan