Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Re: Die levertijden zijn idd dramatisch, als ik dat had geweten had ik er nooit 1 besteld. Maar goed de krabbel is nu eenmaal gezet. Baal er wel van dat de dealer niets heeft gemeld over een facelift. Beetje jammer .....
Morgen dagje kantoor, maar donderdag even naar Frankfurt, nachtje doorbrengen in Maastricht, en dan vrijdag ochtend naar de tegelfabriek aldaar, waarna ik omstreeks 14.00 uur Ketel zal zijn, en dan gezamelijk door voor de "A3 meets the reds shoot in easterwood".
A3-White Schreef:
-------------------------------------------------------
> @allen: ik heb geen vagcom.
>
Even gekeken naar Vagcom, maar ik zie dat het "gewoon" verkrijgbaar is via het World Wide Net
Alleen die aansluitkabels, joh!
Een paar honderd euri
Klopt dat?
ben nog niet weg, gaan maandagochtend vroeg voor een midweek, maareh die drie koffers moet je toch eens uitleggen......, wat ik hier allemaal in de bijkeuken zie staan, heb ik waarschijnlijk aan een vrachtwagen nog niet genoeg..
Als je die haak gebruikt moet je wel ff die sleutels van je wagen eraf halen.
Staat zo slordig, kom je terug van shoppen staat er alleen nog een afneembare trekhaak op de parkeerplaats zonder Avantie
@White
Wilde eerst de hook eerst Red laten spuiten maar op het laatste moment toch maar voor pianolak gekozen.
Ging goed bij de overburen, heb een goede kans, met mooie uitdaging.
BE was ook weer lekker, terug even in de file, lekker hapje opgehaald bij Popoff=aanrader voor de niet koker. Stonden ook weer bij jullie te flitsen, KM 5.1, zag ze mooi op tijd.
Olie nog gecontroleerd, niets bij te vullen, ondanks de speedritjes.
Goede nieuws voor mij is: per 01-04 iets anders. Eerst naar het oosten, en een jaartje later naar het verre westen. Wat je al niet moet doen om geluk te vinden.