A3-White: C3 ‘79, CX-5 ‘19, Model 3 ‘19

Re: Die levertijden zijn idd dramatisch, als ik dat had geweten had ik er nooit 1 besteld. Maar goed de krabbel is nu eenmaal gezet. Baal er wel van dat de dealer niets heeft gemeld over een facelift. Beetje jammer .....

Annulering op grond van dwaling?

@White
Je kakt een beetje in. Je zit nu op 75.000 km per jaar. Volgens mij was het hoger. Ik zeg gasgeven!

Gaat lukken Fast,

Morgen dagje kantoor, maar donderdag even naar Frankfurt, nachtje doorbrengen in Maastricht, en dan vrijdag ochtend naar de tegelfabriek aldaar, waarna ik omstreeks 14.00 uur Ketel zal zijn, en dan gezamelijk door voor de "A3 meets the reds shoot in easterwood".

@White en Vincent
Heeft White een VAG-com dan? Kan ik vrijdag middag ook alvast wat doen. Kan ik op de meeting rustig praten en rondlopen.

regensliesse gaat niet lukken! Is net allemaal iets anders dan de ultieme mogelijkheden bij de passat.

spiegels kom je nu mee, maar als jij al flink op de DE en US sites hebt gekeken, dan zal het moeilijk tot uigesloten zijn.

@allen: ik heb geen vagcom.

@red : auto folden kan op jouw auto alleen als single folden

A3-White Schreef:
-------------------------------------------------------
> @allen: ik heb geen vagcom.
>

Even gekeken naar Vagcom, maar ik zie dat het "gewoon" verkrijgbaar is via het World Wide Net ;)
Alleen die aansluitkabels, joh!
Een paar honderd euri :eek:
Klopt dat?

Ja daar is veel over te vinden en te koop,

ze zijn er die werken met een USB aansluiting, ook met 32 pins, wat goed is weet ik niet, maar op het audiforum valt hier wel wat over te vinden.

Nou vandaag even weggeweest, zij nog zo even wat proberen, en jawel ± 210 op de teller weer 5 meer dan de vorige: echte km : -/-5% = 194 km/uur.

Afb020-1.jpg

Ja ja weet het slechte foto.

Koop toch eens een echte auto, 238 km/h en trillingsvrij :T

DSC02253.jpg

Alleen scherpstellen met een spiegelreflex digi camera is wel lastig bij deze snelheid :)

Red, wanneer kom je nou eens richting het oosten des lands dan? Dan knallen we met die rooie raket ff de grens over :D

Vrouwtje is deze week teruggekomen (y)

Volgende week gaat Avantie de grens over op zijn bus in te rijden :LOL:

Daarna ga ik weer afspraken plannen, reserveer 11 en 12 maart alvast maar ;)

Is een optie :p Maar 's middags komt me het beste uit met school ;)

Ja, ik zit nog op school ook al lijkt dat soms anders door de hoeveelheid posts per dag :p

Ahj ahj ahj, vies!!

DSC02666.jpg

Meende in Easterwood een lunch en wasbeurt te ontvangen, maar ja..........
DSC02652.jpg

Leuk rijtje auto´s
DSC02676.jpg

En ja, het klopt een avant is langer dan een sedan!
DSC02678.jpg

Zojuist autotje gewassen, dit maal door de wasstraat, daarna even uitgemest, kwam nog een gaspedaal tegen, en rempedaal rubber.

Avant is ook hoger dan een sedan :)

A3-White: 8 cm tussen wiel en wielkast

DSC02654.jpg

Avantie: 11 cm tussen wiel en wielkast

DSC02657.jpg

Red : 5 cm tussen wiel en wielkast

DSC02655.jpg

:):):):):):):):):):):):):):):)

verschil tussen Red en Avantie is sportonderstel (Red -2cm) en techniek (Red +200kg) :)

@White:
het is wel alvast Duits ;)
nog op je vrije trap geoefend met zoontje?

Nee, heb een bal gebruikt!!

Trouwens, zag wat op de foto's, nieuwe afdekdopjes voor de slotbouten?

@BBG: Avantie is al omlaag, deze morgen vier koters en 3 koffers en een gebogen stalen honkbalknuppel richting DE.

Denk dat jij als de sodemieter die donkervoort via meeuw moet arrangeren, anders staat larus in zijn eentke op Easterwood.

@white,

ben nog niet weg, gaan maandagochtend vroeg voor een midweek, maareh die drie koffers moet je toch eens uitleggen......, wat ik hier allemaal in de bijkeuken zie staan, heb ik waarschijnlijk aan een vrachtwagen nog niet genoeg..:(

Even op autoweek gekeken naar de oude Golf, en jawel hij staat te koop!!
https://www.autoweek.nl/occasiondata.php?oid=4909239&sprid=98288680&cache=no

Goede auto, je koopt er mooie auto mee, nooit problemen gehad, altijd op tijd zijn beurtjes.

Pik je toch eerst ff onze nieuwe boedelkar op.
Je hebt niet voor niets zo moderne magnetische trekhaak gekregen.

Magneet aansluiting

DSC02660.jpg

Ja door zit ie goed :)

DSC02661.jpg

@Avantie

Als je die haak gebruikt moet je wel ff die sleutels van je wagen eraf halen.
Staat zo slordig, kom je terug van shoppen staat er alleen nog een afneembare trekhaak op de parkeerplaats zonder Avantie o_O

@White

Wilde eerst de hook eerst Red laten spuiten maar op het laatste moment toch maar voor pianolak gekozen.

Ook super dat je de stekkerdoos in de uitlaat hebt weggewerkt, zijn er maar weinig die weten dat een van de uitlaatjes niet meeblaast.

White loopt lekker, vandaag weer even gestuurd.

th_Afb025.jpg

Morgen zakelijk reisje naar Amersfoort, de dierentuin heeft mijn diensten nodig, toch leuk zoonlief is vrij dus mag zijn verkooptalenten eens tonen.

Ben speciaal gaan stilstaan om de foto te nemen, en kleiner upgeload, ben dat gezeur van slechte fotos zat.

13.000 km komt in zicht, denk aan het einde van de week!!

Morgen Deday! Hoop op een positief antwoord.

Je kunt ook een betere camera/telefoon kopen :p

Ben benieuwd wat er morgen uitkomt :) Ik zal voor je duimen (y)

Zonde :cry:

Hoe is het vandaag na de koffie in Easterwood gegaan.
Als je net zo dag als ik heb gehad dan is het lachen geblazen.

Oftewel SUPER THURSDAY :)

Edit: vermoeiend dagje geweest.....;)

super thuesday = thursday

Ging goed bij de overburen, heb een goede kans, met mooie uitdaging.

BE was ook weer lekker, terug even in de file, lekker hapje opgehaald bij Popoff=aanrader voor de niet koker. Stonden ook weer bij jullie te flitsen, KM 5.1, zag ze mooi op tijd.

Olie nog gecontroleerd, niets bij te vullen, ondanks de speedritjes.

@White,

Alles goed, nog nieuws van de overkant ?

Scherp he, onderstaande TRILLINGSVRIJE foto.....:p

DSCN0654.jpg

Avantie wordt Speedvantie, of toch Aadfanta?

Goede vakantie gehad?

Goede nieuws voor mij is: per 01-04 iets anders. Eerst naar het oosten, en een jaartje later naar het verre westen. Wat je al niet moet doen om geluk te vinden.

Terug
Bovenaan