speedtouch
Wegverkenner
OK dus jullie hebben het nog steeds naar de zin daar? En zakelijk, was je gauw op dreef?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bofkont zei:Zo dan, heerlijk toeren daar![]()
A3-White zei:1. Vakantie is de bedoeling, ook wat bankzaken regelen, heb.......
2. O, wij zijn in NL...
3. Gewoon bij iemand thuis.
.
A3-White zei:De original title was weg, verstuurd naar het verkeerde adres, en er achter komen is een, dan een nieuwe aanvragen kan niet vanuit de UK, dus vrienden inschakelen. En eerlijk gezegd heb ik ook niet de druk op de ketel gezet, het is een auto voor erbij. Papierwerk is ook niet al te duidelijk dus nu een bedrijf die het voor me doet. Correct behandeld door de mensen aldaar.
A3-White zei:Ik zie het, plus500 is $400 per jaar, gaan we niet doen, wat zijn de 〽 natieven?
A3-White zei:Ik ben simpelweg te lui om de linkerhand omhoog te doen voor de knipperlicht schakelaar, ik betrap me er zelf op om te starten met rechts terwijl de sleutel links zit.....
Wat Engeland al niet me je doet....
A3-White zei:Tandenknarsend, hoofdpijn van het denken, vanacht was weinig slaap. De accu aan de druppellader, starte diect, uurtje rijden, auto uit, startmotor klikt alleen, aan de lader twee minuutjes en motor start. Laadstroom gemeten, 13.5 volt.
Is het dan de accu?? Ik ga het bijna denken.
Wie o wie heeft het amtwoord.