@derM, een ding, de meeste auto's, denk 95%, staan hier in de garage aan huis, die van mij niet, want ik heb te veel fietsen.
Voor de auto zijn er wel allemaal kleine accessoires te koop, verwarmde ruitensproeiers, motorblok verwarmer, dekentje om de accu, etc, maakt het voor de auto wat makkelijker om te functioren bij de koude start. Met deze temperaturen en geen vochtigheid, en dan met de sneeuw aan de schoenen in de auto stappen, lekker als verwarmen, waardoor de sneeuw smelt, dan heb je de volgende ochtend, ook met een nieuwe auto het ijs aan de binnenkant staan.
Vandaag een tweede pc scherm gekocht, lekker een 2e handsje, iedentiek als wat we hebben, even op craigslist gezocht, en een uur later in het bezit, $60.00 armer, een 20" scherm rijker.
Nog een week of twee en de Chicago autoshow start, kijk er naar uit. Mooie is, gisteravond hadden we een uitnodiging bij buren, daar kwam een vertegenwoordigdr van Honda, ik zei niet al te veel, maar hij kende ons bedrijf. Vol lof, maar met de kanttekening dat het nogal moeilijk te plaatsen is, gaf ook een project aan waar het onlangs was gelegd. Kende het project van haven tot gort, dus kon de repliek geven, heb gewacht en aan het einde van de avond vermeld dat ik de show run in noord Amerika. Deze ochtend een mail van zijn vrouw aan mijn vrouw, hij wil me spreken, ik denk dat de handel gaat komen.