A3-White: C3 ‘79, Model 3 ‘19, Model 3 ‘26

Thats the spirit!! Stiekum ben ik een beetje jaloers, heb ook plannen, maar toen het paste kon het niet, onlangs prachtige kans, maar nu is mijn vrouw met haar eigen zaak zo lekker aan het ondernemen, dat ik dat niet kan opblazen. Maar ik hou het in de peiling. De wens is me nog geen nieuwe vrouw waard, zeg maar.

@uwb, mijn vrouwlief zou ik ook voor geen goud opgeven, mijn schoonmoeder ook niet....

Die krijg je gratis

https://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201701171391020?advertising-location=at_cars&onesearchad=Used&onesearchad=Nearly%20New&sort=distance&price-from=5500&price-to=13000&year-from=2013&fuel-type=Petrol&transmission=Automatic&keywords=Nav&postcode=hg13hz&adPos=3

Wat denken jullie?

mooi in de container!

1EE919AD-BF73-4056-A635-4836998ED869_zpsrbbrbqte.jpg

Hoesje erom;

AB191CB9-10E8-4EC4-BEF5-A65422C19BE2_zpsqpfxfrdy.jpg

Aankomst 4 maar in Liverpool.

A3-White zei:
https://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201701171391020?advertising-location=at_cars&onesearchad=Used&onesearchad=Nearly%20New&sort=distance&price-from=5500&price-to=13000&year-from=2013&fuel-type=Petrol&transmission=Automatic&keywords=Nav&postcode=hg13hz&adPos=3

Wat denken jullie?

Ziet er netjes uit, wit staat hem ook goed. Zou zelf voor iets groters gaan in het VK zo veel meer kost dat niet aan belasting en verzekering.

Mijn persoonlijke favourite: Saab 9-5 2.0TiD Vector SE 4dr

A3-White zei:

Wat denken jullie?

Voor 4 jaar oud best aan de prijs. Uit praktische overwegingen zou ik altijd voor 4/5-deurs kiezen, maar dat is uiteraard persoonlijk.

A3-White zei:

Wat denken jullie?
Ziet er netjes uit. Wel wat aan de prijs, maar als je het kunt betalen, waarom niet?

Succes met de verhuizing (y)

De dealer heeft een benzine en diesel, beide met automaat staan. De benzine heeft een schamele 82 pk, de huidige 200.....maar de Lancia uit NL iets van 60 pk. De diesel heeft een stuk meer koppel....is ook iets duurder.

Keuzes, keuzes, keuzes, komt goed!

Nog twee nachtjes in de USA, begint vreemd te voelen.

A3-White zei:
De dealer heeft een benzine en diesel, beide met automaat staan. De benzine heeft een schamele 82 pk, de huidige 200.....maar de Lancia uit NL iets van 60 pk. De diesel heeft een stuk meer koppel....is ook iets duurder.

Keuzes, keuzes, keuzes, komt goed!

Nog twee nachtjes in de USA, begint vreemd te voelen.

Diesel aan de pomp is ook iets duurder dan de benzine hier in het vk. Dus hoewel diesel vaak wat zuiniger is wordt deels daarvan teniet gedaan.

A3-White zei:
@speed, je bent een topper, heb wel een Cactus op het oog, hebben die een mogelijkheid van AirPlay?

Ze ondersteunen wel syncen met bluetooth, maar of ze Airplay ondersteunen kan ik zo niet terugvinden.

Gisterenavond een uurtje met de family op autotrader.co.uk gekeken.....Ford Fiesta, Renault Clio, Cactus....en XF.....wel ouder maar she loved it.

Vandaag is het zover, hoewel je op dit moment vast (en hopelijk) nog lekker de laatste nacht aan het uitslapen bent. Succes met de verhuizing en alles wat er bij komt kijken (y)

A3-White zei:
Gisterenavond een uurtje met de family op autotrader.co.uk gekeken.....Ford Fiesta, Renault Clio, Cactus....en XF.....wel ouder maar she loved it.

XF is hier heel betaalbaar, staat hier ook hoog op de Alfa opvolg lijst.

We zijn in Nederland, allemaal voorspoedig, de poes stond te wachten bij de bagage afhandeling, alle koffers en rug zakken, 10 stuk goed aangekomen. De twee grootsten staan op Schiphol on Dinsdag mee te nemen naar de UK.

Als huurauto een Focus station, wel even wennen dat he de koppeling en rem moet intrappen om te starten.

A3-White zei:
We zijn in Nederland, allemaal voorspoedig, de poes stond te wachten bij de bagage afhandeling, alle koffers en rug zakken, 10 stuk goed aangekomen. De twee grootsten staan op Schiphol on Dinsdag mee te nemen naar de UK.

Welkom, en weer succes dinsdag. Net op tijd voor de vorst :)

Als huurauto een Focus station, wel even wennen dat he de koppeling en rem moet intrappen om te starten.

Tja... ik had het al na het terugbrengen van een pr-auto. 'Grr... Waarom start de auto nou niet' Oh... *trap koppeling of rem in* stond in het beeldschermpje van meggie.

In de Alfa is het de rem OF de koppeling. Maar als je alleen de koppeling indrukt denkt hij soms dat je een grapje maakt en gaat alles uit als je op de startknop drukt. Dus doe ik maar allebei.

Fijn even in NL, arme poes reist wat af, de onze heeft er een hekel aan.

Is het huis al klaar? Neem aan dat de spullen pas iets later komen? En de Volvo staat klaar of krijg je een tussen auto tot je beschikking?

Sjonge, ik had al even niet gelezen hier dus wist niets van de verhuisplannen. Succes met de nieuwe uitdaging!

heren bedankt!! Vandaag naar Joure, leverancier bezoeken voor de nieuwe Engelse toko van vrouwlief, die zit niet stil na het kortstondige succes in Amerika gaat ze het nu maken in de UK.

Denk ook nog wel even naar de Citroen en Volvo dealer toe, heb in beide auto's nog niet gezeten.

Zelfs op je Twitter staat de nieuwe plaats al. Niettemin, gefeliciteerd en nu de boel weer naar wens maken daar. ;)

Ach Bodkont dit was niet durven, was de enige ambitieuze optie, en niet alleen voor mij.

F69DF7A9-102D-41F2-8B90-FBF3EA0D1E70_zpsbabqhgzt.png

Denk dat dit het word, morgen proefrijden, vandaag al in het echt bekeken.

@speed, ik ben noet de baas....vrouwlief heeft er ingezeten, voor en achterin en vind het goed.......Ik zal er nooit zitten, wel mijn schoonmoeder.

Terug
Bovenaan