A3-White: C3 ‘79, Model 3 ‘19, Model 3 ‘26

Stoeltjes weer netjes, Ben er blij mee, Corvette kan nu weer klaar worden gemaakt voor de lente.

717B0A24-A332-41F6-BB23-31641E9C8FAF_zpssfwtonfb.jpg

Het nieuws; de Avenger is verkocht, blijven hem rijden tot eind van de winter. Gaat naar een schoolvriend van zoonlief. Koste maar weinig moeite.

Afschrijving over 7 jaar $8k inclusief de sales tax. Niets mis mee, 32k mijl in gereden, denk een $1.5k aan onderhoud, $ 0.30 per mijl. Benzine en verzekering weet ik zo niet,

En nu, we hebben wat op het oog, maar eerst zien en dan kopen.

Het zal toch niet,....de kachel van de Avenger is er mee opgehouden, waarschijnlijk verstopte heater core....heb een afspraak gemaakt om deze te gaan spoelen...hoop
dat dat het gaat doen.

Even balen,

De flipperkast is magisch!!

A3-White zei:
Het zal toch niet,....de kachel van de Avenger is er mee opgehouden, waarschijnlijk verstopte heater core....heb een afspraak gemaakt om deze te gaan spoelen...hoop
dat dat het gaat doen.

Even balen,

De flipperkast is magisch!!

Alsof ze het aanvoelen.. . Balen idd! Zit er wel genoeg koelvloeistof in en geen lucht in het systeem? Dan is de verwarming meestal de eerste die gaat. Succes, meestal zitten die dingen goed weggestopt. Vervangen betekend meestal het halve dashboard er uit.

Ben ook benieuwd naar de opvolger.

Lees ik A3, C3, woon in dat platte landje, trek de verkeerde conclusies, gaat het hier om echte auto's!!!!!! Super, je hebt een volger!!

Morgen met de auto aan de gang, interieur hopen we dan klaar te hebben, en is er niet veel meer aan te doen. Dan word het echt genieten als de lente weer voor de deur staat. Kan er nu al niet op wachten.

Zal morgen eens even wat fotos maken. Best opgeknapt al zeg ik het zelf.

Wel wat aan de auto gedaan, maar ook de garage deels opgeruimd, is een reden voor.....verhuizen staat op de planning.

Speed, nee niet naar NL, wel ergens in Europa, balen er wel een beetje van, maar de Corvette gaat mee, en dus is er plezier genoeg.

Goh, als trouwe meelezer kijk ik hier echt van op. Ben benieuwd naar het vervolg op deze mededeling..

A3-White zei:
Speed, nee niet naar NL, wel ergens in Europa, balen er wel een beetje van, maar de Corvette gaat mee, en dus is er plezier genoeg.

Hing dat al in de lucht dan?

n.b. heeft het hier mee te maken? quote : Oh, visum is verlengd voor de laatste keer tot maart 2017....die greencard duurt nog even, unquote

@speed, inderdaad het begon te kriebelen, en kreeg een aanbieding......

@sketcher, Zo is het, jouw avontuur blijft ook doorgaan.

@Dio, nog drie weekjes en de wereld mag het weten

Zijn een paar blij.....Ik ook, vandaag officieel uit Mijn functie ontheven, maar Ik ben het geweest, voel me net Obama.

Nieuwe lease auto mogen we uitzoeken, bijtelling is van toepassing, wil al het VAG geweld links laten liggen, even also een BMW.

Vrouwlief ziet een Cactus wel zitten,

Prima tijd voor nieuwe dingen dus! Je hebt een geweldige tijd daar gehad niet waar? En veel ervaring opgedaan!
Ben benieuwd wat de nieuwe job gaat inhouden. We krijgen het t.z.t. wel te horen.
Ga je veel kilometers maken in de nieuwe situatie?

Keuzes zijn eigenlijk wel gemaakt, als voorloper een Golf TSI DSG.......daarna stappen we over op een B200 Diesel Automaat.....

Bijtelling op de B200 komt netto op een euro 400 uit.....de Durango over het hele jaar $965.-- Lang leve Amerika! Voor de euro 400 kan je ook een VAG mobiel rijden, maar het diesel verhaal houd mij tegen, zo ook een BMW, niet mijn merk. Zal een 30k per jaar rijden, iets minder vliegen, meer met de trein. Heb niet naar iets Frans gekeken, ook Hybride links laten liggen.

En we hebben de Corvette, die zal zeker in de zomer deels als daily commuter worden gebruikt....

Email gestuurd naar de verkoper van een Cactus, nog geen bericht gehad.

De job is uitdagend, van 4 naar 18 man personeel.......

Ah, nu snap ik je post in mijn topic ook wat meer m.b.t. de leasekeuze. Ik dacht al, hoezo dat heb je toch niet in de USA? Maar er zijn andere plannen dus. Veel succes! Lijkt me wel balen trouwens, lekker genesteld in de USA inclusief de kids, en dan weer terug naar Europa. Alhoewel, je weet nooit wat die Trump allemaal nog voor gedoe gaat brengen aldaar.

@ad, voor Trump hoef je niet bang te zijn, het is goed wat er nu gebeurt, verandering moet er komen, zal ook in NL gebeuren, en Merkel kan alvast gaan pakken.

Het is zeker balen, maar kan niemand als schuldige aanwijzen, en wachten tot het uur nu kan je niet doen met een familie.

Alles een beetje minder, de laatste 7 jaren waren iedere dag met slagroom.

A3-White zei:
De job is uitdagend, van 4 naar 18 man personeel.......

Ach, je hebt in de afgelopen jaren zoveel 'know how' op diverse terreinen vergaard, dat ik me goed kan voorstellen dat je die uitdaging aangaat.

De strekking van dat spreekwoord wordt er niet door aangetast, maar dat is een oud Joods spreekwoord.

Dus dat is ook al gecopieerd,

En de strekking die ken ik, meer sarcasme, dan werkelijke gelukswensen. Ik ben dan ook niet de man van veel personeel alleen wanneer nodig, broodnodig.

Zo dan. Gefeliciteerd? Jouw keuze, dus gefeliciteerd!! Nog kort geleden huizen zoeken en nu een vlucht boeken....

@ Bofkont, als het europa is, dan kunnen we het rijdend af!!!!

@bofkont - het verstand gebruikt, al is het nog onwerkelijk.

@uwbuurman, rijdend zeker te doen, KLM vliegt er 3 keer per dag.

Een fiets en fietsendrager inmiddels verkocht, ritje naar de kledingdump ook gemaakt, Mooie is dat je dat van de belasting kan aftrekken.

Hoe heet de Parkeerhulp op een Cactus?

Wat een wending A3! Veel plezier en succes met de move, zowel prive als zakelijk!

vwb de Cactus: op Citroen.nl kan je de prijslijst en brochure downloaden, heb je gelijk de specs in beeld!

Verrassend. Moeten we echt zo lang wachten op de onthulling.

En diesel verhaal ... zou mij niet boeien. Privé niet. Lease al helemaal niet.

Nu voor ons zoeken waar een B200 € 400 netto per maand doet in de bijtelling. D zeker niet. Engelstalig land een optie? Engeland? Overige landen taaltechnisch mogelijk lastig. Frans, Spaans, Italiaans, ... geen idee hoe goed je daar in bent :D

@Fast, zo simpel kan het zijn, het land van Sketcher.

Net even gekeken op de Volvo site, staan was BE editions op en die kosten een15-20% minder Dan de SE editions, dus gevraagd voor een V60 D2 en D4 prijsje

A3-White zei:

Zo is het, alvast welkom! We gaan elkaar daar zeker treffen, die Corvette wil ik niet missen. Bovendien is het een prachtig gebied waar je heen gaat waar ik graag kom.

A3-White zei:

Net even gekeken op de Volvo site, staan was BE editions op en die kosten een15-20% minder Dan de SE editions, dus gevraagd voor een V60 D2 en D4 prijsje

De D4 is echt behoorlijk vinniger dan de D2. Wordt het stuur links of rechts?

Zo, even bijgelezen en wat een achtbaan zeg. Van een prachtige Corvette en alle verhalen daar omheen naar een zo te lezen gedwongen verhuizing naar het VK. Maar ook daar zal je er ongetwijfeld weer iets moois van gaan maken, afgaande op de werklust die in dit topic te lezen is. Ik wens jullie veel goeds daar!

Jemig, wat kan je veel spullen hebben, zelfs dozen die in 7 jaar niet zijn uitgepakt. Hebben de afmetingen van het huis gekregen, dat word downsizen....

Dus nu echt met de Rommel opruimung begonnen, Moet nog ergens een doos vol met 1/18 Ferrari's hebben.

Al een huis gevonden? Wow. Waneer denk je te verhuizen eigenlijk?

Ja de troep je je verzameld verbaasd mij ook iedere keer. Elke keer zweer ik nooit meer te verhuizen en als ik het weer wel gedaan heb weet ik weer waarom ik dat elke keer zweer.

Verkoop zoveel mogelijk zooi en koop daarvoor reserveren onderdelen voor de Corvette in de plaats ;) (en peanut mm's want die hebben we niet ;)

Huis is er al, dubbele garage, dus de toy's kunnen mee, huis zelf is charmant, Harrogate, in Yorkshire zal de plaats zijn.

Blijkt dat een werknemer ook een Corvette heeft, dat is leuk.

Heb er zin in! Vandaag wat verder werken, gelukkig binnen, buiten wil je nu niet zijn.

A3-White zei:
Huis is er al, dubbele garage, dus de toy's kunnen mee, huis zelf is charmant, Harrogate, in Yorkshire zal de plaats zijn.

Blijkt dat een werknemer ook een Corvette heeft, dat is leuk.

Heb er zin in! Vandaag wat verder werken, gelukkig binnen, buiten wil je nu niet zijn.

Super! Ik ben benieuwd.

In NL ook niet, of in elk geval niet op de weg begrijp ik van de nos alerts. Veel sneeuw bij jou?
Hier ging het van 18 naar 6 in een dag. Brrrrrr

Terug
Bovenaan