A
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Twix zei:Kom je nog naar Houston binnenkort? Of naar Vegas?
Sketcher zei:Twix zei:Kom je nog naar Houston binnenkort? Of naar Vegas?
Wanneer ben je in Vegas? Ik ben er begin Januari (CES)
Als je er toch bent zou leuk zijn je te ontmoeten.![]()
A3-White zei:Week end van 7 January zit ik waarschijnlijk in Atlanta, uitnodiging van klant gehad.
Ben klaar voor de corvette national and muscle car beurs. Kan een kostbare dag worden, wie weet is er wat met een mooie discount te kopen.
Twix zei:Sketcher zei:Twix zei:Kom je nog naar Houston binnenkort? Of naar Vegas?
Wanneer ben je in Vegas? Ik ben er begin Januari (CES)
Als je er toch bent zou leuk zijn je te ontmoeten.![]()
Dat weet ik nog niet, mijn schema is nooit zo ver van tevoren bekend. Maar er Is een kans van 50 procent dat ik er rond die tijd ben. Zou leuk zijn inderdaad.
A3-White zei:Dan mag ik ook zakelijk een andere auto uitzoeken, .....maar de huidige doet het nog zo goed.......
A3-White zei:opties interesseren mij niet veel.
A3-White zei:Ik zal het rustig er aan moeten doen.
A3-White zei:@speed - Dank je wel voor het advies om de eet gewoontes aan de pakken. Subtiel gebracht, en ja, Ik ben toch een kilo of 15 aangekomen de laatste 7 jaar. /quote]
Subtiel gebracht, dank je wel!Toch zou je afspraken 'met jezelf' kunnen maken, bijv (ik noem maar wat) 1 x per week met je zoon naar de fitnessruimte of fietsen. 15 kilo in 7 jaar, hoe zie je er dan uit na de volgende 7 jaar ?(grapje). En ergens toch naar eetgewoontjes (hoeveelheden etc) kijken. Ik probeer niet te betuttelen, maar je moet altijd bij jezelf te rade gaan. Zoals je weet probeer ik (als gepensionneerde) 's zomers iedere dag 80 km te fietsen en 's winters (als de omstandigheden gunstig zij ) 40, het is hier vandaag zonnig en mooi weer, dan zal ik op rond de 50 km komen, maar nogmaals ik heb makkelijk praten vanuit mijn situatie. 's winters word ik altijd een paar kilo zwaarder, daar ontkom ik blijkbaar niet aan.
A3-White zei:En er is nieuws;
![]()
Vandaag aangeschaft, word helemaal nagekeken, mooi speelgoed!
En is er nog meer nieuws, jazeker, na het week einde!