Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Is die foto van jouw Megane? Maar dan zit daar toch ook echt een knopje voor stuurverwarming (rechts in beeld), of begrijp ik iets verkeerd?adinsx zei:Ik appte hem vanmorgen met deze foto:
![]()
Krijg ik terug of de stuurverwarming ook aan staat. Die heb ik niet op de Mégane...![]()
Wel het vakje voor het knopje overigens, want op de Bose (met geen sportstuur) kan je wel stuurwielverwarming krijgen. Dus wie zat er vanmorgen met koude vingers?![]()
Durashift zei:Mooie Talisman.
Geen bedenkingen bij de lage kilometerstand? 2,5 jaar oud.. waarvan goed 1 jaar in NL. Hoeveel kilometer heeft ie dan hier gereden. Niet veel, denk ik..
Overigens, RDW vindt (tot nu toe) dat afgelopen zaterdag ook de eerste afgifte in NL plaatsvond..![]()
A3 White zei:Kom op, je hebt het niet druk maar gewoon veel te doen.
En Vettel interviewen, meteen doen, kan zomaar zijn laatste jaar zijn....Fire or Retire!!
veel werk hebbend of meebrengend
Dat eerste is waarschijnlijk waarom je geen bericht hebt gehad: er is geen meting, dus kan ie de overtreding niet hard maken. Hij moest eerst bij jou zien te komen, dus moest ie sowieso al een hogere snelheid rijden dan jij hebt gedaan."Ik kon je niet bijhouden, en dus geen meting doen. Ik maak er 20 te hard van."
Sanoma zei:Ach, die dubbele uitlaat zou ik niet eens doen: het is een lease-auto toch? Investeren in andermans auto... zonde geld
Dat eerste is waarschijnlijk waarom je geen bericht hebt gehad: er is geen meting, dus kan ie de overtreding niet hard maken. Hij moest eerst bij jou zien te komen, dus moest ie sowieso al een hogere snelheid rijden dan jij hebt gedaan."Ik kon je niet bijhouden, en dus geen meting doen. Ik maak er 20 te hard van."
Natuurlijk is het zijn woord tegen de jouwe en kwam je er met 20 te hard nog goed vanaf, maar ja: agent zal de gevaarzetting van dat moment (lege snelweg) nog wel hebben meegenomen in z'n beslissing :T
Springbok zei:Lekkere zomer in t vooruitzicht!
Wanneer rijd je donderdag naar hockenheim? Ik vertrek na t werk (helaas) en ben altijd in voor potje sporten op de autobahn :T
A3 White zei:Morgen announcement Vettel en Ferrari, jij zat eerste rij, dus vertel......
Springbok zei:Wat een supervette ervaring zeg!! Ik was vandaag vooral bezig met de hitte overleven, lees je topic nu pas. Wat een hitte! Ik kan daar heel slecht tegen..
Gaaf dat je zondag weer gaat! Gave plek ook! Zitten we best dicht bij elkaar. Ik zit op de plek waar Gasly tot stilstand kwam. Ter hoogte van P7/P8 op de grid, voor t scherm. Gelukkig wel bovenin, dus droog of schaduw.
JosJ84 zei:Dat was vast een leuk feestje mannen!
Ik mocht een keer een dienst meelopen met 2 agenten, maar het is echt verbazingwekkend hoeveel administratieve rompslomp er bij komt kijken. In dit gevel een fietsendief die de fiets weer wilde verkopen: beide agenten moesten verslag doen, de dienstdoende hoofdagent moest verslag doen, OvJ moest verslag doen. En al die verhalen moesten wel exact kloppen (details/data) want anders kwam de dief er mee weg.Denk dat de betreffende diender bij mij ook dacht: De schrik zit er wel in, laat het afhandelen maar zitten.
Is dan wel meteen een stuk langer, want weer minder ideaal is qua balans van auto en caravan. Trekken kan hij het wel, maar ik waak ook graag voor een stukje balans. Nu is 110 op de CC namelijk prima te doen zowel bult op als af. (In Duitsland met Tempo-100 registratie voor wie denkt, doe normaal)
Damianw26 zei:Gelukt, al denk ik niet dat ik je ooit al 4x ben tegengekomen hier in de buurt![]()
W212 zei:Alhoewel jij wat voordelen hebt tegenover de Megane waarmee ik op vakantie was (bredere / plattere banden, sportonderstel, meer gewicht) en ik natuurlijk niet weet hoeveel verschil dat maakt, maar op basis van mijn ervaringen zou ik het niet doen.
![]()
Eigenlijk hoort voor een caravan van 7,5 meter ook een Talisman.![]()
Rembrandt zei:Gemiste kans........die 1900 toeren.
![]()
Zadelsnuiver zei:Netjes uitgekiend zoeen verbruik van 4,4 liter had ook nog gekund misschien.
adinsx zei:Het koste even wat tijd vanmiddag en moeite, maar het is gelukt. Zoek ze alle negentien
![]()