Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
A3 White zei:Ach Rembrandt, nog een weekje en de vakanties zijn weer voorbij.
adinsx zei:Allemaal aan de linkerkant, voor en achterdeur. Grrr... Dat wordt dus naast kleien, voeden, waxen ook polijsten. Gelukkig heb ik forumlid en fanatiek detailer Elco tegenwoordig dicht bij werken en wonen, dus volgens mij krijg ik wat assistentie om de GT weer krasjesvrij te maken .
500 FDK zo te zien. Südwind denk ik?Adinsx zei:Op basis van kenteken echter niet te vinden welk model/uitvoering het is met eveneens stapelbedden achter.

Rembrandt zei:Ach, hoezo drie weken.
Ik gebruik de caravan al sinds begin april.
Pasen: 5 dagen
Hemelvaart/Pinksteren: lange weekenden van 4/5 dagen
Mei vakantie: drie weken
Zomer vakantie: 5 weken
Herfstvakantie: weekje (lukt niet altijd).
Caravan wordt hier goed gebruikt.
Mijn vrouw heeft laatst uitgerekend dat daarmee de caravan ons gemiddeld €215,- per week vakantie kost. Caravan is ondertussen wel 16 jaar oud (wij hebben m in september 5 jaar), maar nog helemaal top.
Dit jaar een hele gave en aparte nieuwe voortent gekocht voor.......€100,-, op Marktplaats.
Dus daar moet dan de camping nog bovenop. Had deze week een dure (€420,-).
Nog iemand anders die voor €650,- per week in het hoogseizoen op vakantie gaat?![]()
Engineer2 zei:Overigens doen wij het niet eens om goedkoop op weg te zijn. Juist omdat dit ontspannen is.
Adinsx zei:Tot slot, bij het caravanbedrijf kwam toevallig de eerder geplaatste Knaus ter sprake. Die blijkt dus ingeruild! Het is een Südwind Silver Collection 500 FSK (of was het FDK), uit 2016. Klinkt goed, maar ik heb geen verstand van Knaus-modellen
Dan mag ik hopen dat het een FDK is want 2,50 breed lijkt me niks.
W212 zei:Dan mag ik hopen dat het een FDK is want 2,50 breed lijkt me niks.
In mijn ervaring merk je daar eigenlijk niet zoveel van met rijden. Zorgen dat je goeie spiegels hebt en bij tolpoortjes even een slingertje maken, anders kun je er niet bij. Scheelt wel heel veel binnenruimte, je zou ze es naast elkaar moeten bekijken.
funf zei:Het gewicht was wel een issue. Leeg zat die Tabbert tegen de 1.400 kg aan en er zat een as onder waarmee de caravan maximaal 1.800 kg mocht wegen. Maar ja, een mover, een voortent en nog wat los spul verder zat ik uiteindelijk op 1.700 kg, zonder dat ik kleding, eten of speelgoed bij me had.![]()