JAN 9865389
Wegverkenner
En wat is voor jou typisch een Alfa?Dat inwisselbare ding wat behalve de voorkant overal voor door kan gaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En wat is voor jou typisch een Alfa?Dat inwisselbare ding wat behalve de voorkant overal voor door kan gaan?
Die is er nietEn wat is voor jou typisch een Alfa?
149, 156 en 166 waren voor mij meest ‘recente’ hoogtepunten. Slank, sportief en chique. Fijne Italiaanse lijnen. Iets wat ik mis bij de huidige Giulia. Die heeft wel weer lekkere RWD-verhoudingen
De huidige Giulia is einde loopbaan. Waarom zou je dan nog investeren in een facelift als de opvolger er aan komt?de huidige Giulia vind ik zelf wel een typische moderne alfa, sportief, modern, rwd, en lekker rijdend, alleen jammer dat stellantis het zo verpest heeft door het aantal kleuren te limiteren qua in- en exterieur, en het infotainment niet meer van deze tijd is.
Niet meer investeren is wat anders dan het model zo duur en onaantrekkelijk maken dat niemand 'm meer koopt. De kip-eigedachte dringt zich dan enigszins op.De huidige Giulia is einde loopbaan. Waarom zou je dan nog investeren in een facelift als de opvolger er aan komt?
147 was ook een leuk ding, ik had een lichtblauwe met bruinbeige interieur met heerlijke diesel als voorloop leaser
Allemaal uit het straatbeeld verdwenen, 156, 147, 166 en 159 . Vader van een studie genootje had een parelmoer achtige 166, wat een mooie auto was dat.
het ging mij vooral dat er geen kleuren voor het interieur meer mogelijk waren. De QV kon met alleen een zwart interieur, terwij voor de facelift je kon kiezen uit 3 of 4 kleuren. En dan ook nog maar 4 of 5 lakkleuren, maar dan wel een ton vragen, en bij jullie in NL nog veel meerNiet meer investeren is wat anders dan het model zo duur en onaantrekkelijk maken dat niemand 'm meer koopt. De kip-eigedachte dringt zich dan enigszins op.
De Quadrifoglio begint hier bij 155k. In dat segment hoor je gewoon veel personaliseringsmogelijkheden te bieden. Dus wel zwaktebod van Alfa denk ik.De QV kon met alleen een zwart interieur, terwij voor de facelift je kon kiezen uit 3 of 4 kleuren.
Slap argument, je geeft anderhalve ton uit en moet dan maar genoeg nemen met de standaard kleur.Als iemand zich bij de aanschaf van een Giulia QV druk gaat lopen maken om dingen als kleurtjes en motiefjes, kun je denk ik inderdaad beter gaan kijken naar een andere auto...
Sorry, maar dat is juist een slap argument. Als je anderhalve ton uitgeeft kunnen die paar centjes die een wrap kost er ook nog wel vanaf als je écht niet met één van de leverbare kleuren zou kunnen leven - over eerste wereldproblemen gesprokenSlap argument, je geeft anderhalve ton uit en moet dan maar genoeg nemen met de standaard kleur.
Het gaat hier om een auto niet om een broek.
En dat zal niet zo'n volslagen fantasieloze opvolger worden met precies dezelfde designkenmerken als diens voorganger waardoor het eerder een facelift dan een nieuw model lijkt
Wat een bs, Als ik een ton+ ga uitgeven wil ik een auto zoals ik die wil hebben. Rood leder was leverbaar, en toen ik interesse had, alleen nog zwart, met als optie recaro stoelen, en een handvol lakkleuren. Bij de merken die in dit segment wel normaal naar hun klanten doen, kun je vele combos maken. Maar alfa heeft de mentaliteit van een kleine snackbar, terwijl ze haute cuisine prijzen rekenen.Als iemand zich bij de aanschaf van een Giulia QV druk gaat lopen maken om dingen als kleurtjes en motiefjes, kun je denk ik inderdaad beter gaan kijken naar een andere auto...
Sorry, maar dat is juist een slap argument. Als je anderhalve ton uitgeeft kunnen die paar centjes die een wrap kost er ook nog
Ik vond de basis wel leuk, best een mooie auto, wel wat krap, maar de deal ging dus niet door vanwege een gebrek aan kleur.aap met een Gouden ring te verkopen voor teveel geld.
dit is toch nog een fca product? Die zijn volgens mij toch regelijk goed? Geen stellantis rommel.De betrouwbaarste, laat mij niet lachen het is gewoon de zoveelste matige Italiaanse auto.
Check de statistieken voor je onzin uitkraamtDe betrouwbaarste, laat mij niet lachen het is gewoon de zoveelste matige Italiaanse auto.
De betrouwbaarste, laat mij niet lachen het is gewoon de zoveelste matige Italiaanse auto.
Ik heb dat niet geschreven, topgear deed dat en ik wou daar geen aandacht aan besteden, dat doen jullie
Topgear heeft het over dit onderzoek van enkele maanden geledenTuurlijk. Daarom kies je ook juist voor die bron en niet voor een andere bron met hetzelfde nieuws En je tweede stuk van je post hierboven legt nog niks uit.
Jij doet op dit onderzoek:
![]()
What Car? Reliability Survey: Most and least reliable car brands
Revealed: the car manufacturers most and least likely to keep you out of trouble, according to the experiences of readers who took part in our latest Reliability Surveywww.whatcar.com
![]()
What Car? Reliability Survey: Most and least reliable executive cars
In our annual Reliability Survey, we ask readers to rate the dependability of cars aged up to five years old. Here we list the most and least reliable executive saloons and estateswww.whatcar.com
Beetje stemmingmakerij reactie? De Giulia en Stelvio staan bekend als betrouwbaar, Autoweek heeft er ook wel eens over geschreven.
Alleen de bouwjaren tot 2020 hebben nog wel eens wat accu-issues, daar kan ik ook over meepraten.
Er staat "betrouwbaarste" in zijn klasse.
Ik wist niet dat een BMW of Mercedes Italiaanse sedans zijn.Welke klasse dan? De klasse italiaanse sedans?
Inderdaad, in verde Montreal zoals mijn GiuliaMooier is hij er niet van geworden Liever zou ik dan een "gewone" Q kopen in een mooie kleur.
Inderdaad, in verde Montreal zoals mijn Giulia
weer een persmomentje voor een dood merk. Marketing doen ze alles aan, nou nog nieuwe modellen.
Hier in België ook.hier in spanje nog wel leverbaar, enkel als diesel, vanaf 46k. Die vanafprijs in NL van 82k is ook absurd.