Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat helpt alleen maar omdat het probleem dan door een andere oorzaak verdwenen is. Net als een gouden helpdesk uitspraak: "trek de stekker eruit en wacht 24 uur"Ik zal het maandag doorgeven. Maar vaak helpt de browser opnieuw opstarten ook wel.
Haha doe ik ook, maar ben de hele dag thuis dus verveel meKlopt JL86, maar concentreer je op je verdiende vakantie. En we moeten blij zijn dat een admin (Roadracer) de problemen nu "ter harte neemt" zoals we in dat VLA zeggen, was voorheen anders...
Nee, dan krijg je geen of nauwelijks codes te zien... (en die zou je sowieso nooit moeten krijgen)Dank je voor de update Roadracer. Geen cookies of browser issues dus.![]()
Ja ik ook. Rond 13:30...Ik kreeg daarnet voor het eerst ook de melding
Het is bekend en het ligt bij de developers voor een oplossing.Sinds een week ofzo kan ik niet meer inloggen op het forum op de mobiele telefoon, op de computer werkt alles wel goed. Maar ik krijg een fout melding als ik probeer in te loggen op de telefoon. Iemand enig idee? Of ben ik de enigste.![]()
Had ik ook last van, heb mijn browser gesloten en alles gewist en daarna werkte het weer.Sinds een week ofzo kan ik niet meer inloggen op het forum op de mobiele telefoon, op de computer werkt alles wel goed. Maar ik krijg een fout melding als ik probeer in te loggen op de telefoon. Iemand enig idee? Of ben ik de enigste.![]()
Wouter Karssen zou best een leuke aanvulling zijn op AutoWeek.nl!Ik word nu als ik naar de FP ga automatisch doorgeleid naar autoblog.nl, is dat tijdelijk of permanent?![]()
??? Hoe krijg je dat voor elkaar? Heb je ergens op geklikt (het is voor ons wel goed om te weten waar het start) en zo ja, waarop?Ik word nu als ik naar de FP ga automatisch doorgeleid naar autoblog.nl, is dat tijdelijk of permanent?![]()
Die twee zaken staan los van elkaar, en worden door verschillende teams aangepakt. De comments waren gisterenmiddag overigens weer gefixt.gister laadde de comments op de hoofdpagina bij mij niet.
Ik heb Firefox nu geïnstalleerd, daarmee kan ik wel op het forum.2 keer weer Oeps! vandaag, ofwel ik blijf cookies/site gegevens wissen anders kan ik niet inloggen.
Ik heb het jarenlang gebruikt op Windows. Ik vond het fijner dan, toen nog, Internet Explorer. Weet niet hoe het nu is.Ik heb Firefox nu geïnstalleerd, daarmee kan ik wel op het forum.
Helaas vind ik dat niet zo'n prettige browser
Ik gebruik een Android tablet. Het is natuurlijk een kwestie van wennen .Ik heb het jarenlang gebruikt op Windows. Ik vond het fijner dan, toen nog, Internet Explorer. Weet niet hoe het nu is.
Tot ik overging op Apple (Safari) heb ik Firefox ook vanaf het begin gebruikt. Veel handige add-ons (bv. AdBlock+) en nooit problemen mee gehad, in tegenstelling tot Internet Explorer.Ik gebruik Firefox vanaf het prille begin en vind het nog steeds de fijnste browser, maar geen idee waar het aan ligt maar heb de klachten die hier worden genoemd zelden op de pc.