Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Er is al jaaaaaren geen Autoweek app meer. Alleen als je van het forum een app maakt krijg je zoiets, maar dat is feitelijk een snelkoppeling op je startscherm. Als je (nog) een app had is het een klein wonder dat het tot nu nog redelijk werkte...Zelfs de autoweek app doet het niet meer en is ook uit de appstore verdwenen. De insteek lijkt van als je er een potje van maakt doe het dan goed.
Bij mij ookDan heb ik een (klein) wonder meegemaakthij staat toch echt in mijn apps.
Tot ik overging op Apple (Safari) heb ik Firefox ook vanaf het begin gebruikt. Veel handige add-ons (bv. AdBlock+) en nooit problemen mee gehad, in tegenstelling tot Internet Explorer.
Wat ik zei, sinds ik met Apple werk gebruik ik geen FireFox meer. (Sinds 2008)Nou, hier ook een jarenlange FireFox gebruiker en juist de laatste maanden veel 'problemen' met de add-ons (extensie) AdGuard, (sorry Autoweek) die de filterinstelling niet meer vasthoudt en dus kan ik ( vooral op YT) niet meer prettig kijken. Het kan ook aan de ouderdom van mijn laptop liggen (W10)..
Maat goed, afgelopen week niet op het forum geweest want ik kreeg nu dus ook die 'oeps' melding. Wel ingelogd op de frontpage maar kon niet naar het forum. Op de telefoon wel, maar daar log ik niet in, ben dan in de lees stand.
Maar nu was de snelkoppeling in de browser direct actief en had ik vijf ongelezen berichten.![]()
Hier ook, maar zoals al aangegeven: cookies verwijderen helpt. (Tijdelijk)Vandaag had en heb ik veel problemen met inloggen op het forum. Oeps!
Cookies verwijderen, maar wel 10 x per daginloggen gaat ook niet, Er is een serverfout opgetreden. Gelieve later opnieuw te proberen.
Zonder cookies te verwijderen heb ik dit hele weekend heerlijk kunnen forummen. Geen problemen meer.Hier ook, maar zoals al aangegeven: cookies verwijderen helpt. (Tijdelijk)
Als je een pc gebruikt de cookies verwijderen helpt niet?ik ben gewoon aan het posten ik doe niks anders. ik wil fotos plaatsen en zegt het dat ik moet inloggen maar ik ben ingelogd. dan maar pagina verversen en dan krijg ik deze melding.
![]()
deze melding gaf het ook toen ik deze post wilde plaatsen!
Ze zien je weer aankomen.Ik zal het weer gaan melden bij de developers.
Dit is een lastig en gecompliceerd onderdeel maar inderdaad, de verwachting was dat ze het hadden gevonden.Ze zien je weer aankomen.
Best lekker in 7up.Allemaal aan de Safari.![]()
Puur lust ik het ook wel.Best lekker in 7up.
De developers kijken ernaar en zodra ik meer wet horen jullie het. Ik had het gisterenochtend ook. Tabs sluiten (in ieder geval die van AutoWeek en forum), cookies wissen, opnieuw inloggen - in deze volgorde - en sindsdien gaat het als een zonnetje (Chrome op desktop).Maar wanneer wordt het Oeps!-cookie aangepakt? Had hem net weer.
Ik houd mijn mond voortaan. Oeps! Het kostte 5 minuten om in te loggenIk ben weer een week ofzo verlost van problemen.