An exception occurred: Het forum wil niet laden.

Bij mij bokt Firefox al een paar dagen, dus als Firefox het niet doet, switch ik over naar Chrome. En weer terug als die het weer niet doet...

Zelfs de autoweek app doet het niet meer en is ook uit de appstore verdwenen. De insteek lijkt van als je er een potje van maakt doe het dan goed.

Zelfs de autoweek app doet het niet meer en is ook uit de appstore verdwenen. De insteek lijkt van als je er een potje van maakt doe het dan goed.
Er is al jaaaaaren geen Autoweek app meer. Alleen als je van het forum een app maakt krijg je zoiets, maar dat is feitelijk een snelkoppeling op je startscherm. Als je (nog) een app had is het een klein wonder dat het tot nu nog redelijk werkte...

Tot ik overging op Apple (Safari) heb ik Firefox ook vanaf het begin gebruikt. Veel handige add-ons (bv. AdBlock+) en nooit problemen mee gehad, in tegenstelling tot Internet Explorer.

Nou, hier ook een jarenlange FireFox gebruiker en juist de laatste maanden veel 'problemen' met de add-ons (extensie) AdGuard, (sorry Autoweek) die de filterinstelling niet meer vasthoudt en dus kan ik ( vooral op YT) niet meer prettig kijken. Het kan ook aan de ouderdom van mijn laptop liggen (W10)..

Maat goed, afgelopen week niet op het forum geweest want ik kreeg nu dus ook die 'oeps' melding. Wel ingelogd op de frontpage maar kon niet naar het forum. Op de telefoon wel, maar daar log ik niet in, ben dan in de lees stand.
Maar nu was de snelkoppeling in de browser direct actief en had ik vijf ongelezen berichten. :)

Nou, hier ook een jarenlange FireFox gebruiker en juist de laatste maanden veel 'problemen' met de add-ons (extensie) AdGuard, (sorry Autoweek) die de filterinstelling niet meer vasthoudt en dus kan ik ( vooral op YT) niet meer prettig kijken. Het kan ook aan de ouderdom van mijn laptop liggen (W10)..

Maat goed, afgelopen week niet op het forum geweest want ik kreeg nu dus ook die 'oeps' melding. Wel ingelogd op de frontpage maar kon niet naar het forum. Op de telefoon wel, maar daar log ik niet in, ben dan in de lees stand.
Maar nu was de snelkoppeling in de browser direct actief en had ik vijf ongelezen berichten. :)
Wat ik zei, sinds ik met Apple werk gebruik ik geen FireFox meer. (Sinds 2008) ;)

Kreeg deze foutmelding ook al een paar dagen, helaas niet zelf direct gedacht aan de meest voordehandliggende oplossing om cookies te verwijderen. Dat bleek wel de oplossing.

Oeps! We zijn enkele problemen tegengekomen.

Er is een serverfout opgetreden. Gelieve later opnieuw te proberen.

Eindelijk mag ik weer op het forum. Ik kan al sinds vrijdag niet meer inloggen. Ik ben nu ingelogd omdat ik het via aan andere browser heb geprobeerd. Via Edge kom ik niet binnen. Ik gebruik nu Chrome en dat werkt prima.

Laatst bewerkt:
Ik zie dat ik op 6 juni de laatste melding heb gedaan, zelf ervaar ik op dit moment geen problemen meer met Safari. Tot nu toe zijn de meldingen sindsdien gelukkig weggebleven.

Met Chrome nog hetzelfde issue, keer of 3 per dag cookies verwijderen. Begon er vandaag weer mee, de beroemde oeps.

ik ben gewoon aan het posten ik doe niks anders. ik wil fotos plaatsen en zegt het dat ik moet inloggen maar ik ben ingelogd. dan maar pagina verversen en dan krijg ik deze melding.

bN6heuW.jpeg

deze melding gaf het ook toen ik deze post wilde plaatsen!

ik ben gewoon aan het posten ik doe niks anders. ik wil fotos plaatsen en zegt het dat ik moet inloggen maar ik ben ingelogd. dan maar pagina verversen en dan krijg ik deze melding.

bN6heuW.jpeg

deze melding gaf het ook toen ik deze post wilde plaatsen!
Als je een pc gebruikt de cookies verwijderen helpt niet?

Bedankt voor jullie geduld allemaal! Het bleek dat er bij de naamgeving van het cookie iets niet goed is gegaan en dat is nu opgelost. Als je uit- en opnieuw inlogt (via de FP maar dat is standaard) zou het issue verleden tijd moeten zijn; ik voeg er zelf aan toe: verwijder dan daarvóór ook de cookies van autoweek.nl (dan ben je de verkeerde ook zeker kwijt).

In de vroege ochtend zoals nu kom ik er nog wel eens door maar de rest van de dag en vooral 's avonds is het drama met telkens weer die oeps melding, ook op mijn mobiel. Maar zoals gezegd ga ik niet speciaal voor autoweek mijn instellingen aanpassen, of een andere browser gebruiken of cookies verwijderen (wat gezien de reacties hier blijkbaar ook niet altijd, of maar tijdelijk helpt) Andere dgp sites werken bij mij probleemloos

Laatst bewerkt:
Hier ook, cookies weggooien helpt ook niet meer.
Ik heb hier 3 browsers:
Firefox, samsung internet en chrome. Meestal werkt 1 van de 3 wel, soms geen één.

Ow, juist bij mij de afgelopen dagen niet. Het is dat ik nu weer op de snelkoppeling druk in de browser en ik zie opeens een notificatie van 4 berichten. Nu lukte dus 'automatisch' inloggen weer wel.

Vanmorgen hier de oeps op 3 browser, zonet deed het forum het weer gewoon. Nogal random.

Ging een paar dagen goed, wel tussendoor ongevraagd aantal keer uitgelogd natuurlijk, maar vanavond weer een Oeps...

Maar wanneer wordt het Oeps!-cookie aangepakt? Had hem net weer.
De developers kijken ernaar en zodra ik meer wet horen jullie het. Ik had het gisterenochtend ook. Tabs sluiten (in ieder geval die van AutoWeek en forum), cookies wissen, opnieuw inloggen - in deze volgorde - en sindsdien gaat het als een zonnetje (Chrome op desktop).

Maar cookies verwijderen is toch geen oplossing? Het is letterlijk alleen het Forum, niet de AutoWeek pagina. En geen andere website die ik bezoek heeft dit probleem.

Bij mij gaat het nu goed, op de iPhone blijf ik ineens continu ingelogd. Op de laptop niet. En cookies verwijderen helpt ook niet.

Mijn zin om iets te doen op het Forum wordt zo wel minder om eerlijk te zijn.

• Leuk
Waarderingen: SVF
Blijft een beetje vaag. Gisteren kwam ik via Edge niet op het forum (uit principe geen cookies verwijderd, blijf bezig..) vandaag nog een poging en zonder problemen kom ik op het forum en dus zonder acties als cookies verwijderen etc.

Elke ochtend ben ik standaard uitgelogd, prima.
Dan log ik in via het forum: foutmelding.
Ga ik na de homepage om in te loggen en staat er dat ik ingelogd ben
Ga ik terug naar het forum en ben ik daar niet ingelogd

Dan terug naar de homepage en naar 'mijn abonnementen'
Daarna terug naar het forum

Ben ik ineens wel ingelogd

Niet helemaal de volgorde die zou moeten volgens mij.... maar voor nu bij mij de enige volgorde die werkt.

Deze foutmelding in de afgelopen periode niet gehad, maar gisteren is het begonnen (en vandaag ook weer). Op elke browser die ik snel kon gebruiken: Safari, Firefox & Chrome, allemaal dezelfde melding.
Een beetje heen en weer zitten klikken en uit- en ingelogd, toen kwam ik erin.

Terug
Bovenaan