An exception occurred: Het forum wil niet laden.

Ik zie het gewoon voor me. Roadracer loopt naar de developers, en dan komt het vragenlijstje:

- Hebben de forummers hun browser al opnieuw gestart?
- Hebben ze wel een internet connectie?
- Hebben ze de cookies al verwijderd?

"Ja? Dan weet ik het ook niet meteen. Stuur anders even een e-mailtje, dan maken we een call aan en escaleren we het ticket."

Nou, ik denk dat Roadracer wel weet hoe hij ze aan moet spreken. Ik ergerde me ook aan de "verwijder je cookies" tip steeds. Tot de tip echt werkte, zoals nu.

Vanochtend kreeg ik een foutmelding op Chrome dat de sessietabel vol zat. Volgens mij is er nu iets anders aan de hand dan een probleem met de cookies.

Ergens wel grappig jullie reacties te zien, zeker omdat 'even naar de developers lopen' in de praktijk door thuiswerken tegenwoordig vooral via Slack en zo gaat. Ik ben er met de developers zeker mee bezig maar het is een wat lastiger grijpbaar probleem omdat het niet consequent optreedt en zoals vermeld bij verschillende gebruikers verschillende oplossingen andere resultaten opleveren (blijkbaar in ieder geval). Bovendien kunnen er op dit gebied factoren zijn die aan de gebruikerszijde (bij jullie laptops met verschillende browsers en -instellingen, firewalls, vpn, adblockersoftware en weet ik niet wat nog meer) meespelen maar waar we geen invloed op hebben (of zelfs maar kunnen zien).
Kortom: ik vind het net als jullie erg vervelend, ik bied jullie uiteraard het liefste een smooth forumervaring en werk daar ook aan. Ik zie het liever gisteren dan vandaag opgelost - in ieder geval mijn dank voor jullie aanhoudendheid en geduld.

autoweek dev team

YOiq9XB.jpeg

Hmja, die gebruikerszijde is hier niet anders dan bij andere pagina's, fora, accounts etc. maar daar is eigenlijk nooit dit probleem.
Meest irritante vind ik misschien nog wel dat bij al die andere DPGshit het inloggen altijd en ongevraagd wél gaat blijkbaar, zelfs al ben je daar actief niet eerder geweest.

ik heb ook nooit problemen op andere fora.waarom knoeien ze dan aan iets als het wel goed liep?dit was ook voor mij nieuw ik plaatste een like en wilde toen iets plaatsen en kreeg ik deze melding. dat heb ik nog nooit gezien.
6QE3gBs.png

Terug
Bovenaan