Vanmorgen om 9uur is de FSO weer thuis gebracht. Dat zou eigenlijk dinsdag gebeuren, maar de autotransporter durfde de straat niet in. (Hoewel belachelijk, het kan wel, maar goed aan de andere kant, snap ik het ook wel, het zijn wel een paar lastige bochtjes.
Ze wilden het gisteren brengen, maar mijn moeder wou de auto niet in haar eentje ontvangen, dus werd het vandaag, ze belden om 8.15 al en neit veel later waren ze er al.
Daarna werd de auto wat op de inrit gezet:
En met de lier naar beneden geladen.
De oplossing is inmiddels ook onderweg naar ons:
Als ik het goed heb, een elektronische verdeler. We hebben van vriend Adrian vorig jaar een Vraagbak (maar dan Pools natuurlijk) gekregen en dat kwam heel handig van pas, dat gaf met een type omschrijving veel meer resultaat, zeker in vergelijk met "FSO Polonez verdeler" in het Pools. Die komt waarschijnlijk maandag aan, dan kan mijn vader bezig. Ik kan zelf kan er nog niet eens bij kijken, dus ik blijf maar bij Ayo de bank...
Ik heb nog een foto van zaterdag:
Met een beetje fantasie waan je je in de jaren 90.
Er gebeurd heel veel op de kruising, in de achtergrond zie je een SAAB 92 uit Zweden, op een trailer van een Engelse Golf 4. De Chrysler maakte ons EMW-feestje wel compleet.
Ook heb ik mijn foto binnen die gemaakt is tijdens "The Pirde of Longbridge"
Ik werd ook nog door een buitenlandse Grammer (grappig verhaal om te vertellen. Ik heb een Litouwse bekende doordat ik daar een paar oude Lada's heb gefotografeerd hebben we wel eens contact. Toen ik de Streetwise kocht, kende hij die niet. Rover kende hij wel, maar door mijn mooie blauwe is hij helemaal fan geworden.) geattendeerd op dit bericht, hij zag daar een bekende Rover tussen staan.
Nou tijdens de laatste rit van mezelf spotte ik ook nog een fraaie Rover:
Ik loop nu zonder krukken maar nog steeds als Manke Nelis

Hele week max dosis Ibuprofen geslikt op aanraden arts maar dat hielp alleen tegen d e pijn niet tegen het probleem
Vanmiddag weer begonnen met het restant van de medicijnen van vorige week, zou specifiek moeten helpen maar heeft als bijeffect dat je uren later plm. 20x heeeel snel naar de WC moet rennen, je loopt helemaal leeg....
Als dat ook niet helpt dan weer bezoek aan arts....
Had jij gisteren niet je operatie?
Hoe is dat dan verlopen?
Oh nou zonder krukken is wel wat winst zeggen we dan maar, maar wat vervelend zeg! Zeker ook als je continu moet plassen, en rennen gaat nu natuurlijk niet, nouja hopen dat je er snel van af bent, of dat het beter gaat! Nogmaals beterschap!
Beterschap voor zowel Johan als Peter. Het is hier net een hospitaal.
Ben inderdaad benieuwd hoe de operatie is verlopen. Dus vertel!
Ja wel een beetje he? Nog even doctor Bernard komt nog langs!
Nou de operatie lijkt goed te zijn gegaan! Het was nog best wel een verhaal..
Omdat zondag ineens een meerdere steken in mijn enkel kreeg, wat er toe leidde dat ik doof gevoel in mijn onderbeen kreeg.
Dat zakte niet af, maar ik dacht, die pen moet er toch uit. Dinsdag werd het niets minder, dus toch maar gebeld. De operatie kon wel doorgaan.
Vergeleken met vorig jaar was dit een hele andere ervaring, veel prettiger ook. Ik werd in veel meer meegenomen, wat er gebeurde en ging gebeuren.
Achteraf bleken de schroeven helemaal los te zitten en is zelf het bot gaan verschuiven, dat is misschien zondag wel gebeurd en dat het iets aan heeft geraakt. Na de operatie was het dove gevoel gelukkig weg.
Ik mocht wel weer meteen naar huis, maar mocht niet alleen zijn in de nacht, dus mijn vader was hier. Het doet nu nog wel erg zeer, maar dat komt denk ik vooral door de operatie.
Ik moet nu 14 dagen complete rust hebben, ik mag wel op krukken lopen, en met het been omhoog zitten. Over maximaal 10 dagen mogen de hechtingen eruit, dan mag ik ook heel even staan erop (dat is dan echt een seconde ofzo) en dan mag ik heel langzaam opbouwen naar wat voorzichtig bewegen, maar het mag absoluut niet zeer doen.
Nouja komt vast goed. Ik heb er wel vertrouwen in.