AsconaGT
Asfaltkampioen
astra met geleende kentekenplaten 
ik heb geen flauw idee, achter zijn allemaal dingen die met de dakconstructie te maken hebben. Misschien een soort van Alarm ? Ik weet het verder niet, kan het allemaal wel nazoeken in het archief, maar das pas voor later...
chipje kan je er uit halen en overzetten. het metalen sleutelpinnetje ook. Het probleem is alleen dat je de knopjes niet los kunt bijbestellen. Je zit altijd aan een compleet nieuwe sleutel vast. En die kost ongeveeer 80 euro stuk.
Het syngroniseren kan ik zelf wel (inlezen). Maar mijn collega's hadden het er van dat je op marktplaats ook die dingen los kon kopen en zelfs met een mogelijkheid tot klapsleutel, maar heb het nog niet kunnen vinden... Ook niet op de duitse Ebay.
Hij is gebruikt en geregistreerd in kaiserlautern, waar ook de Opel fabriek staat... Ze maken daar alleen motoren volgens mij
geen idee of daar een cementopgraving in de buurt is. Volgens mij het het gewoon zand en smeer... Zal er eens wat middeltjes tegenaan gooien
Heb nog wel een Uno, die mag je voor een paar (lees: 2) honderd ophalen
Voor de calibra moeten er nog een paar (lees: veel meer) honderd eurootjes bij 
ik zie in de kofferbak een losse groene stekker..zou het betekenen dat er nog meer opties aan gekoppelt kunnen worden??
ik heb geen flauw idee, achter zijn allemaal dingen die met de dakconstructie te maken hebben. Misschien een soort van Alarm ? Ik weet het verder niet, kan het allemaal wel nazoeken in het archief, maar das pas voor later...
De sleutel moet denk ik wel bijbesteld worden.
voornamelijk vanwege de chip die erin zit.
Je weet hoe je de afstandsbediende CV moet synchroniseren?
chipje kan je er uit halen en overzetten. het metalen sleutelpinnetje ook. Het probleem is alleen dat je de knopjes niet los kunt bijbestellen. Je zit altijd aan een compleet nieuwe sleutel vast. En die kost ongeveeer 80 euro stuk.
Het syngroniseren kan ik zelf wel (inlezen). Maar mijn collega's hadden het er van dat je op marktplaats ook die dingen los kon kopen en zelfs met een mogelijkheid tot klapsleutel, maar heb het nog niet kunnen vinden... Ook niet op de duitse Ebay.
Het lijkt, zo aan het plastic en aan het leer te zien, dat de wagen in de buurt van een Cementafgraving heeft gestaan.
Eerst maar eens goed onderzoeken wat het is, als het cement is kan je een remover kopen..
eerst maar eens uitzoeken waar de auto gebruikt is, en of er in de buurt een cementafgraving te vinden is.
Hij is gebruikt en geregistreerd in kaiserlautern, waar ook de Opel fabriek staat... Ze maken daar alleen motoren volgens mij
geen idee of daar een cementopgraving in de buurt is. Volgens mij het het gewoon zand en smeer... Zal er eens wat middeltjes tegenaan gooien
Ik heb nog wel een paar honderd euro over hoor, voor die roestige, benzineslurpende Calibra...
Heb nog wel een Uno, die mag je voor een paar (lees: 2) honderd ophalen