A
Anoniem
Guest
LCD-ling.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
I bought the 97 V6 DTM in the photos (RX-...) recently , I guess Rene Zalm was the previous owner.
The car is at 388k km now , and still it goes well. I would like it to be in a Tip-Top condition but I realized that it is not possible with the Opel dealer (=stealer) here.

Hehe fijn he die autobahn-remacties
Ik zag je laatst 's avonds een keer rijden bij het saxion! Klonk goed!
AsconaGT zei:[als je dagelijks in duitsland komt dan rij je niet die snelheden, alleen om het verbruik al. Ik rij met 250 km/h 1 op 4en 4 kilometer leg je zo af
maar ik kom er 1x per maand op de autobahn.
x-trailrijder zei:Waarom drinkt zowel de x-trail als de primera niet meer dan 1L op 5/6KM als ik plankgas over de autobahn zoef![]()
yo Ascona, zag je laatst wel met de Kia Soul?Insigna rijden in de Nacht van Hengelo, ik reed de C3 Picasso...
Valt nog mee 1 op 4, ik doe dan 1 op 2 à 2,5 en dat met een 2.0 4 cilindertje
Maar je hebt gelijk hoor, ben zelf ook redelijk regelmatig in Duitsland te vinden en soms laat je het gewoon uit je hoofd om plankgas te gaan. Dat heeft dan meer met het verkeer of de weersomstandigheden te maken dan met het verbuik trouwens, leve de zaak die m'n benzine betaald
gemiddeld of op dat moment? mijn boordcomputer geeft dan het verbruik aan op dat moment, gemiddeld is het natuurlijk een stuk minder, omdat je ook vaak stukken van het gas moet of inhoudt bij passeren van andere auto's
Letsel was er verder niet? Deukje is wel het understatement van de dag. Maar ik moet nog zien of je deze weer recht gaat krijgen. Spoort hij nog wel? Succes ook met de verzekering, daar zul je met de calibra dan ook duurder mee uit zijn, of niet?
AsconaGT zei:Letsel was er verder niet. De man waar ze achterop was gereden had wel iets last van de nek en mijn zusje alleen heel goed de schrik te pakken, verder niks gelukkig.
AsconaGT zei:Ik heb er heel even een paar honderd meter mee gereden, en voelde zo geen vreemde dingen, hij is ook van het berginsbedrijf naar huis gereden. Heb niet het idee dat hij krom is.