Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lastig probleem! En in 7 uur leegtrekken is best een behoorlijke lekstroom. Zou iets van 5 Ampére of meer zijn.... Hoofdrelais dat blijft kleven? Heb je een elektrisch schema?
Toen je de Insignia net had, toch ook zo’n vaag probleem gehad? Goede reden om hem in te ruilen op een Fünfer. Nee gekheid natuurlijk. Hopelijk snel weer opgelost.
Zo configureerde ik m altijd als ik de BMW configurator weer eens aanslingerdeBlauw icm wit leer (en dus niet creme) zie je heel zelden, zeker op een station. je krijgt dan ook zwart carpet erin. en dit is ook nog eens het optionele nappa leer. En een exterieur kleur. Precies de combi zoals ik wil maar je vrijwel nooit ziet
Ik snap dat het vervelend is maar ik zou zeggen..laat de Insignia eerst maar eens onderzoeken..misschien valt het allemaal wel mee......
een andere auto kopen is altijd een stuk duurder..![]()
nadeel van creme is dat het carpet ook creme is, kofferbak ook en bij het witte krijg je zwarte bekleding. juist dat contrast maakt het voor mij erg mooi. Juist de kofferbak en vloermatten en zo word snel smoezelig. Creme vind je dan ook nog wel eens af en toe, wit maar zelden in een touring.Ik ben zelf niet zo van dat hele lichte leder, heb liever beige of bruin
Is dat zo? Ik heb ook zwart contrasterend dus alles onder armhoogte is zwart en ik heb Dakota oyster. Dat is niet ‘crème’ want dat was toen veneto beige , maar het is ook zeker niet wit.nadeel van creme is dat het carpet ook creme is, kofferbak ook en bij het witte krijg je zwarte bekleding. juist dat contrast maakt het voor mij erg mooi. Juist de kofferbak en vloermatten en zo word snel smoezelig. Creme vind je dan ook nog wel eens af en toe, wit maar zelden in een touring
Dit vind ik ook een mooie combi
Maar goed, ik hoop vooral dat je de Insignia weer op de rit krijgt. Niets irritanter dan zo'n af-en-toe-storing.
Het lekstroom verhaal lijkt al vergeten hier![]()
Moderator
n dat de actieradius zowaar hoger uitvalt dan de fabrieksopgave... dat hoor je ook niet snel. Een goede keus geweest dus!
. Ik vraag me af of die dubbele uitlaat ook nog iets in het vermogen verandert ten opzichte van een Insignia met dezelfde aandrijflijn maar zonder OPC Line pakket.
Insignia blijft een prachtige slee. Zo'n kleine EV als tweede auto is ideaal inderdaad. En zelfs eentje die niet kan snelladen is prima te doen zie ik bij jullie.