Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een Talisman 1.8 TCe??
Gekheid, nog ff lekker door met de Insignia toch?
Prachtige uitvoering inderdaad.qua exterieur zoek ik eigenlijk eetje precies zoals deze
Kun je het niet oplossen door te wisselen (voor naar achter en andersom)? Ik dacht dat je cuppen kon voorkomen door met hoge bandenspanning te rijden en geregeld te wisselen. Ik heb er net 4 nieuwe banden op zitten en wil ze volgend jaar wisselen
Prachtige uitvoering inderdaad.
Zou je een 3-serie niet te klein vinden na de Insignia?
HerkenbaarNiet dat een 3 slecht is, integendeel, maar een 5-serie spreekt mij gewoon iets meer aan.
Het is echt huilen met de pet op. Beetje na 2019 gebouwd is 90% zwart interieur en een saaie lak..Maar de meeste 5-series zijn zwart/wit/grijs met zwart interieur en shadow line. Staan er vele van te koop.
De kans dat ik een mediterraan blauw, M-sport, benzine, touring met een niet zwart interieur met alu/chrome tegen kom is niet zo groot. met andere woorden; dat duurt nog een hele tijd.
De 3-serie die ik van de lokale garage hier weleens meekrijg vind ik altijd wel tegenvallen qua ruimte.
Het is echt huilen met de pet op. Beetje na 2019 gebouwd is 90% zwart interieur en een saaie lak..
Mocht je er een met tartufo individual tegenkomen ;-).
Ik denk dat een F31 320i of 330i als LCI je nog weleens kon meevallen qua verfijning en luxe. Ik heb bijvoorbeeld draadloze Apple CarPlay. Bij veel modernere auto's moet dat nog gewoon met een kabeltje. Ook moderne rijhulpsystemen waren gewoon als optie aan te vinken. Heb ik er gelukkig niet op al werken ze bij BMW in tegenstelling tot veel andere merken uitstekend. Aandrijflijn met ZF8 en B48 benzinemotoren is nog steeds top en zit ook in de nieuwste modellen. Absoluut verfijnder dan wat je nu in de Insignia hebt liggen. Bouwkwaliteit van een BMW is ook wel een tandje beter.
Zit wel echt verschil ook in afwerking volgens mij tussen de pre LCI en de LCI.Ik denk dat een F31 320i of 330i als LCI je nog weleens kon meevallen qua verfijning en luxe
Wat pijnlijk duidelijk is, is dat de vijf serie na de LCI gewoon niet zo heel populair meer was , vooral door het succes ook van de X5.ja de keuze is beperkt. Maar wil ergens in het voorjaar afwachten dus vind het wel prima dat er nu niets voorbij komt![]()
Het is echt wel een heel mooi exemplaar dit hoor. Dit lichte creme interieur bevalt mij juist wel, staat mooi icm het donkerblauw. Voor mij neigt bruin vaak richting oranjeachtig en dan heb ik liever deze cremekleur.Haha deze staat op mijn lijstje, maar inderdaad wat @AsconaGT zegt ook ik vind volledig crème niet mooiste wat er is en wil eigenlijk bruin leder
licht crème met donkerblauw lak vind ik zeker een mooie combiHet is echt wel een heel mooi exemplaar dit hoor. Dit lichte creme interieur bevalt mij juist wel, staat mooi icm het donkerblauw. Voor mij neigt bruin vaak richting oranjeachtig en dan heb ik liever deze cremekleur.
licht crème met donkerblauw lak vind ik zeker een mooie combi. Alleen dan wel onderkant zwart dus alles beige vanaf knie hoogte, eronder zwart
|
Grapje: Maar dit is toch zo'n importje met teruggedraaide teller? Mooi dat je de olietemperatuur kunt uitlezen!
BMW heeft maar 2 kleuren ‘beige’ bij de G31, wat wel nog 1 tandje witter is dan de Oyster Dakota exclusive die ik heb in de F11 - zie hieronder foto’s van de folder.Dit oogt meer als het gebroken wit dan het creme zoals de 540i in Duitsland die hier eerder geplaatst werd, maar kan ook aan de foto's liggen.
de combi waar ik spontaan van zou kwijlen: Tartufo individual met Papel Maser sierlijsten
Nee het is bijna niet te vinden.. en ik denk misschien dat met de pre LCI BMW meer interieur kleuren aanbood. De folder die ik heb is van de LCI.Merino leer heb ik echt nog nooit gezien in een touring. Nappa leer wel, en gezien de meerprijs van iets van 500 euro verbaast het mij dat er maar heel weinig mensen voor hebben gekozen.
Maar het verbaast mij dat er maar 1 tint van 'gewoon' leer is. alleen elfenbeinweis.
Dat is precies hoe ik hem zou willen. Tanzanite blauw, M-Sport, alu lijstjes en mooie wielen. Zwart interieur vind ik ook helemaal prima
Ik hoor het al. Dit wordt toch een 5 serieGisteren even proefgezeten in een G30 met de mooie kleur Blue Stone.
Nee helaas, een Dreier of als mijn vrouw het voor het zeggen heeft een X3. Maar die heeft dan weer niet mijn voorkeur. Ben ook wel tevreden met een 3-serie.Ik hoor het al. Dit wordt toch een 5 serie![]()
Echt bizar nu die prijzen van dit soort auto’s.
Ik zag zonet een video van Autoblog met daarin de 5-serie van (de vrouw van) Wouter Karssen. Dat is precies hoe ik hem zou willen. Tanzanite blauw, M-Sport, alu lijstjes en mooie wielen. Zwart interieur vind ik ook helemaal prima.
Nee helaas, een Dreier of als mijn vrouw het voor het zeggen heeft een X3. Maar die heeft dan weer niet mijn voorkeur. Ben ook wel tevreden met een 3-serie.
Mis hier inderdaad wel het chrome/alu aan de buitenkant. Nu is het 1 donker geheel.
(krijg er een beetje een USA car gevoel bij toen ik nog bij de Opel-GM dealer werkte)
Haha mooi wel om gelijkgestemden nerds te zien die naar dezelfde details kijkenMooi! die 540i heeft zelfs de creamic knopjes. Zie je niet vaak.
Ja ik moet eigenlijk ff modelletje doorrekenen wat gunstiger is.alles is heel duur. voordeel is wel dat de inruiler ook relatiefgunstig is.
![]()
BMW 5-serie Touring 530e Sportline |Trekhaak|Nappa|ACC| 2021 Hybride - Occasion te koop op AutoWereld.nl
2021, Hybride, Automaat, Combi, Blauwwww.autowereld.nl