Auto kopen tot €8000.-

We rijden nu een fabia station,hele fijne auto. Bij de Kia dealer,nog geen ton op de teller. Voelt toch beter dan de Megane.
Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Edition LICHT METALEN VELGEN, ALL
€ 10.945,00
Snelle check, prima verleden. Geen vroege 1.2 TSI, dus waarschijnlijk een goede met riem? Hoe zit het met garantie en onderhoudsboekje/ verleden?

We rijden nu een fabia station,hele fijne auto. Bij de Kia dealer,nog geen ton op de teller. Voelt toch beter dan de Megane.
Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Edition LICHT METALEN VELGEN, ALL
€ 10.945,00

Ik wil het niet zeggen maar ik zeg het toch: ik zei het al!

Zorg inderdaad dat het de versie met de riem is! Motorcode even checken

Edit: CJZ, riem dus

Dan had ik liever deze

Stuk nieuwer, luxer en de zuinige 1.0 motor met 110 pk en 6 versnellingen. En nog geen 500 euro duurder.
OK, kleur is minder.

Laatst bewerkt:
Ja alleen een koekenbakker van verkoper blijkbaar. Jammer, anders hadden we daar nog even gaan kijken.

Vreemde Bedrijfsnaam, Apeldoorn, sleutelbloemstraat. Reviews en verleden gecheckt ?
Autobedrijf Westzicht in Trustpilot heeft gemengde beoordelingen, met uitersten van zeer tevreden klanten die vriendelijkheid en goede service ervaren, tot negatieve ervaringen over moeizame communicatie en trage reacties. Sommige klanten prijzen het eerlijke advies en de prettige aankoopervaring, terwijl anderen problemen ervaren met het nakomen van afspraken.
Aan de sleutelbloemstraat zitten nou niet de meest betrouwbare garages naar mijn idee. Al ken ik die garage verder niet..

Ja we hadden toch besloten om maar een stuk te gaan rijden, als we wat willen dan moeten we dat ervoor over hebben.
Ik durf wel te zeggen dat we de Fabia gaan aanschaffen. :) Gewoon een hele veilige keuze en echt meer dan een prima auto.
Deze vind ik toch van hoger niveau: Fabia is op leeftijd, zeker voor de prijs en basic auto.

Seat Leon = uitstekend VAG product. Persoonlijk liever dan Skoda. De 1.0 110 pk of 1.5 130/150 pk zou mijn voorkeur
hebben.Deze b.v.

Of deze Mazda
Mazda CX-3

Laatst bewerkt:
Deze vindt ik toch van hoger niveau: Fabia is op leeftijd, zeker voor de prijs en basic auto.

Seat Leon = uitstekend VAG product. Persoonlijk liever dan Skoda. Maar de 1.0 110 pk of 1.5 130/150 pk zou mijn voorkeur hebben.

Mazda CX-3
Je plaagt met de kleuren :p
geen wit, zwart of een der 50 tinten daartussen

Persoonlijk vind ik dat bij een gebruikte auto de kleur bijzaak is, en als je ook nog niet verweg wilt....

Skoda Scala 1.0 TSI 5drs Active BJ2020 Led | App-Connect ( N
€ 10.950,00

In Slagharen zit VAGretrofits voor voordelig vrijschakelen en andere software aanpassingen/updates.

Skoda Rapid Spaceback 1.0 TSI Greentech Clever (bj 2019)
€ 11.950,00

Wat mij betreft is die Fabia wel erg aan de prijs, toch alweer uit 2016 ook, lijkt mij echt een flink stuk te duur, zeker vergeleken met veel nieuwere opties, zelfs uit een segment hoger.

Ik vind die Fabia niet gek duur ofzo.
Een 1.0 TSI is moderner maar ik vind de 1.2 TSI wel fijner. Die cilinder meer voel je.
Dus ik zou gewoon voor de Fabia gaan! :cool: Al is die Astra wel verleidelijk maar ik twijfel wat bij de aanbieder.

Ik denk dat het uiteindelijk dan toch gewoon deze donkerblauwe gaat worden ;)

Niet zo flitsend misschien, maar verder eigenlijk rationeel gezien gewoon niks op aan te merken (vanaf de foto's)

Is de Megane nu definitief afgevallen t.o.v. de Fabia? Of maakt deze nog een kans ;) ?

Qua Fabia vind ik de blauwe waarmee je hebt gereden ook nog behoorlijk aan de prijs gezien de leeftijd. Zoals meerdere hier al hebben aangegeven kan je voor dat geld ook jonger (of een maatje groter C-segment) rijden. Maar als jullie gelukkig worden van deze Fabia dan moet je het gewoon doen (ik begrijp dat dit 1.2. TSI blok verder geen heel groot probleem blok is).

Die 1.0 ecoboost van de Focus J-138-VF hierboven heeft de vernieuwde ecoboost, die is prima. Mis wel het winterpack op die auto, maar dat is persoonlijk.
Die Fiesta (ZJ-660-B ) mist, vind ik, ook een aantal opties, maar wel mooi B&O geluid!
Beide op het oog prima verleden.

Laatst bewerkt:
Postorder bedrijf:

Misschien moet je toch gewoon voor de blauwe Fabia gaan als jullie daar blij van worden.

Ja we hadden toch besloten om maar een stuk te gaan rijden, als we wat willen dan moeten we dat ervoor over hebben.
Ik durf wel te zeggen dat we de Fabia gaan aanschaffen. :) Gewoon een hele veilige keuze en echt meer dan een prima auto.

Goede keuze :) veel plezier ermee!

Ja daar was ik weer! Het is inderdaad de Skoda Fabia geworden. We zijn er erg blij mee.

647381474_28322815530644374_1475728716318996471_n.jpg

Nu nog van onze Clio af zien te komen. Iemand interesse in een Clio uit 2011? :p

Ik heb een reactie op marktplaats van iemand uit Frankrijk. Hij wil de auto exporteren. Is dat een beetje gangbaar voor dit soort auto's? Want deze man is pas 2 weken actief op marktplaats, dat vind ik altijd een beetje spannend.

Ja daar was ik weer! Het is inderdaad de Skoda Fabia geworden. We zijn er erg blij mee.

647381474_28322815530644374_1475728716318996471_n.jpg

Nu nog van onze Clio af zien te komen. Iemand interesse in een Clio uit 2011? :p

Ik heb een reactie op marktplaats van iemand uit Frankrijk. Hij wil de auto exporteren. Is dat een beetje gangbaar voor dit soort auto's? Want deze man is pas 2 weken actief op marktplaats, dat vind ik altijd een beetje spannend.
Gefeliciteerd met de Fabia.
Nee dit lijkt op oplichting en ik zou het niet doen.

Gefeliciteerd met de Fabia.

Wat je met de Clio nog kan proberen is aanbieden aan wijkopenautos.nl of ikwilvanmijnautoaf.nl. Niet heel veel moeite om een (vrijblijvend) bod te ontvangen. Als je dat bod voldoende vind ben je er vrij makkelijk (en betrouwbaar) vanaf.

Veel plezier met de Fabia!

Prijs van de Clio is niet gek. Gewoon eens aanbieden bij opkoopsites. En als je meer dan de helft krijgt dan zou ik daar vrede mee hebben.

Terug
Bovenaan