AutoWeek forum feedback topic

Ik vind het ook niet zo erg. Het zorgt iig voor iets meer leven in de brouwerij. Topics van Joost lopen meestal best aardig. Al zal het mij ook niks verbazen als je onze antwoorden ineens in het magazine ziet onder het mom van "stelling ....... : dit zeggen de autoweek.nl bezoekers er over.."

:ROFLMAO:

Ja, onzinnige topics voor de kortstondige clicks lijkt het inderdaad.

Topics over zogenaamde privacy in de auto, nightpanel... Gewoon onderwerpen waar men/Joost hoopt op een clickbait-discussie van users die tegenover elkaar staan. Alleen een beetje tè doorzichtig aangezien het inderdaad allemaal kortzichtige onderwerpen en topics zijn die uiteindelijk na een paar dagen weer wegzakken. Die info-topics kunnen net zo goed een tabje op de website worden, maar ja, die zijn moeilijker als clickbait te 'verkopen'...
Nou nou, nee hoor - ik hoop helemaal niet dat mensen tegenover elkaar komen te staan. En onderwerpen op het forum tellen niet voor kliks dus clickbait is het zeker niet. Ik vroeg me alleen (in een context) af of mijn beleving rond die onderwerpen als privacy of black panel staan (ik heb zelf een hekel aan schermen - heb het liefste ronde klokken en geen digitale cijfertjes voor mijn neus) en vind het oprecht jammer dat zo'n night panel niet verder is nagevolgd. Maar inderdaad: niet iedereen vindt dergelijke onderwerpen leuk. Dat kan hoor.

Terug
Bovenaan