Bhuddymahn - BMW 320e Touring G21 LCI 2022 & nieuw (oud) speelgoed

Tot op heden nog geen roest gezien, but again, bij de volgende APK gaan we het meemaken.

Heerlijk mooi weer voor de boeg komende dagen, en we gaan naar Oostenrijk wandelen. Echter veto't m'n partner om met de Ka te gaan, dus we gaan met de Beemer, die inmiddels ook op nieuw all season schoeisel staat, 826m 19 inch replica's.
Rijdt weinig anders dan de 18 inch, maar ben blij met de looks. Ze zijn mat grijs.

Even bijgelezen, mooie aanwinst die StreetKa! Zie je echt weinig en deze lijkt er netjes uit te zien zo op de foto's. Nieuwe velgen staan ook goed op de BMW.

De StreetKa vind ik erg leuk! Echt een mooie youngtimer die je nauwelijks meer ziet.
Wielen op de 3-serie ben ik iets minder fan van. Staat niet onaardig, maar wel een beetje fout. Maar ik neem aan dat je hier stopt en geen Ali M-performance carbon versieringen gaat monteren.

De StreetKa vind ik erg leuk! Echt een mooie youngtimer die je nauwelijks meer ziet.
Wielen op de 3-serie ben ik iets minder fan van. Staat niet onaardig, maar wel een beetje fout. Maar ik neem aan dat je hier stopt en geen Ali M-performance carbon versieringen gaat monteren.

Ze zijn zeker een beetje fout. Nee, zeker niet, en de zilveren grill blijft ook absoluut, compenseert een beetje voor het foute :)

Behoudens dat we waanzinnig hebben gewandeld in Tirol, ook echt genoten van de BMW. De 19 inch bredere wielen geven op hoge snelheid toch wel wat meer stabiliteit. Wel wat hoger verbruik voor mijn gevoel.
Ik heb regelmatig met gemak de topsnelheid bereikt (216kmh gps), daarna kickt er een begrenzer in waar je eigenlijk nog even doorheen wil.
Met 180-190 lange stukken gaat waanzinnig soepel.

Mooie foto’s! En mee eens, echt een hele fijne, vlotte en comfortabele auto. Met de 320e kom je ook ook echt niets tekort. Zal me ook niet verbazen dat ie af fabriek toch een 15 a 20 pk meer heeft dan opgegeven.

Terug
Bovenaan