Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ben wel benieuwd hoe dat in z'n werk gaat. Ik begreep dat bij de lci alles redelijk dichtgetimmerd is en dat er et een en ander op gestuurd moet worden (naar Zweden?!) alvorens er gechipt kan worden?De racechip heb ik besteld, ben erg benieuwd of ik er wat van ga merken, de 320e is toch wel merkbaar trager dan de 330e.
Thanks! Hoe isie?Ziet er mooi uit! En welkom terug, lang geleden...
Hier alles goed, verhuisd en Subaru is er nog.Thanks! Hoe isie?
Hoi. Wat een mooie BMW.Nieuwe naafkapjes ('floating' hub caps, soort spinners, had ik op m'n 330e ook), dit maal in 50 jahre M thema:
![]()
![]()
![]()
In dit kunstmatige licht zie je wat duidelijker de parelmoer; ben benieuwd wat de kleur doet in zonlicht![]()
Die wielen staan op zich toch goed? Ik zou vervangen geen noodzaak vinden. De grille daarentegen... Het vormeloze plastic ding dat nu je neus ontsiert moet weg, ook al 'past het zo lekker bij de rest'. De zilveren versie is hoe het hoort, al mocht het best een tint of twee donkerder.
Weekje op wintersport geweest in Alp D'Huez, prachtig skigebied (zeker rond Les deux alpes), de hond mee en de 320e reed heerlijk. Hier wordt pas goed duidelijk waarom ik voor een achterwielaandrijver kies, heerlijk die duw van achter zonder aandrijfkrachten het stuur. Deze G20 serie doet me qua rijgedrag weer erg denken aan de Mini qua scherptemis op de winterbandjes wel wat grip, zeker met temperaturen van >10 graden.
![]()
![]()
Zo'n 4500km in 2 maanden tijd verder, trouwens. Gaat rap. Stiekem aan het zoeken naar 19 inch zomerbanden, maar vind het huidige ook wel prima zo.
Verder staat er een zilveren originele grill ipv volledig zwart op de planning.
Gekocht met 39k, nu 45kBen trouwens wel benieuwd, haal je inmiddels de 50km elektrisch al met deze temperaturen? Hoeveel km’s heeft de jouwe gelopen?
Grappig, ik heb hem ook met 39k gekocht en staat nu op 43k.Gekocht met 39k, nu 45k
Om hier even op terug te komen; bij een volle accu geeft hij nu 47km actieradius aan bij deze temperaturen rond de 10-15 graden. Ben ik best tevreden mee.Ben trouwens wel benieuwd, haal je inmiddels de 50km elektrisch al met deze temperaturen? Hoeveel km’s heeft de jouwe gelopen?
Ik vind het een vormeloze zwarte vlek, en dat is het eigenlijk ook. Hij mist de diepte die een grille hoort te hebben en de hoogglans afwerking draagt niet bij aan het kwaliteitsgevoel. Het doet me denken aan een spuitgiet-disposable.Ik vind de zwarte grill eigenlijk dus iets te veel lijken op grote zwarte gaten