A
Anoniem
Guest
Oh wauw, die eerste avondfoto is erg geslaagd. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bhuddymahn zei:De 1.0 driecilindermet 64 pk is niet in de Colt geleverd, geen idee of die dan alleen door Smart is ontworpen.

Erg fijne auto en aandrijflijn. Relaxt dat werkgever meewerkt aan zoiets, scheelt veel bijtelling.
Weet nog dat je in de Jetta achter mij reed met aftermarket xenon, dan is dit wel een grote vooruitgang
Carkiller zei:Mooie Mini, maar tijd geleden inderdaad.
Hier alles goed, corona of niet.
We gaan gewoon door.:T
Moderator
Carkiller zei:Subaru en Yaris.
Weinig veranderd wat betreft de eerste auto dus, die Daihatsu's was ik nu wel een keer klaar mee.
Nico GTR zei:Goed te zien Bhuddyman.
Ik weet niet of het jammer is van de relatie, maar ja....kan soms he.Als t niet goed voelt voelt t niet goed en de relatie met de mini is wel goed dus.
Mooi te lezen, ondanks Corona ook hier door bijna afgestudeerd.![]()
Barri zei:Ha Bhuddy, jij ook weer hier! Als je je opleiding voltooid hebt ruil je m wel in voor een Volvo toch? Beetje huisarts rijdt Volvo!
Klopt het dat er steeds minder huisartsen zijn, of niet? Die hier in t dorp stopt er bijna mee en ik vraag me echt af of er een nieuwe komt. Denk haast dat ze het gebied gewoon groter gaan maken al lijkt me dat er genoeg werk is.
Verder hier ook alles goed hoor!![]()
speedtouch zei:Ook hier alles goed, ik ga gewoon door met fietsen, de 208 staat onder in de garage met 1.990 km in 26 maanden (ik tank 2x per jaar) ,de fiets staat bij mij op de eerste plaats, ik probeer de conditie (en daarmee mijn gewicht) op peil te houden. Helaas staat er best veel wind nu, maar ik ga er tegenaan.
Carkiller zei:speedtouch zei:Ook hier alles goed, ik ga gewoon door met fietsen, de 208 staat onder in de garage met 1.990 km in 26 maanden (ik tank 2x per jaar) ,de fiets staat bij mij op de eerste plaats, ik probeer de conditie (en daarmee mijn gewicht) op peil te houden. Helaas staat er best veel wind nu, maar ik ga er tegenaan.
Goede kant op fietsen dan.
Wanneer komen jullie barbecueën bij mij in de tuin?:T
Mach1 zei:lang niet gezien op Autoweek, Bhuddyman!
Als ik een post van jou langs zie komen denk ik altijd weer aan je Jetta.
Carkiller zei:speedtouch zei:Ook hier alles goed, ik ga gewoon door met fietsen, de 208 staat onder in de garage met 1.990 km in 26 maanden (ik tank 2x per jaar) ,de fiets staat bij mij op de eerste plaats, ik probeer de conditie (en daarmee mijn gewicht) op peil te houden. Helaas staat er best veel wind nu, maar ik ga er tegenaan.
Goede kant op fietsen dan.
Wanneer komen jullie barbecueën bij mij in de tuin?:T
Ik zag je gebruikersnaam voorbij komen en dacht, dat is lang geleden! Toen zag ik de startdatum van het topic, dat is lang geleden!
Mooie ontwikkelingen. Tansanit blauw leent zich inderdaad perfect voor een chique uitvoering en is een verschrikkelijke mooie kleur.
Mijn huidige en vorige auto zijn vergelijkbaar. Had hiervoor een Tansanit blauwe 420i Gran Coupé (F36), wel volledig M-Sport en net als jouw 330e aardig richting full option. Inmiddels al weer twee jaar een Portimao blauwe G21 330i wederom in M-Sport (plus originele M-Performance onderdelen) en ook een aardig lange optie lijst.
Beide de fijnste auto's die ik tot op heden heb gehad.
Dank, Barry!
Heerlijk hè, BMW. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Altijd een grote glimlach op m'n gezicht als ik instap, zit als gegoten. 330i, heerlijk! Mijn neef heeft een 340i G21, ook echt een beest.
Volgens mij was het imperial blue en niet tansanit (of is dat dezelfde kleur?)