Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad: eenmaal de wagen je gepasseerd is, moet je niet meer op die afschuwelijke nieren kijken. Véél beter!DagDromer zei:Op YouTube zijn al een aantal video’s te zien waarbij de 4 te zien is op ‘bewegend’ beeld. Zoals al verwacht komt de auto dan heel anders over. Net als die grote nieren bij de 7 of nieuwe X5. Foto’s doen geen recht aan het lijnenspel.
funf zei:Die nieren storen mij helemaal niet. Het hele plaatje klopt.
Joop Passchier zei:BMW is een toonaangevend merk maar hier zie je een goed voorbeeld van een merk wat worstelt met de vormgeving van 1 van haar kenmerkende stijlelementen.
In 2000 ingezet door Audi met de SFG zie je BMW nu eindelijk volgen. Ik denk wel dat de uitdaging voor Audi kleiner was dan dat het bij BMW is. Maar of ik dat als verzachtend omstandigheid moet zien? Het maakt in ieder geval niet dat ik dit eindresultaat minder lelijk vind. Ik vind het gewoon niet mooi. En vanuit die mening kan ik ook moeilijk geloven dat er mensen zijn die dit wel mooi vinden (maar goed, smaken verschillen). True, zie ik een BMW met de 'normale' kleinere nieren, dan ziet het er bedaard uit. En BMW moet ook wel iets om een expressiever front te krijgen. Maar of BMW hiermee de juiste weg in slaat?
Ik ben in ieder geval geen fan van deze neus.![]()
SportLeicht zei:Wat mij hier opvalt is dat de nieuwe 4-Serie mooi wordt gevonden door de mensen die ook in de markt zouden kunnen zijn voor deze auto. Als dat (buiten dit forum) ook het algehele beeld is dan denk ik dat BMW het met deze 4 Coupé/Cabriolet uitstekend gedaan heeft en voorspel ik voor de auto een prima toekemst.
SportLeicht zei:Wat mij hier opvalt is dat de nieuwe 4-Serie mooi wordt gevonden door de mensen die ook in de markt zouden kunnen zijn voor deze auto.
SportLeicht zei:Ook wel lekker, SanRemo groen met cognac leer
![]()
SportLeicht zei:funf zei:Die nieren storen mij helemaal niet. Het hele plaatje klopt.
Vind ik ook, het is gewoon een stoere neus zo en het plaatje klopt volledig. Wel vind ik het met chromen omlijsting iets teveel van het goede, in zwart oogt het rustiger en is het precies goed. En Tansanitblau is een heerlijke kleur voor deze auto.
Funf, wanneer ga jij inruilen?
funf zei:Inruilen? Dat gaat niet meer. Ik ben net verhuisd en zit aan de grond...![]()
SportLeicht zei:Wat mij hier opvalt is dat de nieuwe 4-Serie mooi wordt gevonden door de mensen die ook in de markt zouden kunnen zijn voor deze auto. Als dat (buiten dit forum) ook het algehele beeld is dan denk ik dat BMW het met deze 4 Coupé/Cabriolet uitstekend gedaan heeft en voorspel ik voor de auto een prima toekemst.
Rutger DC zei:SportLeicht zei:Wat mij hier opvalt is dat de nieuwe 4-Serie mooi wordt gevonden door de mensen die ook in de markt zouden kunnen zijn voor deze auto.
Zit eens niet zo te zuigen.
Dat jij een BMW mooi vindt en hel en verdoemenis voorspelt voor de Audi A5 is niet verrassend. Jij zou nooit in de markt kunnen zijn voor een Audi A5, want het is een Audi.
Rutger DC zei:SportLeicht zei:Wat mij hier opvalt is dat de nieuwe 4-Serie mooi wordt gevonden door de mensen die ook in de markt zouden kunnen zijn voor deze auto.
Zit eens niet zo te zuigen.
Dat jij een BMW mooi vindt en hel en verdoemenis voorspelt voor de Audi A5 is niet verrassend. Jij zou nooit in de markt kunnen zijn voor een Audi A5, want het is een Audi.
DeeTwee zei:Ik vind wel dat het kleurenassortiment van de gemiddelde BMW een positieve ontwikkeling doormaakt. De rioolkleurige verf daar begint langzamerhand toch wat op te raken, naar het schijnt.
Let wel, ik ga in teutonia er 5 jaar over zeuren, en dan thuiskomen met een oude meganeSportLeicht zei:Wat mij hier opvalt is dat de nieuwe 4-Serie mooi wordt gevonden door de mensen die ook in de markt zouden kunnen zijn voor deze auto. ...
MBdoubleyou zei:Er zit zo nog een enorm zwart hekwerk onderin de bumper. Doe mij die grote nieren maar.
SportLeicht zei:Inderdaad wat suf zo met de standaard 3-neus, de 4-Serie mag best wat uitbundiger. Mensen die serieus voor zo’n auto in de markt zijn willen dat ook, ik denk dat de A5 coupé en cabrio het heel moeilijk krijgt tegen de Bimmer en de Benz E.
MCDubbellU zei:Prior Design werkt aan een nieuwe aftermarketneus:
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2020/10/Prior-Design-BMW-M3-G80-Tuning-Redesign-03-1024x683-1.jpg
Drie mogelijkheden: https://www.carscoops.com/2020/10/prior-design-is-working-on-a-new-fascia-to-fix-the-bmw-m3-and-m4/
Veel beter
Bijzonder en hopelijk érg zeldzaam. Wel een wagen voor mensen die het niet moeten hebben van de appreciatie van de buurman. De mijne krijg je alleszins niet.Sport Leicht zei:Heerlijke bak, hiermee kom je echt met iets bijzonders voorrijden. En daar is zo’n coupé toch voor bedoeld.
Pietzoveel zei:Als je 'm in zwart bestelt krijg je waarschijnlijk een gratis aanritsbaar bontrandje...
MBdoubleyou zei:Pietzoveel zei:Als je 'm in zwart bestelt krijg je waarschijnlijk een gratis aanritsbaar bontrandje...
En wat kreeg jij gratis bij je Sebring sedan? Een Senseo, een gourmetstel of een witte kunststof tuintafel?
MBdoubleyou zei:
Sport Leicht zei:Ik zou gaan voor de zwart omrande grill, dat is al opvallend genoeg. Met chromen rand komt het accent net teveel op de grill te liggen, die lijkt daardoor nog groter.
Pietzoveel zei:Ah! Daar kreeg ik een garantie bij dat alleen de tank gevuld hoefde te worden door ondergetekende, al meer dan 100k km! En ook de garantie dat je altijd blij wordt als je instapt. Iets wat de Renault niet lukt (En die was oorspronkelijk bijna even duur in aanschaf, maar jezus wat een onderhoud en die stookt net zoveel diesel er door heen per kilometer als de Sebring aan benzine. Zo'n 6 cilinder (we hebben er twee) is toch lekkerder dan een 4 cilinder turbo)
(En dan zit je niet in een klein coupeetje)
(Wekt geen agressie op, iedereen laat je links of rechts invoegen, duimen omhoog etc)